• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Son of Frankenstein (1939)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Ο Υιός του Φρανκενστάιν
- Γνωστό και ως:
Ο Γιος του Φρανκενστάιν

Τρόμου | 99' | Κατάλληλο, επιθυμητή γονική συναίνεση
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 27/9/2004
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.05 %
Αξιολόγηση: 5.50/105.50/105.50/105.50/105.50/105.50/10   (5.50/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Μέση (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 50 και 75%)




- Υπότιτλος:

Οι μαύρες σκιές του παρελθόντος αναγεννούν τον μισό-άνθρωπο… μισό-δαίμονα!… δημιουργώντας μια νέα και τρομερή καταστροφή!

- Gallery:



 

- Συντελεστές :

Basil RathboneΗθοποιός ....βαρόνος Wolf von Frankenstein 

Boris KarloffΗθοποιός ....το τέρας 

Bela LugosiΗθοποιός ....Ygor 

Lionel AtwillΗθοποιός ....Krogh 

Josephine HutchinsonΗθοποιός ....Elsa von Frankenstein 

Mary ShelleyΣυγγραφέας ....χαρακτήρες 

Rowland V. LeeΣκηνοθετης   

Wyllis CooperΣεναριογράφος   



 
Son of Frankenstein (1939) - kprncs - Δευ 23 Απρ 2018 - 22:33
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=713004]
Son of Frankenstein (1939)
ΠΛΟΚΗ: Σε αυτή την -κατα κάποιο τρόπο- "συνέχεια" του αρχικού έργου Frankenstein του 1931, που δημιούργησε και την "τρέλα" της σειράς ταινιών με αντικείμενο το τέρας, ο γιός του Χάινριχ Φρανκενσταιν, Βαρόνος Δρ. Βολφ φον Φρανκενστάιν (Basil Rathbone) με την γυναίκα του και το παιδάκι του, επιστρέφουν στο πατρογονικό τυρολέζικο χωριό τους.
Οι χωρικοί βέβαια, δεν μπορούν να ξεχάσουν το τι τράβηξαν στα χέρια του τέρατος και είναι πολύ εχθρικοί προς την οικογένεια. Καθώς ο Βολφ ξαναρχίζει να συντηρεί τα εργαστήρια του πατέρα του μπλέκεται με τον κακό χωριάτη Ιγκόρ (Bela Lugosi) και προς μεγάλη του έκπληξη διαπιστώνει ότι το τέρας (Boris Karloff) είναι βαριά τραυματισμένο αλλά ζωντανό στα υπόγεια των εργαστηρίων του!
Ο καλός γιατρός αρχίζει αμέσως τους πειραματισμούς για να κάνει το Τέρας να συνέλθει πλήρως...
Ο κακός Ιγκόρ όμως χρησιμοποιεί τον φουκαρά-τέρας για να κάνει δολοφονίες αντιπάλων του, έτσι όταν εξεγείρονται οι χωρικοί εναντίον του, η κατάσταση πάλι ξεφεύγει καθώς όλοι κυνηγούν όλους: οι χωριάτες το αιμοβόρο τέρας, ο Ιγκόρ βάζει τρικλοποδιές στον βαρόνο και η γυναίκα του θέλει να τα μαζέψει και να φύγει...
ΚΡΙΤΙΚΗ: Από τις καλές ταινίες του Δρ Φρανκενσταιν και του Τέρατος, με μεγάλα ονόματα του κλασικού προπολεμικού κινηματογράφου: τον Rathbone (ο οποίος θριάμβευε σαν Sherlock Holmes στην ομώνυμη σειρά έργων), Bela Lugosi και τον τεράστιο Boris Karloff, την απόλυτη περιγραφή του κινηματογραφικού τρόμου.
Η Universal είχε βρεί το "μηχανάκι" της σωτηρίας της με τον Φρανκενσταιν και το εκμεταλλεύτηκε πλήρως.
Στο έργο εντύπωση μου έκανε το μηχανικό χέρι του επιθεωρητή Krogh και ο σχεδον αυτόνομος τρόπος λειτουργίας του [μου θύμισε τις κινήσεις του μηχανικού χεριού του Peter Sellers ως Dr Strangelove (1964), που τόσο έγιναν αντικείμενο θαυμασμού στο Dr Strangelove...]
Γενικά μία ευχάριστη ταινία, χοντρικά πάνω στην αρχική πλοκή της Mary Shelley (η οποία προφανώς ποτέ δεν έγραψε κάτι για την επιστροφή της οικογένειας στο πατρικό της...)[ΚώσταςΚΓΠ23/4/2018](8/10)
 
<Χωρίς Τίτλο> - nikren - Πεμ 13 Νοε 2014 - 16:16
Το Son Of Frankenstein ήταν ίσως η τελευταία φορά που η Universal φέρθηκε με αξιοπρέπεια στο διάσημο τέρας καθώς από εκεί κι έπειτα περνάμε σε πιο b-movie αισθητική, ενώ και ο Καρλόφ αποχαιρετά το ρόλο.

 
Legacy - Άρης Μαυρέλλης - Unverified - Παρ 16 Οκτ 2009 - 19:58
Η ιδεα εχει εξαντληθει με τις δυο πρωτες ταινιες με τις οποιες δεν εχουν καμια σχεση οι εμπορικων λογων συνεχειες. Ο Γιος του Φρανκενσταιν, αν και εχει ελαφρες νυξεις για την ροπη του ανθρωπου προς το κακο και την επιστημονικη υπερφιλοδοξια, ειναι μια σχετικα καλη παραγωγη (τα σκηνικα και η φωτογραφια εχουν ενδιαφερον) που στηριζεται σε ευρηματα στα οποια εκανε αναφορες και το Young Frankenstein (το ψευτικο χερι του επιθεωρητη της αστυνομιας, οι σκηνες του τρενου στην αρχη) και δεν εχει αλλη φιλοδοξια εκτος απο την εμπορικη επιτυχια. Μεγαλο μερος του φιλμ κινειται σε ενα κλιμα παρωδιας και οι ιδεες της αδιαφορης ιστοριας (οπως ο Ιγκορ-Λουγκοζι που κανει κουμαντο) υπολειπονται αρκετα σε ευφυΐα (εκτος των αλλων και το πνευμα του βιβλιου παει περιπατο) και τεχνη απο τις προηγουμενες ταινιες. Λιγο σασπενς προς το φιναλε δεν σωζει την κατασταση.
Ο Γιος του Φρανκενσταιν ειναι η τριτη και τελευταια ταινια στην οποια εμφανιζεται ο Μπορις Καρλοφ στο ρολο του Πλασματος.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 4/10
Άρης Μαυρέλλης
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.