• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Παρ 10 Μαρ 2006

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ 22:30 ΒΟΥΛΗ: ΕΠΙΔΗΜΙΑ
Ένας σκηνοθέτης και ένας σεναριογράφος επισκέπτονται τον διευθυντή του Ινστιτούτου Κινηματογράφου της Δανίας, με σκοπό να του ζητήσουν χρηματοδότηση για το σενάριο της «Επιδημίας». Το δεύτερο και πιο παρεξηγημένο μέρος της ευρωπαϊκής τριλογίας του Τρίερ, που άνοιξε με το «Στοιχείο του εγκλήματος» και έκλεισε με το «Europa». Ευφυής κατασκευή που παίζει με την «ταινία μέσα στην ταινία», γεμάτη μαύρο χιούμορ, σινεφίλ αναφορές (στην «εσωτερική» ταινία η «7η Σφραγίδα» συναντά τους… Μόντι Πάιθον!) και ατμόσφαιρα σήψης.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΚΥΡΙΑΚΗ 21:00 ΕΤ1: ΣΙΩΠΗΛΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ
Η μεγάλη χιτσκοκική κιβωτός της ηδονοβλεψίας, όπου ο μετρ υφαίνει επιδέξια τη φαινομενολογία με το λεπτό ιστό του σασπένς. Ένας ριψοκίνδυνος φωτορεπόρτερ βρίσκεται ακινητοποιημένος, με το πόδι στο γύψο, και σκοτώνει την ώρα του παρατηρώντας τι γίνεται στην απέναντι πολυκατοικία. Μήπως η μεγάλη οθόνη της αυλής του δεν είναι παρά η προβολή των προσωπικών του φοβιών; Και γιατί η εκθαμβωτική μνηστή του μεταδίδει την αίσθηση του ανέγγιχτου λουλουδιού; Πριν να τεμαχίσουμε τα πρωτογενή συστατικά στο κρεβάτι της ψυχανάλυσης, ο φωτορεπόρτερ πείθεται ότι είναι ο αυτόπτης μάρτυρας του φόνου που διέπραξε ένας από τους απέναντι ενοίκους. Ο ευνουχισμός του θεατή εγγράφεται σε αυτόν του πρωταγωνιστή, η μετωνυμία για τον ίδιο τον κινηματογράφο ολοκληρώνεται και ο Hitchcock καταλήγει σε μια σύνθετη πραγματεία πάνω στην αδιέξοδη και περιορισμένη φύση της αναπαράστασης. Τα μοτίβα του « Σιωπηλού μάρτυρα» μεταφέρθηκαν τροποποιημένα από πολυάριθμούς επιγόνους, από τη «Συνομιλία» του Coppola μέχρι το αντονιονικό Blow up και το « Πουλί με τα κρυστάλλινα φτερά» του Argento.
Βαθμολογία:
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars (9/10)

ΔΕΥΤΕΡΑ 23:00 ALTER: ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΦΟΝΟ
Στα χνάρια της «Σιωπής των αμνών», άλλος ένας ιδιοφυής ψυχοπαθής δολοφόνος που βάζει στοίχημα πως μπορεί να κοροϊδέψει τους διώκτες του. Αυτό είναι το ένα επίπεδο, με ένταση και ενθέσεις δραματουργικών εντάσεων που πιάνουν τον θεατή. Το άλλο, το καλύτερο και το πιο αποτελεσματικό (βοηθούντων και των αφηγηματικών χρόνων, των καταθλιπτικών φωτισμών και της φωτογραφίας) είναι η βαθύτατα πικρή αίσθηση μοναξιάς και μη δικαίωσης που καλύπτει τις δύο ηρωίδες ( Weaver- Hunter). Ιδιαίτερα αναμενόμενο το φινάλε.
Βαθμολογία:
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars (6.5/10)


ΤΡΙΤΗ 22:00 ΑΝΤ1: MOULIN ROUGE
Σε πολύ καλύτερα κέφια από το γραφικά άνισο Romeo + Juliet, o Baz Luhrmann φέρνει την ποπ στο Παρίσι του 1899 και αναβιώνει με εντελώς προσωπικούς όρους την ατμόσφαιρα του περίφημου καμπαρέ. Απλούστατο, στοιχειώδες το love story, όπου ένας μποέμ ποιητής θα ζήσει έναν καταραμένο έρωτα με το πιο λαμπρό αστέρι του Moulin Rouge. Υπερ-θεαματική η απόδοσή του, ωστόσο, από έναν θεατράνθρωπο που γνωρίζει πολύ καλά πώς να επιτύχει το τέμπο μιας συνεχούς ξέφρενης γιορτής. Ιμπρεσιονιστικά ξεσπάσματα, παλλόμενη φωτογραφία, ενδιαφέρουσες μουσικές διασκευές και ένα ζευγάρι (Kidman-McGregor) χάρμα οφθαλμών.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ 03:00 STAR: ΑΤΙΘΑΣΗ ΚΑΡΔΙΑ
Αλλόκοτο, εφιαλτικό road movie, βγαλμένο κατευθείαν από τους δαιδαλώδεις διαδρόμους του εγκεφάλου του Ντέιβιντ Λιντς. Ένας αποφυλακισμένος συνάπτει ερωτική σχέση με μια κοπέλα, αλλά καταδιώκεται από τη διαταραγμένη μητέρα της –και είναι φύσει αδύνατο ένα συνοπτικό κριτικό σημείωμα να αποδώσει την υποβλητικότητα αυτής της ανάμειξης υπερχειλίζουσας βίας και παραμυθένιου ρομαντισμού. Χρυσός Φοίνικας στο Φεστιβάλ Καννών του 1990.
Βαθμολογία:
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars (9/10)


ΠΕΜΠΤΗ 21:00 STAR: Η ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ
Το πολύκροτο ντεμπούτο του M. Night Shyamalan, που καθιέρωσε την ατάκα I see dead people και μετέτρεψε σε αστικό μύθο την αποκάλυψη του τέλους. Ο 6χρονος Σίαρ, ασθενής του παιδοψυχολόγου Κρόου, ισχυρίζεται ότι διαθέτει την ικανότητα να βλέπει γύρω του πνεύματα νεκρών και μοιάζει παντελώς αβοήθητος μπροστά στις ασυνήθιστες ψυχικές δυνάμεις του. Εξίσου μοναδική η ερμηνευτική δεινότητα του 9χρονου Haley Joel Osment, του ισχυρότερου χαρτιού στην αναπαράσταση της ιδιόμορφης πατρικής σχέσης με το Bruce Willis. Κατά τ’ άλλα, το φιλμ του Ινδού κρατά κρυμμένο τον άσσο ενός δυνατού μυστικού, χτίζει αλλεπάλληλες εκκρεμότητες και εκβιάζει τον τρόμο με τετριμμένες τακτικές. Περιδεείς μπροστά στην τελική ανατροπή, οι περισσότεροι παρέβλεψαν εντελώς κάποια κακότεχνα δραματουργικά μπαλώματα.
Βαθμολογία:
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars (6.5/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 00:30 ΕΤ3: ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΟΥ ΕΡΠΕΤΟΥ
Στην πρώτη του σκηνοθετική προσπάθεια, ο Philippe Rousselot μας μεταφέρει στα 1699 στο Μπρίστολ, όπου ένας ευκατάστατος άντρας θέλει να κατασκευάσει έναν κήπο για χάρη της γυναίκας του. Σε σχήμα κήπου παραπέμπει εξάλλου και ο τίτλος του φιλμ. σύνθετη τοιχογραφία εποχής και κοινωνικό νουάρ, ένας διαχρονικός συσχετισμός ανάμεσα στη φύση και την τεχνολογία, τον ορθολογισμό και το ένστικτο. Υπαρξιακό δράμα που θυμίζει Bergman και Resnais (Προβιντάνς), μια ταινία που θα ταίριαζε γάντι στον Greenaway ή στο Renoir του «Κανόνα του παιχνιδιού». Ο Rousselot όμως, μη ξεχνώντας πως είναι διευθυντής φωτογραφίας, μαγεύεται από το κάδρο και το στιλ κολλάει σε μια ενδιαφέρουσα, αλλά ακαδημαϊκή δουλειά.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.