• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Tv


Παρ 22 Δεκ 2006

Τηλεοπτικές Προτάσεις για όλη την εβδομάδα...




ΣΑΒΒΑΤΟ 16:30 ΒΟΥΛΗ: ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΡΑΜΠΑΣ

Η τελευταία ταινία του Chaplin πριν αυτοεξοριστεί από τις ΗΠΑ. Ένας παρακμασμένος μίμος σώζει από την αυτοκτονία μια νεαρή μπαλαρίνα. Την ενθαρρύνει, βοηθάει στην καλλιτεχνική της άνοδο, την ερωτεύεται, αλλά στο τέλος απογοητεύεται. Εξαιρετικός συνδυασμός μελοδράματος, αυτοβιογραφίας και ενδοσκόπησης της τέχνης. Εκπληκτική ατμόσφαιρα εποχής με αυθεντικούς τους χώρους διασκέδασης και τη μουσική, τέλεια ανάπλαση του Λονδίνου των παιδικών χρόνων του δημιουργού –που εκφράζει πικρίες, τη φιλοσοφία του για την τέχνη και ιδίως τη ζωή. Ένα φιλμ κάπως πλατειαστικό, που μεγαλουργεί όμως στο επίπεδο της κλειστοφοβικής ατμόσφαιρας.

Βαθμολογία:
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars
8.5/10 Stars (8.5/10)
ΚΥΡΙΑΚΗ 22:10 ΕΤ1: ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
Πώς να μιλήσω, και να γράψω, με την παραμικρή ψυχραιμία για την άπιαστη βουνοκορφή της ιταλικής κωμωδίας των ’70s, το ευαγγέλιο οποιασδήποτε αντροπαρέας της εποχής και όσων έχουν απομείνει να συνειδητοποιούν τι κρύβεται πίσω από την καταιγιστική διαδοχή φαρσικών ευρημάτων; Διότι γελιέται όποιος νομίζει ότι αυτοί οι «Εντιμότατοι Φίλοι» απλώς ενσαρκώνουν το κλισέ των «παιδιών που αρνούνται να μεγαλώσουν» - να ξεγελάσουν το θάνατο προσπαθούν, κι αυτή είναι μια πέρα για πέρα σοβαρή υπόθεση. Να ξεχωρίσει κανείς τον κεφάτο κλαυσίγελο του σκηνοθέτη Mario Monicelli, τους καταπληκτικούς Tognazzi και Noiret ή το «δόλωμα» Όλγα Καρλάτου είναι απλώς μάταιο. Σπεύσατε να το (ξανα)δείτε, ακόμα και πριν από την Κυριακή σε DVD!
Βαθμολογία:
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars
9/10 Stars (9/10)


ΔΕΥΤΕΡΑ 24:00 ΕΤ1: ΡΕΒΕΚΑ
Η πρώτη κλασική αμερικάνικη επιτυχία του μετρ. Η ηρωίδα του τίτλου είναι νεκρή ήδη πριν να πέσουν οι εναρκτήριοι τίτλοι, κι όμως «επιβιώνει» σε κάθε γωνιά της επιβλητικής έπαυλης του χήρου συζύγου της, ρίχνοντας βαριά τη σκιά της στο νέο του γάμο. Ο Χίτσκοκ ξεκινά από το ανώδυνο ρομάντζο για να πραγματευτεί τη σχέση του με τα φαντάσματα του παρελθόντος, σε ένα φιλμ με έξοχη γοτθική ατμόσφαιρα και τη σπουδαία Φοντέν να μπαλαντζάρει ανάμεσα στο εύθραυστο και το δυναμικό. Ωστόσο, δεν είναι χαραγμένο από το ατόφιο στίγμα του σκηνοθέτη, που χαρακτηρίζει κυρίως τις επόμενες δουλειές του.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΤΡΙΤΗ 19:00 ΝΕΤ: ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΜΟ
Από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου ο χαρακτηρισμός «ταινία για όλη την οικογένεια» μπορεί να αποδοθεί ως έπαινος! Ο Μάρλιν και ο γιος του Νέμο είναι δυο τροπικά ψαράκια σε μια ασφαλή περιοχή του ωκεανού. Κάποια στιγμή όμως ο Νέμο ξεκινά μια εξερεύνηση που θα καταλήξει στο ενυδρείο ενός οδοντίατρου. Μια πολύχρωμη Οδύσσεια που θυμίζει τα χρυσά χρόνια της Disney, με σκηνές ανθολογίας (η διάσωση από το δάσος με τις μέδουσες) και κωμικά γκαγκ βωβού σινεμά –προσέξτε το φινάλε.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΤΕΤΑΡΤΗ 00:30 ΕΤ3: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΛΛΑ
Το φιλμ του 1934 είναι μονάχα η μία από τις δύο εκδοχές που γύρισε ο Alfred Hitchcock (η δεύτερη είναι έγχρωμη, του 1956, με τους James Stewart και Doris Day), αυτή που εντάσσεται στην βρετανική περίοδο και για την οποία ο ίδιος ο μετρ θα έλεγε ότι είναι η δουλειά ενός ταλαντούχου ερασιτέχνη – ο Truffaut, παθιασμένος μελετητής της χιτσκοκικής φιλμογραφίας, θα συμφωνούσε μαζί του. Ακόμη κι αν δεχτούμε αυτήν την άποψη, η πρώτη ταινία περιέχει ευφυή ευρήματα από το ξεκίνημά της, διαθέτει μια σπάνια ικανότητα για το απρόσμενο, όπως και τα θεμελιώδη στοιχεία της χιτσκοκικής προβληματικής – όπως την εστίαση στο ζευγάρι ή τον χώρο του θεάτρου. Όσο για τον ήρωα του τίτλου, πρόκειται για έναν φιλήσυχο οικογενειάρχη που θα πληροφορηθεί τυχαία την επικείμενη δολοφονία ενός διπλωμάτη στο Λονδίνο. Κάποιοι θα απαγάγουν την κόρη του για να εξασφαλίσουν την σιωπή του.
Βαθμολογία:
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars
7/10 Stars (7/10)


ΠΕΜΠΤΗ 00:30 ΕΤ3: ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Ούτως ή άλλως το να μεταφέρεις Προυστ στη μεγάλη οθόνη αποτελεί το μεγάλο στοίχημα που κανείς δεν έχει κερδίσει. Ήρθε όμως και η υπερπολυτελής, επιτηδευμένη και τελικά αταίριαστα «βαριά» γραφή του Raul Ruiz για να παραγίνει το κακό. Ο γαλαξίας των Beart, Deneuve, Malkovich βαλτώνει στη σοβαροφάνεια και πνίγεται από την ασυγκράτητη διάθεση... επίδειξης κοστουμιών. Δυστυχώς για το Ruiz, Proust και απογευματινό τσάι με ολίγη από «ποιοτικό» σινεμά δεν πάνε μαζί.
Βαθμολογία:
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars
4.5/10 Stars (4.5/10)


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 00:30 ΕΤ3: Η ΚΥΡΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
Αγαπημένη σύνοψη των χιτσκοκικών εμμονών. Σε ένα τρένο που πραγματοποιεί τη διαδρομή Ελβετία- Αγγλία, μια ηλικιωμένη γυναίκα εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Τα ερωτήματα προκύπτουν αναπάντεχα σα ντόμινο. Από τις πιο ανθεκτικές στο πέρασμα του χρόνου βρετανικές δουλειές του μετρ, που αξιοποιεί τους εξαιρετικούς διάλογους των Launder και Gilliat, χειρίζεται με απόλυτη φυσικότητα τις στροφές της πλοκής και απεικονίζει με χιούμορ το αγαπημένο του σχήμα: το άτομο που αγωνίζεται για την αποκάλυψη της αλήθειας εν μέσω ενός θεάτρου του παραλόγου, και η σωτηρία μέσω του ανίκητου «ανδρόγυνου».
Βαθμολογία:
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
7.5/10 Stars
 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.