• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Κριτική από το Cine.gr


Matrimonio all`Italiana (1964)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Γάμος αλά Ιταλικά
- Γνωστό και ως:
Φιλουμένα Μαρτουράνο: Γάμος α λα Ιταλικά
Marriage Italian Style

Δραματική | 102'
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 06/05/2005
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Ιταλικά
  Δημοτικότητα: 0.07 %
Αξιολόγηση: 8.11/108.11/108.11/108.11/108.11/108.11/108.11/108.11/108.11/10   (8.11/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Μέση (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 50 και 75%)




 

- Κριτική από το Cine.gr:


Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Μετά το «Διαζύγιο α λα Ιταλικά» ήρθε ο «Γάμος αλά Ιταλικά», και μεις νομίζαμε ότι θα βλέπαμε άλλη μια κωμωδία με τον Marcello Mastroianni να κοντράρεται τη Sophia Loren αυτή τη φορά. Τελικά, πρόκειται για ένα ιταλικό μελό, με αρκετές δόσεις χιούμορ που ανακουφίζουν κάπως το δράμα. Η πρώην πόρνη Loren που βρίσκει τον άντρα της ζωής της στο πρόσωπο του a href="people.asp?name=Mastroianni%2C%20Marcello">Mastroianni, δεν έχει υπολογίσει ότι αυτός τη θέλει για ερωμένη κι όχι για σύζυγο. Τα χρόνια περνούν, τα μαλλιά γκριζάρουν και η σχέση δεν προχωράει. Όταν, χρόνια μετά, αυτός θελήσει να παντρευτεί μια πολλή νεότερη, αυτή θα βρεθεί «ετοιμοθάνατη» στο κρεβάτι του πόνου κι έτσι ο a href="people.asp?name=Mastroianni%2C%20Marcello">Mastroianni θα αναγκαστεί να την παντρευτεί. Και η ιστορία και τα μπερδέματα μόλις θα έχουν αρχίσει. Οι δύο πρωταγωνιστές είναι «όλα τα λεφτά» σ`αυτή την κλασική ταινία του Βιτόριο Ντε Σίκα, που έχει πολλή αγάπη και μίσος, χαρές και λύπες και πολλές... φωνές. Το ιταλικό ταμπεραμέντο σε όλο του το μεγαλείο. Το πρωταγωνιστικό ζευγάρι ξανασυναντιέται στο πλατό πάλι σε ταινία του Ντε Σίκα, ένα χρόνο μετά το «Χθες, σήμερα, αύριο». Η Loren κέρδισε μια υποψηφιότητα για όσκαρ α`γυναικείου ρόλου στα βραβεία του `65 και η ταινία ήταν υποψήφια για το όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας στα βραβεία του `66! Βασίστηκε στο θεατρικό "Filomena Marturano" που έγραψε ο ναπολιτάνος Eduardo De Filippo, το οποίο είχε μεταφερθεί στον κινηματογράφο το 1950 στην Αργεντινή.

Ζήσης Μπαρτζώκας (5Χ5 on Classic by Zisis: Viva l`Italia!)





Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2006

Το δίλημμα του Ντομένικο, που διατηρεί σχέσεις με την πόρνη Φιλουμένα περίπου 20 χρόνια: να το πάρει το κορίτσι; Είναι αλήθεια ότι, μετά την έξοδο από το νεορεαλισμό (αυτό μεταφράζεται ως: μετά το κόψιμο του ομφάλιου λώρου με το μεγάλο και τρανό Zavattini), ο Vittorio De Sica κολύμπησε σε όλο και πιο ρηχά νερά. Κι όμως, αυτή η κινηματογραφική εκδοχή της «Φιλουμένα Μαρτουράνο» του Eduardo De Filippo διατρέχει με έναν πικρά κωμικό τρόπο την πρόσφατη ιστορία της Ιταλίας –μέσα από τα μάτια μιας πόρνης, τι καλύτερο! Καταφέρνει έτσι να αποκτήσει μια χροιά σχεδόν αλληγορική, ενώ την ίδια στιγμή ο De Sica ανακαλύπτει την αφηγηματική φρεσκάδα κυρίως στο εμβληματικό πρωταγωνιστικό ζεύγος.

Βαθμολογία: 7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars (7/10)

Κωνσταντίνος Σαμαράς (Cine Tv)


 
Matrimonio All`italiana (1962) - kprncs - Σάβ 23 Ιαν 2016 - 23:15
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=704701&page=4]
Matrimonio All`italiana (1962)
Ο Ντομένικο (Marcello Mastroianni), ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας στην Νάπολη, που του αρέσει να κυνηγάει ασύστολα γυναίκες, συναντιέται με τη πόρνη Filumena (Sophia Loren) σε έναν οίκο ανοχής της Νάπολης κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Την ερωτεύεται, την εγκαθιστά σε ένα διαμέρισμα και της δίνει δουλειά στις επιχειρήσεις του, ενώ.  Όταν αρκετόν καιρό μετά ο Ντομένικο, που εξακολουθεί να "παιζει" με τις γυναίκες και συμπεριφέρεται πλεον στην  Φιλουμένα σαν υπηρέτρια του, αποφασίζει να παντρευτεί μία νεώτερη υπάλληλό του, η Filumena υποκρίνεται την ετοιμοθάνατη και τον παντρεύεται στο "νεκρικό" κρεβάτι με τις ευχές της Εκκλησίας...
Η Φιλουμένα "ανασταίνεται", όμως, και του αποκαλύπτει την ύπαρξη τριών παιδιών της, λέγοντας του ότι ένα από αυτά - χωρίς να καθορίζει ποιό ακριβώς - είναι δικό του. Ο Ντομένικο έξαλλος με την απάτη της Φιλουμένας, διαλύει τον γάμο, με την συναίνεση της καθώς έχει βαρεθεί τους τρόπους του, αλλά μένει πλέον με το σαράκι του "ποιός είναι ο γιός του".
Θα καταφέρει να τον βρεί μόνος του, ή, θα χρειαστεί την βοήθεια της Φιλουμένας;
Εξαιρετικά μεστή ταινία του σπουδαίου Βιττόριο Ντε Σίκα, που αναλύει τις δομές της οικογένειας και της μισαλλοδοξίας στην Ιταλία του Νότου, αμέσως μετά τον Β Παγκόσμιο: Αντρες-γόητες, γυναίκες-αντικείμενα-του-πόθου, χρήμα που εξαγοράζει τα πάντα και επιφανειακές σχέσεις...
Οι ερμηνείες των δύο ιερών τεράτων του Ιταλικού σινεμά, Mastroianni και Loren είναι έξοχα ρεαλιστικές, οι δε καταστάσεις που προκύπτουν από την σύγκρουση του ζευγαριού είναι ανθρώπινες και συγκινητικές.
Το έργο δεν είναι σίγουρα κωμωδία. Πιο πολύ "δραματική ταινία με κάποιες κωμικές καταστάσεις", παρά κωμωδία, στην οποία κάποιος συνήθως περιμένει να γελάσει με τα ...βάσανα των άλλων, για να ξεχάσει τα δικά του.
Η ταινία έχει βάθος, ανθρωπιά και ελπίδα ότι τελικά οι άνθρωποι δεν είναι τόσο ανάλγητα γαιδούρια, όσο φαίνονται![Κώστας ΚΓΠ 23012016](6/10)
 
Legacy - Χρήστος Καλκάνης - Unverified - Τετ 01 Αυγ 2007 - 17:39
Εδω η Σοφια Λορεν δινει ρεσιταλ μαζι με τον Μαρτσελο Μαστρογιαννη. Έξοχες ερμηνειες και απροβλεπτες εξελιξεις συνθετουν αυτο το ιταλικο δραμα που γνωρισε μεγαλη επιτυχια το `64. Αξιζει να πουμε εδω, οτι η Λορεν με τη "μαγικη" της ερμηνεια και το στυλ της καταφερνει να κερδισει αμεσως την εμπιστοσυνη του θεατη. Συνημμενα, ειναι μια ταινια που δεν τη βαριεσαι. Η σκηνοθεσια ανηκει στον Βιτοριο Ντε Σικα. Βαθμολογια: 9/10
Χρήστος Καλκάνης
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.