• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Παρ 29 Ιουλ 2005

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ, 03:00 STAR: ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΟ ΑΣΤΡΟ
Ο χριστιανικός μύθος ως κοινωνική παραβολή. Εξαιρετικά τολμηρό εγχείρημα, η πρώτη κινηματογραφική ροκ όπερα σε μουσική του πανταχού παρόντα Άντριου Λόιντ Γουέμπερ και ιδωμένο από την οπτική γωνία ενός μαύρου (Καρλ Άντερσον) Ιούδα! Έμμεση κριτική στο σύγχρονο μιλιταρισμό, παραλληλισμός των μαθητών με το κίνημα των χίπις, μια άποψη που φλερτάρει με το κιτς της εποχής της αλλά επιβιώνει. Τοποθετημένη σε μια έρημο, η ταινία μπορεί από άποψη ντεκόρ και κοστουμιών να μελετηθεί μαζί με τις «Δαιμονισμένες» του Κεν Ράσελ.
Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars (7.5/10)


ΚΥΡΙΑΚΗ, 22:00 ΒΟΥΛΗ: ΑΓΚΙΡΕ, Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Συγκλονιστικό πολιτικό / φιλοσοφικό οδοιπορικό, που αποτέλεσε σπουδαία πηγή έμπνευσης μέχρι και για το «Αποκάλυψη τώρα!». Ο Αγκίρε, Ισπανός κονκισταδόρ, αυτονομείται από το στρατό του Πιζάρο και ξεκινά μια παράτολμη αναζήτηση του μυθικού Ελδοράδο στη ζούγκλα του Αμαζονίου. Σε μια ονειρική ατμόσφαιρα, ο Χέρτζογκ σχολιάζει την παραφροσύνη της εξουσίας, με τον Κλάους Κίνσκι να αποτελεί το ενσαρκωμένο υπόδειγμά της. Μια αξέχαστη ελεγεία στη μεγαλομανία, που μπορεί να θεωρηθεί και αναφορά στον Χίτλερ.
Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars (5.5/10)




ΔΕΥΤΕΡΑ, 23:45 ΕΤ1: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ
Μέγας σινεφίλ ο Μπογκντάνοβιτς, άλλοτε με άμεσες αναφορές στο σινεμά (ξεχωρίζει η «Τελευταία παράσταση»), εν προκειμένω με μια πολύ δύσκολη σπουδή, επηρεασμένη βασικά από τον Κασαβέτη και τον «Θάνατο ενός Κινέζου μπουκμέηκερ». Επηρεασμένος επίσης από Γουέλς και Ρενουάρ, με πρόσχημα τη δομή του φιλμ νουάρ, επιχειρεί να συνθέσει το παράξενο πορτρέτο ενός αμφιλεγόμενου προσώπου: ενός Αμερικανού μαστροπού που καταστρώνει μεγαλεπήβολα σχέδια προκειμένου να ανοίξει έναν πολυτελή οίκο ανοχής και προκαλεί την οργή του κινέζικού υποκόσμου.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΤΡΙΤΗ, 23:45 ΕΤ1: Ο ΤΖΟΝΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ
Η κορυφαία στιγμή για ένα «μαύρο πρόβατο» του μακαρθισμού. Ο Ντάλτον Τράμπο διασκευάζει μια δική του νουβέλα (την οποία αρχικά ήθελε να παραδώσει στη σκηνοθετική μπαγκέτα… του Μπουνιουέλ) για έναν εθελοντή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος μεταβάλλεται σε άνθρωπο-φυτό, αδυνατεί να επικοινωνήσει με τον περίγυρό του και οι γιατροί τον απομονώνουν σε μια αποθήκη. Σε μια συνεχή εναλλαγή εσωτερικών μονολόγων του ήρωα και φλας-μπακ στο παρελθόν του, όλη η ταινία εξωτερικεύει ουσιαστικά την απεγνωσμένη κραυγή του ότι ακόμα υπάρχει. Δεν πρόκειται τόσο για αντιπολεμική ταινία, όσο για μια περιδεή ματιά στο αδάμαστο της ανθρώπινης συνείδησης –που φτάνει ίσως σε κάποιες συγκινησιακές ακρότητες.
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ, 23:45 ΕΤ1: Ο ΘΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ.
Ο Μακμπέθ στον ιαπωνικό μεσαίωνα. Με την παρακίνηση της γυναίκας του, ο στρατηγός Τακετόρι Ουασίντζου βάφει τα χέρια του με αίμα προκειμένου να κατακτήσει την εξουσία. Η απληστία τον τυφλώνει, τα εγκλήματα συνεχίζονται για τη διατήρηση της εξουσίας, χωρίς ο ήρωας να συνειδητοποιεί ότι απεργάζεται την αυτοκαταστροφή του. Αριστούργημα σπάνιας υποβλητικής δύναμης, που μοιάζει να εκτυλίσσεται στην απροσδιόριστη σφαίρα του μύθου και προσαρμόζεται εν πολλοίς στις θεατρικές επιταγές του θεάτρου Νο. Χωρίς να υποχωρεί από τις ιδιαίτερες του καταβολές, ο Κουροσάουα φιλτράρει τελικά το σαιξπηρικό έργο στην ιαπωνική κουλτούρα (αξίζει να προσέξουμε τον παραλλαγμένο συσχετισμό των δύο φύλων) και κορυφώνει με μια αξέχαστη μεταφορά του αυθεντικού φινάλε.
Βαθμολογία:
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars (10/10)


ΠΕΜΠΤΗ, 00:30 ΕΤ3: Η ΝΥΧΤΑ
Με Χρυσή Άρκτο από το Βερολίνο, το δεύτερο μέρος της τριλογίας της αποξένωσης (είχε προηγηθεί η «Περιπέτεια»), ένα φιλμ που εξακολουθεί να μοιάζει εκθαμβωτικά μοντέρνο. Είναι η καταγραφή περίπου ενός 19ωρου από τη ζωή ενός ζεύγους, από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 7 το πρωί, από την επίσκεψη στον ετοιμοθάνατο φίλο μέχρι το τέλος του ολονύχτιου πάρτι. Σπουδαίο οδοιπορικό σε υπνωτικό κλίμα, λειτουργική τοποθέτηση των σωμάτων και αντικατοπτρισμό του ψυχισμού στο εξωτερικό γίγνεσθαι, που οδηγεί το συγγραφέα και την γυναίκα του από το τέλμα στο οριστικό «σπάσιμο». Μια από τις πιο νυχτερινές ευρωπαϊκές ταινίες, που από αυτήν την άποψη θα μπορούσε να τοποθετηθεί δίπλα στο «Μπομπ τον τζογαδόρο» και το «Ασανσέρ για δολοφόνους». Το βασανιστικό φινάλε προαναγγέλλει με τον καλύτερο τρόπο την επερχόμενη «Έκλειψη»
Βαθμολογία:
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars (10/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20:15 ΕΤ1: Η ΥΑΙΝΑ
«No one is as good as Bette when she is bad». Η Μπέτι Ντέιβις υποδύεται την Στάνλεϊ Τιμπερλέικ, μια γυναίκα που κλέβει τον άντρα της αδελφής της και καταστρέφει τη ζωή της σε αυτό το οικογενειακό μελόδραμα του Τζον Χιούστον –πρόκειται για την δεύτερη ταινία του μετά το «Γεράκι της Μάλτας». Ο σκηνοθέτης, σύμφωνα με δικά του λεγόμενα, αφήνει τον δαίμονα που κρύβει η πρωταγωνίστριά του να ξεχυθεί και μπλέκει με μαεστρικό τρόπο τα συγκρουόμενα πάθη των ηρώων του.
Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.