• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Παρ 02 Ιουν 2006

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ 22:00 ΒΟΥΛΗ: Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Στην κατεστραμμένη μεταπολεμική Βιέννη, ένας Αμερικάνος συγγραφέας αναζητάει τον φίλο του και πληροφορείται ότι είναι νεκρός. Ερωτεύεται μια πανέμορφη ξένη, μπλέκει στην δίνη συνωμοσιών και ξαναβρίσκει τον φίλο του ζωντανό και κυνικό μέχρι το μεδούλι. Ανεπανάληπτο κοινωνικοπολιτικό μελόδραμα, με το νουάρ να ενεδρεύει συνεχώς ως αναζήτηση, απουσία και αξιοποίηση στιλ. Εξαιρετική επιλογή χώρων, με τη σκηνή στο Πράτερ να μας δίνει έναν από τους κορυφαίους μονολόγους (γραμμένο από τον ίδιο τον Welles) στην κινηματογραφική ιστορία, κορυφαίο σχόλιο για την χαμένη ταυτότητα, την απώλεια και τη φθορά των σχέσεων.
Βαθμολογία:
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars (10/10)

ΚΥΡΙΑΚΗ 00:45 STAR: ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ
Το μεγαλύτερο ταλέντο που… δεν διαθέτει η Ελλάδα, ο τύποις (και ευτυχώς καθόλου κατ’ ουσία) Ελληνοαμερικανός Alexander Payne σε ακόμα ένα παμπόνηρο φιλμ μετά το Citizen Ruth. Εδώ ένας αθώος, συμπαθής και απόλυτα βολεμένος στην οικογενειακή του ευτυχία καθηγητής (Matthew Broderick) μπαίνει στο στόχαστρο μιας αρρωστημένα φιλόδοξης μαθήτριάς του (Reese Witherspoon) και βλέπει τη ζωή του να γίνεται άνω κάτω. Μια δηλητηριώδης σάτιρα που λειτουργεί κυριολεκτικά σαν δίκοπο μαχαίρι, με υπονοούμενα προς πάσα κατεύθυνση και ελλειπτική αλλά σοφή χαρακτηρολογία. Άλλη μια απόδειξη ότι ο Payne γνωρίζει όσο λίγοι τον αμερικάνικο τρόπο ζωής, γι αυτό και μπορεί να συμπονέσει τα θύματά του.
Βαθμολογία:
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars
7,5/10 Stars (7.5/10)


ΔΕΥΤΕΡΑ 01:30 MEGA: ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΜΑΝΟΛΙΕΣ
Ένα σεξτέτο γυναικείων χαρακτήρων είναι τα άνθη του τίτλου, και παίρνουν ζωή από ένα διόλου ευκαταφρόνητο καστ: Julia Roberts, Daryl Hannah, Sally Field, Shirley MacLaine, Dolly Parton, Ολυμπία Δουκάκη. Με τους άντρες μόνιμα απόντες, σκιώδεις ή απλώς νεκρούς, αυτές οι έξι γυναίκες του αμερικάνικου Νότου (της Λουιζιάνα, για την ακρίβεια) έχουν αρκετό χρόνο για κουτσομπολιό, εξομολογήσεις επί εξομολογήσεων, συμφιλιώσεις και δακρύβρεχτους μονολόγους – είναι ευτύχημα όμως ότι αυτά βασίζονται σε ένα καλογραμμένο θεατρικό (και σενάριο) του Robert Harling, του οποίου τη σπιρτάδα δεν προδίδει ο σκηνοθέτης Herbert Ross.
Βαθμολογία:
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars
6/10 Stars (6/10)


ΤΡΙΤΗ 23:15 STAR: ΤΟΠ ΓΚΑΝ
Μετά από κάτι μπαλαφάρες τύπου Annapolis θα πρέπει να αναθεωρήσω: μπορεί το Τοπ Γκαν –πρόκειται για το παρατσούκλι του νο1 απόφοιτου μιας τάξης του Πολεμικού Ναυτικού- να είναι σαφώς κατώτερο ενός «Ιπτάμενου και Τζέντλεμαν», διαθέτει όμως το μαγνητικό βλέμμα ενός άγουρου ταλέντου (Tom Cruise) και την αρκετά καλή χορογραφία των αερομαχιών (κυνήγι της επικαιρότητας από τον τηλεοπτικό σταθμό, είπατε;) από τον αξιόλογο τεχνίτη Tony Scott. Κατά τα λοιπά, βεβαίως, τα ερωτικά κλισέ και η εντελώς προβλέψιμη σεναριακή δομή απαιτούν γερές αντοχές.
Βαθμολογία:
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars (4.5/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ 22:10 ΒΟΥΛΗ: ΣΤΡΟΖΕΚ
Στο Βερολίνο, πριν από τη πτώση του Τείχους, ένας αλκοολικός πρώην κατάδικος, μια πόρνη και ένας γέρος θα αναζητήσουν μια καλύτερη ζωή στο Ουισκόνσιν της Αμερικής. Με κάθε ευκαιρία ομολογώ το θαυμασμό μου για τη sui generis προσωπικότητα του Werner Herzog, που μετάγγισε την υπαρξιακή του απελπισία σε πλάνα που καταμαρτυρούν την πατρότητά τους σε χρόνο dt. Πρόκειται για τον άνθρωπο που έκανε κινηματογραφικό του alter ego έναν ημιπαράφρονα (Klaus Kinski), για τον ίδιο που έσυρε ένα καράβι στην κορυφή ενός βουνού (για τις ανάγκες του «Φιτζκαράλντο») και επέλεξε για το «Αίνιγμα Κάσπαρ Χάουζερ» τον εξίσου αινιγματικό Bruno S.. Ο τελευταίος πρωταγωνιστεί και σε αυτό το κατάπικρο χρονικό, που εκτυλίσσεται στην πίσω όψη του american dream. Ο Herzog δε θα μπει τόσο στον κόπο να το κριτικάρει, παρά οραματίζεται μια απώτερη αποδόμηση, ένα πλήρες «ξεκούρδισμα» των κανόνων. Ένα αριστουργηματικό αουτσάιντερ των ’70s.
Βαθμολογία:
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars (9/10)


ΠΕΜΠΤΗ 01:40 MEGA: ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Τρία μέλη μιας μικρής κοινότητας στην Αλάσκα καταλήγουν ναυαγοί σε ένα ερημικό νησί. Ένας εκ των πατριαρχών του ανεξάρτητου αμερικάνικου σινεμά, ο John Sayles, προκαλεί το ξάφνιασμα του θεατή με αυτή τη συμπαγή ένωση… δύο ταινιών σε μία: η πρώτη είναι ένα γνώριμο σε αυτόν, μωσαϊκό χαρακτήρων σε αλληλεπίδραση με το παγωμένο περιβάλλον, η δεύτερη μια περιπέτεια αμφίβολης επιβίωσης. Με άλλα λόγια, πώς να ξεκινάς θυμίζοντας Altman και στην πορεία να κάνεις το «Ναυαγό» να μοιάζει χαλκομανία! Την ίδια στιγμή, ο Sayles παίζει με τα σημαινόμενα του πρωτότυπου τίτλου του (limbo=μετεωρισμός), δίνοντάς του χαρακτηρολογικό αλλά και σκηνοθετικό βάθος – εάν κάποιοι στοιχειώθηκαν από το φινάλε του Blair Witch Project, ίσως εδώ να αναθεωρήσουν.
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24:00 ΕΤ1: ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Η επιτομή της πανούργας μπουνιουελικής στρατηγικής, όπου ο σουρεαλισμός εισχωρεί ως σεναριακό εύρημα για να διαλύσει τους ρεαλιστικούς συνεκτικούς ιστούς. Προσέξτε τι συμβαίνει: μετά από μια παράσταση στην όπερα, ένας συρφετός μεγαλοαστών καταφτάνει για δείπνο σε μεγαλόπρεπη βίλα. Τα πάντα κυλούν αρμονικά, ένα σύντομο ρεσιτάλ πιάνου ακολουθεί το δείπνο, αλλά όταν έρχεται η ώρα της αναχώρησης το αίμα των καλεσμένων παγώνει: για ποιον λόγο κανείς τους δε μπορεί να βγει εκτός του δωματίου; Η… μεγάλη έξοδος αναβάλλεται συνεχώς, οι μεγαλοαστοί εθελοτυφλούν, παρακμάζουν, τρώγονται με τα ρούχα και τις σάρκες τους. Η απελευθέρωσή τους γίνεται σε κλίμα υπέρτατης ειρωνείας, ενώ η τελευταία σκηνή – ένας πραγματικός θρίαμβος του μοντάζ και του μιξάζ – μοιάζει με προειδοποίηση επιθανάτιου ρόγχου και σκαλώνεται στο μυαλό. Ο φοβερός και τρομερός Ισπανός αναρχικός δεν αρθρώνει απλώς αλληγορία (αυτό το επιχείρησαν ντουζίνες σκηνοθετών), αλλά το πράττει με ένα έξοχο πάγωμα των ρυθμών και πολλαπλές παραμορφώσεις στην όψη και την ερμηνεία των ηθοποιών του. Ούτε ρεαλισμός, ούτε υπερρεαλισμός, ούτε ποιητικός κινηματογράφος, ούτε σινεμά του παραλόγου. Μπουνιουέλ 100%.
Βαθμολογία:
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.