• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Παρ 08 Ιουλ 2005

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ, 23:45 ΕΤ1: ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Όχι η καλύτερη, αλλά σίγουρα η πιο «πιασάρικη» στιγμή του Γερμανού φίλου. Στο πρώτο, ασπρόμαυρο μισό, δυο άγγελοι πετούν πάνω από το δυτικό Βερολίνο, τρυπώνουν ανάμεσα στους ανθρώπους και γίνονται αθόρυβοι παρατηρητές τους. Εν συνεχεία η οθόνη πλημμυρίζει από χρώμα, καθώς ο ένας από τους δύο απαρνείται το βάθρο της αθανασίας για τον έρωτα μιας γυναίκας. Η γοητευτική περιπλάνηση στον ουρανό και τους δρόμους του Βερολίνου αποτελεί μια ταυτόχρονη μύηση στο μυστήριο της ύπαρξης: αφετηρία του το ψυχαναλυτικό στάδιο του καθρέφτη («γιατί εγώ είμαι εγώ κι εσύ είσαι εσύ;») και μόνιμος συνοδοιπόρος ο έρωτας («τώρα γνωρίζω αυτό που κανένας άγγελος δεν γνωρίζει»). Ο Βέντερς βρίσκεται ήδη αναμφισβήτητα σε ένα στάδιο «εκλαϊκευσης» της τέχνης του και εικαστικής επιδειξιμανίας, με αποτέλεσμα να μας δώσει ένα μονοσήμαντο παραμύθι. Η ποίηση, λέξη-καραμέλα στο στόμα όσων μιλούν για τα «Φτερά του έρωτα», έγκειται στους εξόφθαλμους μηχανισμούς της πλοκής, της χρωματικής αντίθεσης και των εντυπωσιακών κινήσεων της κάμερας. Ακόμα κι έτσι πάντως, γοητεύει.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΚΥΡΙΑΚΗ, 23:00 ΑΝΤ1: ΑΝΑΤΕΛΛΩΝ ΗΛΙΟΣ( RISING SUΝ)
Ο Φίλιπ Κάουφμαν προσπαθεί να συμμαζέψει το αντι-ιαπωνικό μένος της ομώνυμης νουβέλας του Μάικλ Κράιτον. Δύο αστυνομικοί ερευνούν το φόνο ενός κολ γκερλ που διεπράχθη στο κτίριο μιας ιαπωνικής εταιρίας στο Λος Άντζελες και ξεσκεπάζουν μια πολιτικο-οικονομική σκευωρία. Η κινηματογραφική μεταφορά ασχολείται πιο ψύχραιμα με την δυνατότητα συνύπαρξης κι επικοινωνίας των δύο πολιτισμών, πάσχει όμως στον χειρισμό του σασπένς.
Βαθμολογία:
5/10 Stars
5/10 Stars
5/10 Stars
5/10 Stars
5/10 Stars (5/10)


ΔΕΥΤΕΡΑ, 22:00 ΝΕΤ: 8 ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Κάτι σαν πολύχρωμος αχταρμάς σινεφίλ αναφορών, στοιχείων κωμικής σάτιρας και με σημείο εκκίνησης ένα α λα Αγκάθα Κρίστι whodunit: ποιο από τα 8 θηλυκά ξέκανε τον οικοδεσπότη του πολυτελούς εξοχικού σπιτιού; Το θεωρούμενο ως enfant terrible του σύγχρονου γαλλικού σινεμά παραδίδει μια ωδή στην άβυσσο της γυναικείας ψυχοσύνθεσης, που δυστυχώς «περνάει αλλά δεν αγγίζει» και καταλήγει στην υστερία την οποία φιλοδοξεί να διακωμωδήσει.
Βαθμολογία:
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars (6/10)


ΤΡΙΤΗ, 22:00 NET: Η ΚΛΟΠΗ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ(ΤHE FIRST GREAT TRAIN ROBBERY)
Το μεγάλο κόλπο της βικτοριανής Αγγλίας. Δυο τυχοδιώκτες και μια γυναίκα επιχειρούν να ληστέψουν ένα φορτίο χρυσού που φυλάσσεται στο χρηματοκιβώτιο ενός τρένου. Το φιλμ μπαλαντζάρει ανάμεσα στην περιπέτεια και την κωμωδία, ποντάρει πολλά στην δράση κλειστού χώρου, για να προδοθεί τελικά από την έλλειψη ρυθμού. Συμπαθές το ντεκόρ εποχής, και μια-δυο σκηνές –όπως αυτές που σχετίζονται με την αναζήτηση των κλειδιών –που αξίζουν.
Βαθμολογία:
5/10 Stars
5/10 Stars
5/10 Stars
5/10 Stars
5/10 Stars (5/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ, 22:45 ΒΟΥΛΗ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ANNA KARENINA
Αγγλική «κλασικούρα», αλλά με μια Βίβιαν Λι που λάμπει. Το στόρι από το θεατρικό του Τολστόι: στη Ρωσία του 1880, η σύζυγος ενός διπλωμάτη ερωτεύεται έναν αξιωματικό και αντιπαρατίθεται –με τραγικές συνέπειες –με το συντηρητισμό της κοινωνίας. Η σκηνοθετική οπτική του Ντιβιβιέ αδυνατεί να ξεφύγει από τις θεατρικές καταβολές του υλικού του και υποπίπτει κατ’ επανάληψη στη μανιέρα. Κατά συνέπεια, η ταινία μοιάζει με την κλισαρισμένη αφήγηση ενός ερωτικού τριγώνου, δοσμένη όμως με μια υποβλητική φωτογραφία.
Βαθμολογία:
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars (6/10)


ΠΕΜΠΤΗ, 00:30 ΕΤ3: ΑΚΑΤΟΝΕ
Ανάμεσα στο νεορεαλισμό και το λογοτεχνικό παρελθόν του Παζολίνι βρίσκεται αυτή η ανάλυση του ιταλικού υποπρολεταριάτου –μια κατά κυριολεξία απεικόνιση, θα έλεγε κανείς, καθώς τα πρόσωπα του φιλμ δεν είναι ηθοποιοί, αλλά άνθρωποι του κοινωνικού περιθωρίου. Ο ομώνυμος ήρωας είναι ένα παράσιτο του μηχανισμού, που παλεύει να θέσει τους δικούς του όρους και αντι-ιδανικά στο παιχνίδι και τελικά συντρίβεται. Πρωτόγονη κινηματογράφηση, που εναρμονίζεται με την ιδιοσυγκρασία των ηρώων του, κι ένα φινάλε που θυμίζει με οξυμένη σκληρότητα τον « Κλέφτη Ποδηλάτων».
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 23:45 ΕΤ1: Ο ΤΡΕΛΟΣ ΠΙΕΡΟ
«Ο Βελάσκεθ, μετά τα πενήντα, δε ζωγράφιζε ποτέ πια κάτι συγκεκριμένο. Γύριζε γύρω από τα αντικείμενα μαζί με τον αέρα και το λυκόφως… έπιανε μέσα στη σκιά και την διαφάνεια των φόντων τις χρωματιστές δονήσεις από τις οποίες δημιουργούσε το αόρατο κέντρο της σιωπηλής του συμφωνίας. Δεν κρατούσε πια από τον κόσμο…». Για όσους έχουν μάτια και βλέπουν, ιδού ο ορισμός του ιμπρεσιονιστικού, αναρχικού αριστουργήματος του Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, που σηματοδοτεί και την έναρξή του: ένα φιλμ που δε μιλάει για τους ανθρώπους, αλλά για αυτό που τους περιβάλλει, τους ενώνει και τους παγιδεύει. Ο πάπας της nouvelle vague ιχνηλατεί την γαλλική γεωγραφία και τα σημαινόμενά της και αφήνει το ασυνείδητό του να πάρει σάρκα και οστά. Το αποτέλεσμα θα είναι μια βομβιστική επίθεση στα θεμέλια όλων των παραδεγμένων κινηματογραφικών ειδών και κανόνων –το γκαγκστερικό φιλμ μετατρέπεται σε κωμικό παράλογο, ενώ το love story αυτο-υπονομεύεται. Κι όμως, το «τελευταίο ρομαντικό ζευγάρι» θα επιβιώσει, ακόμα κι αν χρειαστεί να μεταμορφωθεί σε ήλιο και θάλασσα.
Βαθμολογία:
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.