• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


L`Annee Derniere a Marienbad (1961)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Πέρυσι στο Μαρίενμπαντ
- Γνωστό και ως:
Last Year at Marienbad
Last Year in Marienbad

Σινεφίλ | 94' | Απαραίτητη γονική συναίνεση
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Γαλλικά
Δημοτικότητα: 0.16 %
Αξιολόγηση: 7.40/107.40/107.40/107.40/107.40/107.40/107.40/107.40/10   (7.40/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Gallery:



 

- Συντελεστές :

Alain Robbe-GrilletΣυγγραφέας  Academy Award Nominee

Delphine SeyrigΗθοποιός ....A 

Giorgio AlbertazziΗθοποιός ....X 

Sacha PitoeffΗθοποιός ....M 

Francoise BertinΗθοποιός ....γυναίκα στο ξενοδοχείο 

Luce Garcia-VilleΗθοποιός ....γυναίκα στο ξενοδοχείο 

Alain ResnaisΣκηνοθετης   



 
Legacy - Pantelis A. - Unverified - Κυρ 25 Οκτ 2009 - 23:45
Ο Ρενε παραδιδει μια απο τις πιο υποβλητικες ταινιες ολων των εποχων. «Βαρια» κινηση της καμερας, πνιγμενη στο μπαροκ σκηνογραφια, δαιδαλωδης αντιληψη της αφηγησης που μεταφερει το κινημα του υπερρεαλισμου στη γλωσσα του σινεμα. Συνεχεις ακροβασιες, δραματουργια στα ακρα, σε ενα φιλμ που φλερταρει με το μεταφυσικο τρομο αλλα επι της ουσιας αποτελει μια ερωτικη ταινια, το αινιγμα της οποιας αντικατοπτριζει το αινιγμα της ιδιας της ερωτικης φυσης, της απατηλοτητας της εξωτερικης εμφανισης και της σχετικοτητας αυτου που ανακαλουμε ως μνημη. ***** (5/5)
Pantelis A.
 
Legacy - Άρης Μαυρέλλης - Unverified - Πεμ 17 Δεκ 2009 - 13:56
Ένας αντρας προσπαθει να κερδισει μια γυναικα και να την πεισει να φυγουν μαζι απο ενα υπερπολυτελες μεγαρο λεγοντας της μια ιστορια που υποτιθεται οτι ελαβε χωρα μεταξυ τους την προηγουμενη χρονια.
Δυσκολη εκ πρωτης οψεως (λογω διαφορας εικονας – λογου) ποιητικη / ονειρικη ταινια του Ρενε παραξενη, φορμαλιστικη (χωρις ουσιαστικο περιεχομενο) με πολλα ευρηματα που κινειται αρκετα στον χωρο του πειραματικου σινεμα και απευθυνεται σε ειδικο σινεφιλ κοινο εχοντας αναφορες στην μνημη και «συγχεοντας» παρελθον, φαντασια και παρον. Ενταξει ο ανθρωπος κανει τεχνη αλλα ειναι πολυ διανοουμενιστικη για να αγγιξει και πολυ ψυχρη και υστερικη οταν δεν ειναι πραγματικα κινηματογραφικα συναρπαστικη. Το ντεκορ παντως ειναι εντυπωσιακο και η ασπρομαυρη φωτογραφια το ιδιο.

Χρυσο Λιονταρι στη Βενετια το 1961.

Άρης Μαυρέλλης
 
Legacy - Brother Yoda - Unverified - Παρ 23 Απρ 2010 - 18:49
Τι μου θυμισες τωρα!!

Εποχες film school οπου βλεπαμε αυτην την ταινια 130 ατομα σε ενα αμφιθεατρο, και μεχρι τα μεσα της προβολης ειχαμε μεινει 4 (οι τρεις κοιμοντουσαν ηδη, εγω μεσα στους τρεις) - αντε μετα να γραψεις essay! Και φυσικα ποιος εχει το στομαχι να την ξαναδει την ταινια?

Ταπεινη αποψη - μια ατερμονη βλακεια, υπερτιμιμενη, δυσπεπτη, και χωρις κανενα narrative structure. Όπως ειπε και ο μου-διαφευγει-το-ονομα-του, οτι δεν καταλαβαινει ο κοσμος το βαπτιζει τεχνη.
Brother Yoda
 
Legacy - vradinobanaki_katopavla - Unverified - Τετ 06 Οκτ 2010 - 20:44
Το ειδα στο Άστυ. Ήταν πολυ στυλαδικο και καλειδοσκοπικο. Στην εξοδο απο το Άστυ δυο παιδια τραμπαλιζονταν στα σκαλια – η ταινια τους ζαλισε. Αναρωτηθηκαν γιατι επρεπε να το κανει ταινια (ο Resnais) που ζαλιζομαστε/κλυδωνιζομαστε και ειμαστε σ`ενα λαβυρινθο (γενικα).
vradinobanaki_katopavla
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.