• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Τρί 25 Απρ 2006

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ 22:20 ΒΟΥΛΗ: Η ΡΩΣΙΚΗ ΚΙΒΩΤΟΣ

Ο Sokurov εισχωρεί στα Ανάκτορα του Ερμιτάζ, ζωντανεύοντας 300 χρόνια της ρώσικης Ιστορίας σε ένα και μοναδικό πλάνο 90 λεπτών. Εντυπωσιακό εικαστικά, άψογα χορογραφημένο, με πληθώρα ηθοποιών και κομπάρσων, αλλά και ενδεικτικό της ματαιοδοξίας ενός αθεράπευτου νοσταλγού των τσαρικών χρόνων. Η κινηματογραφική θεώρηση της Ιστορίας απαιτεί κάτι παραπάνω από τεχνικές ακροβασίες.

Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars (7.5/10)


ΚΥΡΙΑΚΗ 21:00 ΕΤ1: Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ
Ο πιο ρέων, απολαυστικός και συχνά ξεκαρδιστικός συνδυασμός νεορεαλισμού και ιταλικής σάτιρας. Ο Monicelliαφηγείται με ειρωνεία αλλά και αμέριστη συμπάθεια την ιστορία των… συνήθων υπόπτων (αυτός είναι ο αυθεντικός τίτλος του φιλμ), μιας παρέας φτωχοδιάβολων που αποφασίζουν να πιάσουν την καλή μέσα από μια σπουδαία ληστεία. Μια αξέχαστη συνύπαρξη της ιταλικής αφρόκρεμας (ενδεικτικά αναφέρω τους Gassman, Mastroianni, Toto), με αφορμή ένα σενάριο που μοιάζει ακόμα φρέσκο και απόλυτα πρωτότυπο! Από τις καλύτερες απεικονίσεις του «όπου φτωχός και η μοίρα του», ισάξιο από αυτήν την άποψη με το δικό μας «Ηλία του 16ου».
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ 20:30 ΕΤ1: ΤΟ ΤΡΙΟ ΤΗΣ ΜΠΕΛΒΙΛ
Ένα «ενήλικο» κινούμενο σχέδιο με παιδική καρδιά είναι το «Τρίο της Μπελβίλ», μελαγχολικό όπως και ο μικρός Σαμπιόν. Υιοθετημένο από τη γιαγιά του, το αγόρι μεγαλώνει με μοναδικό πάθος το ποδήλατο και προπονείται σκληρά για τον ποδηλατικό Γύρο της Γαλλίας. Αυτό είναι μόνο το ξεκίνημα για μια αλλόκοτη περιπέτεια, που μεταφέρεται σε μια τερατόμορφη χώρα ευκαιριών και αποτίει φόρο τιμής στα «φαντάσματα» και τα «απόβλητά» της. Σκηνοθετημένο από τον Sylvain Chomet σα μια βουβή, γλυκόπικρη κομεντί, με την εθιστική μουσική του Benoit Charest, σουρεαλιστικό και ρετρό την ίδια στιγμή.
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΤΡΙΤΗ 16:00 ΒΟΥΛΗ: ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Ο μεγάλος Chaplin εισέρχεται για τα καλά στην ήσσονα περίοδο της φιλμογραφίας του, με μια ταινία που φιλοδοξεί να αποτελέσει αιχμηρή αλληγορία κατά του μακαρθισμού. Ωστόσο, ακόμα και ο φανατικός μελετητής του Πιερ Λεπροχόν αναγνωρίζει το τετριμμένο και κάπως χονδροειδές του εγχειρήματός του. Η φιγούρα του έκπτωτου βασιλιά Σάντοφ είναι ουσιαστικά μια προέκταση του Σαρλό, ιδίως σε επίπεδο κινησιολογίας, αλλά προβληματική στο βάθος της. Η κριτική στις αμερικάνικες αξίες αξίζει μόνο για σκόρπιες στιγμές – κι όμως, αυτές αρκούσαν ώστε η ταινία να μην προβάλλεται στις Η.Π.Α. μέχρι το 1973.
Βαθμολογία:
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars (6.5/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ 22:00 ΒΟΥΛΗ: Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Με φόντο το βρώμικο και αινιγματικό ποταμό Σουζού που διαρρέει τη Σαγκάη, ο επιδέξιος στιλίστας Λου Γιε αφηγείται κάτι που μοιάζει με επανεγγραφή του «Δεσμώτη του ιλίγγου»: δύο νέοι ερωτεύονται τρελά, αλλά μια παρεξήγηση θα οδηγήσει αυτήν στην αυτοκτονία και αυτόν στη φυλακή. Μετά την αποφυλάκισή του, βρίσκει ό,τι έχασε στο πρόσωπο – ίδιο με αυτό του πρώτου του έρωτα – μιας νεαρής χορεύτριας. Μοντέρνος, ισορροπημένος, με μια ατμόσφαιρα που θυμίζει Wong Kar Wai και μεταφυσική αλά Kim Ki-duk, ο Λου Γιε αποφεύγει το πεδίο της σύγκρισης με τον Hitchcock και εφευρίσκει το δικό του μυστήριο: πετυχημένες αλλαγές οπτικής γωνίας, ατμόσφαιρα νεονουάρ και ανάδειξη της ομορφιάς των πρωταγωνιστών.
Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars (7.5/10)


ΠΕΜΠΤΗ 16:00 ΒΟΥΛΗ: Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΕΡΝΤΟΥ
Ένας άνεργος πια ταμίας τράπεζας παντρεύεται και δολοφονεί πλούσιες γυναίκες, για να μπορεί να συντηρεί την πραγματική του οικογένεια. Αριστουργηματική μαύρη κωμωδία του Chaplin, βασισμένη στην υπόθεση Λαντρί αλλά και σε μια ιδέα του Orson Welles, με έναν διάχυτο πεσιμισμό που ακυρώνει την ελπίδα παλιότερων ταινιών του –τα σποραδικά σλάπστικ στοιχεία επιτείνουν τη θλίψη, μοιάζοντας με απομεινάρια μιας απολεσθείσας αισιοδοξίας. Ο χρόνος δράσης του φιλμ τοποθετείται μετά το οικονομικό κραχ του 1929, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και ο χρόνος παραγωγής της –το 1947, όταν τα συντριπτικά αποτυπώματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου είναι ακόμη νωπά. Βαθμολογία:
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars (9/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24:00 ΕΤ1: π
Ασπρόμαυρο, κλειστοφοβικό και δεδηλωμένα παρανοϊκό είναι το χρονικό ιδεοληψίας του Μαξ Κοέν, ενός νεαρού μαθηματικού που προσπαθεί να εξηγήσει τους νόμους που διέπουν το σύμπαν. Οχυρωμένος στο διαμέρισμά του, δύσπιστος απέναντι στους ανθρώπους και με μόνιμη παρέα τα φάρμακα, πιστεύει πως βρίσκεται κοντά στο μαθηματικό συνδυασμό-κλειδί για όλα τα ερωτήματα. Χωρίς να αποφεύγει πλήρως την επιδειξιμανία και δείχνοντας ήδη κάποια προδιάθεση σκηνοθετικού αυνανισμού, ο νεαρός Aronofsky βουτάει στα βαθιά νερά της αριθμολογίας και της γλωσσολογίας, θέτει ψηλά τον πήχη και στέκεται όρθιος μέσω των ευρημάτων του.
Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.