• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Παρ 22 Σεπ 2006

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ 19:30 ΕΤ1: ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ

Μεγαλειώδες, κατάμαυρο νουάρ του Clouzot, ο οποίος κατηγορήθηκε αδίκως ότι υπέσκαψε το εθνικό φρόνημα και την Αντίσταση την περίοδο της γερμανικής κατοχής. Ένας άγνωστος στέλνει ανώνυμες επιστολές στους κατοίκους μιας μικρής επαρχιακής γαλλικής πόλης. Συκοφαντίες, αλήθειες, θέματα ιδιαίτερα δημιουργούν μια εχθρική κατάσταση πανικού και αλληλοκατηγοριών. Καθηλωτική, δηλητηριώδης ατμόσφαιρα, με μια αίσθηση σήψης και παρακμής. Όπως και στις «Διαβολογυναίκες», ο μισάνθρωπος Clouzot σχολιάζει το γκρίζο και το ακατανόητο της ανθρώπινης ψυχής – εν προκειμένω, σε σχέση με την ευφορία της ανωνυμίας και της βαθμιαίας αποπροσωποποίησης. Επίσης, μια αδυσώπητη κριτική για την αστική υποκρισία.

Βαθμολογία:
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars (9/10)


ΚΥΡΙΑΚΗ 19:00 ΝΕΤ: Ο ΝΕΥΡΙΚΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ
Ένας νευρωτικός Νεοϋορκέζος (μάντεψε ποιος) συνάπτει ερωτική σχέση με μια Αμερικανίδα διανοούμενη (η Diane Keaton υποδύεται την «Άνι Χολ», όπως είναι και ο αυθεντικός τίτλος της ταινίας), η οποία λίγο καιρό αργότερα τον εγκαταλείπει. Πρόκειται για τον οσκαρικό θρίαμβο του Woody Allen, που απέσπασε τα βραβεία καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου και α΄ γυναικείου ρόλου για την Keaton. Ερωτευμένος με την τελευταία ο μικροσκοπικός Εβραίος, στο «Νευρικό εραστή» μοιάζει να ανασυνθέτει με ιδιαίτερη επιτυχία στιγμές από το ειδύλλιό τους. Να σημειωθεί το εύρημα του πρωταγωνιστή που μιλάει στην κάμερα, που εν έτει 1977 προκαλεί ακόμα αίσθηση.
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΔΕΥΤΕΡΑ 23:00 ΝΕΤ: ΜΟΝΟ ΑΙΜΑ
Πλούσιος αλλά ζηλιάρης σύζυγος προσλαμβάνει επαγγελματία δολοφόνο, προκειμένου να σκοτώσει τη γυναίκα του και τον εραστή της. Στην πρώτη τους σκηνοθετική απόπειρα, οι Κοέν κινούνται στα σύνορα μεταξύ φιλμ νουάρ και ταινίας τρόμου, για να κατασκευάσουν ένα απολύτως ρευστό, ημι-παρανοϊκό σύμπαν και να πειραματιστούν κυνικά με την ψευδή επιφάνεια των πραγμάτων. Ιδανική η επιλογή των χώρων, όπως και η φωτογραφία του Barry Sonnenfeld. Η ταινία κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ του Σάντανς, και συμβαδίζει χρονικά με την χρυσή εποχή του ανεξάρτητου αμερικάνικου σινεμά.
Βαθμολογία:
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars (8.5/10)


ΤΡΙΤΗ 22:00 ΒΟΥΛΗ: ΟΙ ΩΡΕΣ – ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΤΑΙΝΙΑ
Γυρισμένη το 1995, 10 χρόνια μετά τον «Τόπο», η ταινία της Αντουανέτας Αγγελίδη βαφτίζεται τετράγωνη επειδή βασίζεται στα τέσσερα στοιχεία των προσωκρατικών (γη – νερό – αέρας – φωτιά). Εικαστικές αναφορές στον Βερμέερ, στο Ρέμπραντ και πολλούς άλλους, και ποιητικός λόγος με αποσπάσματα από τα «Προφητικά» του Ουίλιαμ Μπλέικ. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο της Σπένδως, της γυναίκας που επαναλαμβάνει «κουράστηκα τα ορατά να μάχονται τα αόρατα», η έξοχη Κάτια Γέρου. Κι αν τα παραπάνω σας μοιάζουν μετέωρα και ασύνδετα, επιβάλλεται μια μικρή διόρθωση: οι πολλαπλοί κώδικες της Αγγελίδη είναι απλούστατα αυτονομημένοι από τη λογική της μυθοπλασίας, και η εντρύφηση σε αυτούς αξίζει ακόμα περισσότερο διότι είναι επίπονη.
Βαθμολογία:
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars
8/10 Stars (8/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ 22:10 ΒΟΥΛΗ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
Τα μέλη μιας οικογένειας επανενώνονται με αφορμή τα εξηκοστά γενέθλια του πατέρα-αφέντη. Στο επίσημο δείπνο, ο μεγαλύτερος γιος θα προβεί σε αποκαλύψεις που σοκάρουν. Αναμφισβήτητα το σπουδαιότερο φιλμ που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του Δόγματος ’95, η «Οικογενειακή γιορτή» αγγίζει με άνεση τα όρια των οικογενειακών δραμάτων του Bergman. Η τραγωδία ξεδιπλώνεται στη γήινη διάστασή της, αφόρητη, πολυπρόσωπη, απογυμνωμένη από ωραιοποιήσεις ή μελοδραματικές κορόνες. Οι εκρήξεις κινούνται σε εναλλασσόμενες κλίμακες, ενώ οι φυσικοί φωτισμοί, η κάμερα στο χέρι και το χωροχρονικό «εδώ και τώρα» προσδίδουν απαράμιλλη δύναμη και βασανιστική φυσικότητα.
Βαθμολογία:
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars (8.5/10)


ΠΕΜΠΤΗ 24:00 ΝΕΤ: ΑΦΘΑΡΤΟΣ
Ο μοναδικός επιζήσας ενός πολύνεκρου δυστυχήματος (Bruce Willis) γνωρίζει ένα νέγρο συλλέκτη κόμικ που πάσχει από μια σπάνια παραμόρφωση των οστών (Samuel Jackson). Ο Shyamalan επιχειρεί μια εντελώς ανορθόδοξη προσέγγιση της έννοιας του υπερήρωα και του δίπολου γιν-γιανγκ, με ένα φινάλε ειδικά για όσους… γλυκάθηκαν από την «Έκτη αίσθηση». Σκοτεινό, μεταφυσικό και αναμφισβήτητα εντυπωσιακό, αλλά με μια τεράστια «τρύπα» εκεί που περιμένεις το κάτι παραπάνω: στο περιεχόμενο και στην ολοκληρωμένη ιδέα. Παρακολουθώντας και τη μετέπειτα πορεία του Shyamalan, διαπιστώνουμε την εξάντληση ενός αδιαμφισβήτητου ταλέντου στο κυνήγι της ιδέας – πυροτέχνημα.
Βαθμολογία:
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars
6.5/10 Stars (6.5/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22:10 ΒΟΥΛΗ: Η ΝΥΧΤΑ
Με Χρυσή Άρκτο από το Βερολίνο, το δεύτερο μέρος της τριλογίας της αποξένωσης (είχε προηγηθεί η «Περιπέτεια»), ένα φιλμ που εξακολουθεί να μοιάζει εκθαμβωτικά μοντέρνο. Είναι η καταγραφή περίπου ενός 19ωρου από τη ζωή ενός ζεύγους, από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 7 το πρωί, από την επίσκεψη στον ετοιμοθάνατο φίλο μέχρι το τέλος του ολονύχτιου πάρτι. Σπουδαίο οδοιπορικό σε υπνωτικό κλίμα, λειτουργική τοποθέτηση των σωμάτων και αντικατοπτρισμό του ψυχισμού στο εξωτερικό γίγνεσθαι, που οδηγεί το συγγραφέα και την γυναίκα του από το τέλμα στο οριστικό «σπάσιμο». Μια από τις πιο νυχτερινές ευρωπαϊκές ταινίες, που από αυτήν την άποψη θα μπορούσε να τοποθετηθεί δίπλα στο «Μπομπ τον τζογαδόρο» και το «Ασανσέρ για δολοφόνους». Το βασανιστικό φινάλε προαναγγέλλει με τον καλύτερο τρόπο την επερχόμενη «Έκλειψη»
Βαθμολογία:
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
10/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.