ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22307
- Αριθμός συν/τών: 759912
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες
Coco Avant Chanel (2009)- Μεταφρασμένος Τίτλος: Coco Before Chanel |
|
Βιογραφική | 105' | ![]() |
|
![]() |
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πεμ 3 Ιουν 2010 Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 25/8/2010 Διανομή: Audio Visual Χρώμα: Έγχρωμο Ήχος: DTS (Digital Theater Sound) Γλώσσα: Γαλλικά |
![]() |
Δημοτικότητα: 0.64 % Αξιολόγηση: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aντιφατικότητα ψήφων: ![]() |
- Υπότιτλος:Πριν γίνει η διάσημη δεσποινίς της Γαλλίας… |
- Συντελεστές : |
||||
![]() | Audrey Tautou | Ηθοποιός | ....Gabrielle `Coco` Chanel | |
![]() | Benoit Poelvoorde | Ηθοποιός | ....Etienne Balsan | |
![]() | Alessandro Nivola | Ηθοποιός | ....Arthur `Boy` Capel | |
![]() | Marie Gillain | Ηθοποιός | ....Adrienne Chanel | |
![]() | Emmanuelle Devos | Ηθοποιός | ....Emilienne d`Alencon | |
![]() | Edmonde Charles-Roux | Συγγραφέας | ....βιβλίο | |
![]() | Anne Fontaine | Σκηνοθετης | ||
![]() | Anne Fontaine | Σεναριογράφος | ||
![]() | Camille Fontaine | Σεναριογράφος | ||
![]() | Jacques Fieschi | Σεναριογράφος | ||
(...) τα κρίσιμα χρόνια 1939-1945 η πεμπτουσία της γυναικείας κομψότητας χαριεντιζόταν κάτω από τα παπλώματα, με αξιωματούχους των Ες-Ες. Πράξεις collaborateur, συνεργάτη δηλαδή του κατακτητή, πράξη που απέχει παρασάγγας από κάθε έννοια γοητείας, χάρης και λεπτότητας. Τόσο το φιλμ της Φοντέν, όσο και ακόμα μία πρόσφατη κινηματογραφική παραγωγή με τίτλο «Coco Chanel & Igor Stravinsky» τηρούν σιγήν ιχθύος για κείνα τα χρόνια. Δικαιολογίες, βέβαια, υπάρχουν, η οριοθέτηση του μύθου δεν ακουμπά χρονικά το γεγονός που στιγμάτισε την Σανέλ με ρετσινιά ανεξίτηλη, την οποία κουβαλούσε ως το θάνατό της και που αποδείχθηκε πολύ δύσκολο να ξεπετάξει από τις ζέρσεϊ φούστες της. (...)
(...) Μια γυναίκα που αγωνιά να αναρριχηθεί ταξικά και να επικυρώσει την καταξίωση και κυριαρχία της μέσα από την οικονομική της ανεξαρτησία. Ενδοιασμούς για τα μέσα που θα την οδηγήσουν στο σκοπό δεν έχει. Αν πρέπει, ας είναι οι εύποροι εραστές ή παντός είδους χορηγοί - φθάνει ό,τι γίνεται, να γίνεται με καθωσπρεπισμό, όπως επιβάλλουν οι κώδικες της τάξης, στο libro d` oro της οποίας επιθυμεί να καταχωρηθεί ως προεξέχον μέλος.
Η ερμηνεία της Οντρέ Τοτού, μινιμαλιστική σε χειρονομίες και έκφραση σώματος, βασίζεται και εστιάζει στο βλέμμα το οποίο όχι μόνον αντικατοπτρίζει σκέψεις και κρίσεις του υποδυόμενου ρόλου, αλλά εξερευνά και καταγράφει τα συμφραζόμενα κάθε περιβάλλοντα χώρου. Το μεγαλύτερο ταλέντο της αντικομφορμίστριας - και καθόλου επαναστάτριας - Σανέλ είναι το βλέμμα της. Υπερευαίσθητο και ταυτόχρονα γυάλινο, πειθαρχημένο και παγερά υπολογιστικό να προγραμματίζει το μέλλον, να ρουφά αχόρταγα οτιδήποτε κινείται στην ακτίνα όρασής του και να το μετουσιώνει σε αισθητική εφαρμογή με πλατφόρμα ένα νέο ενδυματολογικά, κατά βάση, στιλ που όμως έρχεται σαν ιστορική εξέλιξη της αστικής, γυναικείας απελευθέρωσης. (...)
Ριζοσπάστης, Πέμπτη 3 Ιούνη 2010
(...) Μια γυναίκα που αγωνιά να αναρριχηθεί ταξικά και να επικυρώσει την καταξίωση και κυριαρχία της μέσα από την οικονομική της ανεξαρτησία. Ενδοιασμούς για τα μέσα που θα την οδηγήσουν στο σκοπό δεν έχει. Αν πρέπει, ας είναι οι εύποροι εραστές ή παντός είδους χορηγοί - φθάνει ό,τι γίνεται, να γίνεται με καθωσπρεπισμό, όπως επιβάλλουν οι κώδικες της τάξης, στο libro d` oro της οποίας επιθυμεί να καταχωρηθεί ως προεξέχον μέλος.
Η ερμηνεία της Οντρέ Τοτού, μινιμαλιστική σε χειρονομίες και έκφραση σώματος, βασίζεται και εστιάζει στο βλέμμα το οποίο όχι μόνον αντικατοπτρίζει σκέψεις και κρίσεις του υποδυόμενου ρόλου, αλλά εξερευνά και καταγράφει τα συμφραζόμενα κάθε περιβάλλοντα χώρου. Το μεγαλύτερο ταλέντο της αντικομφορμίστριας - και καθόλου επαναστάτριας - Σανέλ είναι το βλέμμα της. Υπερευαίσθητο και ταυτόχρονα γυάλινο, πειθαρχημένο και παγερά υπολογιστικό να προγραμματίζει το μέλλον, να ρουφά αχόρταγα οτιδήποτε κινείται στην ακτίνα όρασής του και να το μετουσιώνει σε αισθητική εφαρμογή με πλατφόρμα ένα νέο ενδυματολογικά, κατά βάση, στιλ που όμως έρχεται σαν ιστορική εξέλιξη της αστικής, γυναικείας απελευθέρωσης. (...)
Ριζοσπάστης, Πέμπτη 3 Ιούνη 2010
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΣ, Η ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ
magoulini87
magoulini87
