• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
CineDVD


Δευ 31 Ιουλ 2006

V FOR VACATION




Οι μέρες πριν από την αναχώρηση για την παραλία κάποιου από τα δεκάδες Αιγαιοπελαγίτικα νησιά, μετριούνται πλέον στα δάκτυλα. Ετοιμάζοντας λοιπόν βαλίτσες, το μυαλό ταξιδεύει σε παραλιακές νύχτες, δίπλα στο κύμα με την μουσική από το κοντινό beach bar να σκίζει τον Αυγουστιάτικο αέρα, σημαδεύοντας το γεμάτο φεγγάρι. Και όχι βέβαια στο ποια ταινία μπορεί να περιμένει την σειρά της για τοποθετηθεί στο συρταράκι της συσκευής μας. Εκτός και αν βέβαια, πρόκειται για μια από τις πιο καλές στιγμές της χρονιάς που μόλις ολοκληρώθηκε, οπότε το πράγμα αλλάζει. To V for Vendetta, που μέσα στις δύο ώρες του κατάφερε να πει πολλαπλάσια πράγματα από όσα είπε η αρπαχτή του Matrix Trilogy, που εμπνεύστηκε από τους ίδιους ακριβώς ανθρώπους, τους αδελφούς Wachowski, δίχως καμία αμφιβολία αποτελεί την καλύτερη στιγμή της πρώτης εβδομάδας του Αυγούστου. Η επόμενη DVD ανταπόκριση θα έχει αλμυρή γεύση και θα είναι σκονισμένη με άμμους! Over!



Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

V FOR VENDETTA


25 λέξεις – Μασκοφόρος εκδικητής, ακολουθώντας ηρωικές διαδρομές, θυμάτων που πολέμησαν για την δημοκρατία και την ελευθερία του λόγου, ξεκινώντας την μάχη του ενάντια στο απολυταρχικό καθεστώς, υποσχόμενος πως σε έναν χρόνο από την ημέρα της πρώτης παρουσίας του, θα βομβαρδίσει το κτίριο της Βούλης, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία της κοινής γνώμης θα είναι ταγμένη με το μέρος του.

Στο Ράφι – Ο τόπος? Η Βρετανία – η χώρα με την πιο αινιγματική στάση στο σύγχρονο πολιτικοκοινωνικό γίγνεσθαι, που ουσιαστικά παίζει τον ρόλο του μόνιμου Yes στις προσταγές της Υπερδύναμης – που βρίσκεται κάτω από την σκιώδη διακυβέρνηση του Καγκελάριου Σάτλερ, ο οποίος έχει καταφέρει με την βοήθεια των Media και την αστυνομίας να πείσει τους ανυποψίαστους πολίτες, πως βρίσκονται μια ανάσα από τον όλεθρο της απειλής ενός θανατηφόρου ιού. Ο χρόνος? Όχι και πολύ μακριά από το σήμερα, κινείται η ιστορία του V, του ψυχωμένου εκείνου εξτρεμιστή, που εξαπολύει επίθεση, οφθαλμόν αντί οφθαλμού, κόντρα σε εκείνους που κατάστρεψαν το είναι του, αλλά και τις ζωές χιλιάδων ακόμη αθώων συμπατριωτών του, με πρόσχημα τις εργαστηριακές δοκιμές για το καλό του κοινωνικού συνόλου.

Βασισμένο κατά κύριο λόγο στο κόμικ της Vertigo, με τον ομώνυμο τίτλο, που φαντάστηκαν πριν από δύο περίπου δεκαετίες οι Alan Moore και David Lloyd, είναι το σεναριακό θέμα του φιλμ, που μας παρουσιάζουν οι αδελφοί Wachowski, δια μέσου της σκηνοθετικής πένας του πρωτόπειρου James McTeigue. Στην πραγματικότητα το V for Vendetta, ακολουθεί την ίδια, λίγο ως πολύ, σκεπτική των προηγούμενων του, Matrix, που κατάφεραν να πνίξουν τον όποιο ιδεαλισμό τους, στον βούρκο της εμπορικότητας, με την ανούσια τριλογία που θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί ακόμη και πριν λήξει το επεισόδιο νούμερο ένα… Το τοπίο δράσης βρίσκεται κάτω από την ομίχλη της αβεβαιότητας, της απορίας, που κανείς πολίτης όμως δεν είναι διατεθειμένος να εκφράσει, φοβούμενος την κατακραυγή και την τιμωρία από την μη ανεκτική διοίκηση. Τα πάντα παρακολουθούνται και σε περιπτώσεις έξαρσης κάποιων φαινομένων, η λύση των μαζικών προσαγωγών και συλλήψεων, είναι το βασικό αντίδοτο.

Τα δε μέσα ενημέρωσης, κατέχουν τον δικό τους σκοπό, στο καθημερινό γαϊτανάκι της πλύσης εγκεφάλου των αστών. Μέσω πομπωδών διακηρύξεων από τον ιεραπόστολο της διοίκησης, οι τηλεθεατές ενημερώνονται μόνο για τα θετικά πεπραγμένα μιας δικτατορικής κυβέρνησης. Κι εδώ εισχωρεί η λεπίδα του V, που αρνείται να παραμείνει σαν ένας ακόμη κρίκος αυτού του παρανοϊκού συστήματος και δρώντας εκτός των νόμιμων αρχών να βάλει τα θεμέλια για μια επανάσταση ή τουλάχιστον για μια αντίδραση στα ισχύοντα. Είναι όμως αυτή η σωστή λύση? Δηλαδή το V for Vendetta νομιμοποιεί μέσα από τις κινηματογραφικές σελίδες του την αναρχία, τον εξτρεμισμό και την τρομοκρατία. Φυσικά και όχι. Υπάρχουν άλλωστε πλάνα και δευτερεύουσες ιστορίες στις οποίες ο V απεικονίζεται σαν ένα καθαρόαιμο κτήνος. Ένα κτήνος όμως δημιούργημα της ίδιας της κοινωνίας που μεγάλωσε. Τα περισσότερα στοιχεία στο φιλμ, με τον τρόπο που εμφανίζονται είναι αλληγορικά. Η μάσκα του τρομοκράτη, κρύβει ένα πρόσωπο, που όπως αναγνωρίζει και ο ίδιος ο V, δεν είναι αυτό το πραγματικό του, αλλά αυτό που του έχουν αποδώσει οι κυβερνήτες, οι διοικητές. Το Κοινοβούλιο, είναι το σύμβολο της ισχύος, το καπιταλιστικό σημάδι, όπως πρώτοι το αντελήφθησαν οι Άραβες επιτιθέμενοι στα σύμβολα των ΗΠΑ, προ μιας πενταετίας. Η κοπέλα που έχει περάσει τα πάνδεινα και όμως ζει προσαρμοσμένη στις προσταγές των δολοφόνων της οικογένειας της, είναι ο απλός κόσμος, ο λαουτζίκος, που διαρκώς δέχεται επιθέσεις από εκείνους, που ανά τετραετία διατηρεί με αποκρουστικό τρόπο στην εξουσία, μόνο και μόνο για να έχει δικαίωμα στην ζωή, άλλα κάποια στιγμή θα καταφέρει να έλθει πρόσωπο με πρόσωπο με τον θάνατο και τίποτα δεν θα μπορέσει να κρατήσει την οργή του την ώρα της επανάστασης.

Δίχως τις πολυτέλειες μιας υπερπαραγωγής επιπέδου Matrix, το V στηρίζεται σκηνοθετικά από τα ευρήματα του δημιουργού του και των περιβόητων πλέον συνεργατών του, διατηρώντας έναν εκπληκτικό ρυθμό, με τις εναλλαγές άλλοτε σε ένα πραγματικό και άλλοτε σε ένα φανταστικό παρελθόν, προσφέροντας ένα απίθανο πινγκ πονγκ με τον χρόνο. Κύριος πρωταγωνιστής του έργου, είναι η μάσκα του επαναστάτη Guy Fawkes, που απουσιάζει από ελάχιστα μόνο πλάνα, ενώ όσο προχωρούμε στο φινάλε, η οθόνη γεμίζει με την παρουσία του. Οι υπεύθυνοι της Warner υποστηρίζουν πως πίσω από την μάσκα υπάρχει ο million face των Matrix, Hugo Weaving, τίποτα όμως δεν αποδεικνύει κάτι τέτοιο, εκτός από την ομοιότητα στις φωνητικές χορδές, αφού από τον αντι-ήρωα της υπόθεσης, ουδέποτε αποσπάται το προσωπείο. Δίπλα του η Natalie Portman ως Ίβι, διατηρεί δίχως σκαμπανεβάσματα την μόνιμα ανοδική της πορεία – που κανείς δεν ξεχνά πως ξεκίνησε και πάλι σαν ο θηλυκός ρόλος σύμπτωση, στο πλάι του μαχητικού εκτελεστή Leon – δείχνοντας ρόλο με τον ρόλο, ολοένα και νέες δυνατότητες. Σεβαστές τέλος είναι οι παρουσίες των τόσο έμπειρων βετεράνων της Εθνικής Αγγλίας, John Hurt, ως Καγκελάριου Σάτλερ, του Stephen Rea, ως έντονα προβληματισμένου υψηλόβαθμου αστυνόμου Φιντς και του απολαυστικού Stephen Fry, που παίζει εκείνον που πρώτος δημοσίως υποστήριξε με το βαριετέ του, το έργο του V!

Disc – Δύο εκδοχές σε DVD κυκλοφορούν παγκοσμίως, το ίδιο σύστημα αποφάσισε να ακολουθήσει και η εγχώρια διανομή της Audiovisual, προσφέροντας πρώτα προς ενοικίαση την λιτότατη μονόδισκη βερσιόν, που εκτός του βασικού θέματος δεν προσφέρει απολύτως τίποτα άλλο στοιχείο προς μελέτη. Για όσους ασχολούνται πάντως με τα διαδικτιακά καταστήματα της Άπω Ανατολής, είναι πιθανόν να έχει υποπέσει στην αντίληψη τους η Κορεάτικη special edition, που απλώς κάνει μαθήματα σε όλες τις υπόλοιπες κυκλοφορίες για τον τρόπο που πρέπει να προσφέρουν το προϊόν τους, αφού παρόμοιο πακέτο που συνδυάζει την σιδερένια εξωτερική όψη με το jewel εσωτερικό, δεν έχω ξανασυναντήσει. Εκπληκτική προσθήκη σε όποια συλλογή δεν έχει πρόβλημα…ελληνικών υποτίτλων. Στα δικά μας τώρα, το πακέτο φυσικά απέχει από το προαναφερθέν παρασάγγες, τόσο στην μονή όσο και στην διπλή εκδοχή του, με την μορφή του V και της Ίβι να φιγουράρει στο δημιουργικό του εξωφύλλου αλλά και των δίσκων.

Το μενού του DVD είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα πόστερ της ταινίας, αφού σε φόντο κόκκινομαυρο – άκρως επαναστατικό – κάνουν την εμφάνιση τους τα σύμβολα της εξέγερσης του μασκοφόρου, ενώ σε κάποιο σημείο εμφανίζεται και ο στόχος, το Κοινοβούλιο για να μας μπάσει περισσότερο στην υπόθεση. Στο τεχνικό κομμάτι, όσοι έχουν συνδέσει το όνομα των Wachowski – ελέω Matrix – με την οπτικοακουστική αρτιότητα και τους δίσκους αναφοράς, είναι πιθανόν να νιώσουν μια μικρή απογοήτευση, αφού στην αναπαραγωγή του το V For Vendetta, δίνει υψηλού επιπέδου στοιχεία, αλλά δεν αγγίζει την τελειότητα,, όπως συνέβη δηλαδή στις περιπέτειες με πρωταγωνιστή τον Neo. Στον τομέα της εικόνας, το κάδρο είναι κινηματογραφικό 2.35/1, με πολύ σωστή απόκριση του μαύρου και υψηλή λεπτομέρεια, αλλά αντιμετωπίζει κάποια μικρά προβλήματα, λόγω συμπίεσης, παρουσιάζοντας θόρυβο, κυρίως στις εσωτερικά γυρισμένες σκηνές, στο μικρό παλάτι – οικία του V. Πολύ καλύτερη σε απόδοση είναι η ηχητική μπάντα Dolby Digital 5.1, ζωντανή, πληθωρική, γεμάτη εφέ και περιφερειακή δράση, ειδικά στις σκηνές έντασης, όταν επί της οθόνης λαμβάνουν χώρα τα ακροβατικά τεχνάσματα του ήρωα. Το κεντρικό ηχείο των διαλόγων, ζορίζεται αλλά τα βγάζει πέρα, ιδιαίτερα όταν στο προσκήνιο εμφανίζεται η φοβιστική μορφή του Σάτλερ, που απαιτεί από το ηχείο να τα δώσει όλα, για να αναδείξει την κυρίαρχη φιγούρα του, ενώ το υπογούφερ, ζωντανεύει πολύ περισσότερο στις σεκάνς των εκρήξεων, στην αρχή και στο φινάλε του έργου.

Όσοι πάντως ενοικιάσουν απλώς την ταινία χάνουν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι πρόσθετου υλικού, που μπορούν να συναντήσουν μόνον στην ειδική συλλεκτική έκδοση, που θα φανερωθεί στις προθήκες εντός ολίγων ημερών. Εκεί υπάρχει πληθώρα μπόνους υλικού, που απαιτεί πολλές ώρες μελέτης. Αρχή γίνεται με το τυπικό making of ντοκιμαντέρ με τον τίτλο Freedom Forever, από το οποίο παρελαύνουν όλα τα πρόσωπα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην παραγωγική διαδικασία, όπου μέσα σε ένα τέταρτο, δίνουν ένα πρώτο στίγμα από το πώς φτιάχτηκε το V. Τρία ακόμη πολύ ενδιαφέροντα φιλμάκια απεικονίζουν τον τρόπο δημιουργίας της ταινίας, το εικοσάλεπτο «Δημιουργώντας το κοντινό μέλλον», όπου δίνεται έμφαση στον τρόπο της μεταφοράς στην ζωντανή εικόνα από το κόμικ και στην σύλληψη των κοστουμιών και των CGI ντεκόρ, το δεκάλεπτο «Remember, Remember» που αναφέρεται στην πρωτότυπη ιστορία του Fawkes και στο πως η δική του επανάσταση δεν έτυχε επιτυχίας, πριν αρκετούς αιώνες και τέλος το δεκαπεντάλεπτο «Εngland Prevails» που επιχειρεί μια σύγκριση – δια στόματος του έμπειρου Moore – στον τρόπο συγγραφής των κόμικ, στην δεκαετία του 80 με το πιο τεχνικά ολοκληρωμένο σήμερα. Πολύ ενδιαφέροντα και τα τρία, αν και πιστεύω πως ένας ολοκληρωμένος σχολιασμός, με την παρουσία των βασικών συντελεστών θα ήταν απαραίτητος.

Τα περιεχόμενα του δίσκου ολοκληρώνουν το τρέιλερ, ένα μικρό αφιέρωμα στα μουσικά κομμάτια του έργου και τέλος ένα μικρό απόσπασμα από το φιλμ, συνοδευόμενο από μια χαρακτηριστικά ξεσηκωτική μουσική υπόκρουση.

Μμμμ… - Στην χρονιά της κινηματογραφικής πολιτικής επανάστασης, φυσικά και το V for Vendetta κατέχει περίοπτη θέση, αφού μέσω του ιδιόμορφου κόμικ στιλ του και της αλλά 1984 χροιάς του, καταφέρνει να περάσει πολιτικά μηνύματα εξίσου σημαντικά με τις κανονικού επιπέδου δημιουργίες όπως η Syriana ή το Good Night And Good Luck. Είναι πολύ ενδιαφέρον πάντως να δει κανείς τις αντιδράσεις του κοινού, πάνω στο κομμάτι της νομιμοποίησης της αντίδρασης καθ οιονδήποτε τρόπο, που βεβαίως δεν πρόκειται να βρει σύμφωνη, ολόκληρη την κοινότητα των θεατών του φιλμ!

ΕΙΚΟΝΑ – 7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars (7/10)
ΗΧΟΣ – 8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars (8/10)
EXTRAS – 7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars (7/10)
V FOR VENDETTA7.5/10 Stars7.5/10 Stars7.5/10 Stars7.5/10 Stars7.5/10 Stars7.5/10 Stars7.5/10 Stars7.5/10 Stars (7.5/10)




ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ

FRAGILE – ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ


25 λέξεις – Καινούργια νοσοκόμα αναλαμβάνει την νυχτερινή βάρδια στην παιδιατρική πτέρυγα ενός απομονωμένου σε ένα νησί της βόρειας θάλασσας, νοσοκομείου. Γρήγορα θα αντιληφθεί όμως πως ανάμεσα στα ταλαιπωρημένα από βαριές νόσους παιδάκια, υπάρχει κάτι μεταφυσικό, που έχει εξάψει την φαντασία τους.

Στο Ράφι – Καιρός ήταν η απωανατολίτικη σκεπτική να περάσει κάποια στιγμή και στην από εδώ, την Δυτική πλευρά της κινηματογραφικής παραγωγής ταινιών τρόμου / θρίλερ, προσπερνώντας κατά κάποιο τρόπο εκείνη την καταδυναστευτική όψη του αίματος, που δεν έχει πλέον και πολλά να προσφέρει. Μπροστάρηδες στον συγκεκριμένο τομέα, δείχνουν οι ευρωπαίοι και πιο συγκεκριμένα οι Ισπανοί, αν λάβω υπόψη μου, μια πολύ καλή ταινία του Del Toro, πριν από μια πενταετία περίπου, το Devil`s Backbone, που υπηρετούσε περισσότερο αυτό το ύφος της αυθυποβολής, ενώ σήμερα μια επίσης ενδιαφέρουσα απόπειρα από τον συμπατριώτη του Jaume Balaguero (Darkness), με τον τίτλο Fragile, δείχνει ικανή να ξυπνήσει τους εσωτερικούς μας φόβους και τις ανασφάλειες. Ο σπινθήρας της υπόθεσης, απλός απλούστατος, θυμίζει έντονα την Έκτη Αίσθηση και το αξεπέραστο tagline “I See Dead people”.

Εδώ τους νεκρούς – για την ακρίβεια την νεκρή – αντικρίζουν καθημερινώς τα μικρά παιδιά, που αντιμετωπίζουν τον δικό τους Γολγοθά με τα προβλήματα της υγείας τους και που είναι καθηλωμένα στα κρεβάτια του επαρχιακού νοσοκομείου, κάπου στα βόρεια του βρετανικού μεγαλόνησου. Την ώρα που οι υπόλοιποι γιατροί και νοσοκόμοι, αντιμετωπίζουν το φαινόμενο σαν έκφραση της φοβίας των παιδιών, η καινούργια υπάλληλος του ιδρύματος, καταλαβαίνει από την πρώτη στιγμή, πως η κατάσταση δεν εξηγείται τόσο απλά. Ειδικά όταν πίσω από την φαντασία των μικρών ασθενών, κρύβονται και μερικά πολύ παράξενα ατυχήματα, που παρατείνουν την παρουσία τους στο νοσοκομείο. Η φοβιστική ένταση ανεβαίνει λεπτό με το λεπτό, μέχρι το σημείο που η απειλή των νεαρών τροφίμων παίρνει σάρκα και οστά εμφανιζόμενη μπροστά στα μάτια εκείνων που πιστεύουν στην ύπαρξη της, θυμίζοντας μας εμφανισιακά κάτι από Ju On και Ring. Φυσικά, δίχως την ανάλογη εμπειρία ο Balaguero δεν κατορθώνει να φτάσει τα επίπεδα ανατριχίλας των προαναφερόμενων τίτλων (ακόμη και στην δυτική τους έκφραση) αν και παίρνει βοήθειες από την πρωταγωνίστρια του Calista Flockhart που παίρνει στους ώμους της την ευθύνη του να ανακαλύψει τι ακριβώς τρέχει πίσω από τους μυστηριώδεις τοίχους του νοσοκομείου. Ίσως τα παιδάκια ερμηνευτικά να ήθελαν περισσότερο παίδεμα ώστε να δείχνουν πιο αυθεντικά, πιο Joel Osment στην θωριά τους, ώστε να είναι και πειστικότερα για τον φόβο που τα κατατρέχει.

Disc – Αξιοπρεπές σε γενικές γραμμές κρίνεται το δισκάκι που μας προτείνει η Hollywood Entertainment, που διανέμει το DVD στην ελληνική αγορά. Για να πω την αλήθεια μου θα περίμενα από την συγκεκριμένη διανομή, που πιθανότατα κατέχει και τα κινηματογραφικά δικαιώματα, να είχε κυκλοφορήσει την ταινία και στις αίθουσες, αφού είναι σαφώς καλύτερη από διάφορα σκουπιδάκια που παρακολουθήσαμε στην σεζόν που μόλις έληξε. Πάντως σαν πακέτο ολοκληρωμένο το σετ δεν λέει και πολλά πράγματα αφού εκτός του θέματος δεν υπάρχουν επιπλέον παροχές, που να αναλύουν διεξοδικότερα την ταινία, όπως στιγμές από τα γυρίσματα ή παράλληλος σχολιασμός. Το μόνο επιπλέον στοιχείο είναι κάποιες εικόνες παρμένες από την εξέλιξη του Fragile και το τρέιλερ, που συνυπάρχει μαζί με τουλάχιστον δέκα ακόμη πρόμο άλλων ταινιών του ίδιου διανομέα (όπως το Five Fingers ή το Romanzo Criminale) που αποτελούν και τα μοναδικά πρόσθετα του DVD.

Στο τεχνικό κομμάτι το φιλμ αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες, κυρίως στο κομμάτι της εικόνας, όπου στα πλάνα με χαμηλό φωτισμό κάνει την εμφάνιση του ο έντονος κόκκος, που στις μεγάλες ίντσες είναι λίγο ενοχλητικός στα μάτια. Στις αρχικές εξωτερικές λήψεις δε, η μουντάδα στο κάδρο – που περισσότερο θυμίζει βίντεο κασέτα – δεν είναι απόρροια μόνο του μόνιμα συννεφιασμένου εγγλέζικου καιρού. Στον ήχο, περίμενα κάτι πιο δυναμικό από την μπάντα Dolby Digital 5.1, από το να αναπαραγάγει απλώς σωστά τους διαλόγους και αραιά και που να πετά κάποιες σπαρακτικές ιαχές από τα surrounds, που απλώς τονίζουν την διάθεση θρίλερ. Δυστυχώς όπως προείπα, δεν υπάρχει και η εμπειρία της κινηματογραφικής παρακολούθησης για να γνωρίζω ακριβώς αν το τράνσφερ εικόνας και ήχου έχει γίνει σωστά και στην ψηφιακή απεικόνιση του φιλμ.

Μμμμ… - Παρόλα αυτά τα ελαφρώς δυσμενή, το Fragile, που έκανε την πρεμιέρα του στην περσινή Βενετσιάνικη Μόστρα, υπόσχεται να σας δημιουργήσει αρκετές ανατριχίλες στην παρακολούθηση του, ακολουθώντας κατά κύριο λόγο το δόγμα των αντίστοιχων γιαπωνέζικων μεγάλων επιτυχιών και μπροστάρηδων του genre. Αξίζει σαφώς μιας παρακολούθησης από τους οπαδούς κυρίως του είδους!

ΕΙΚΟΝΑ – 5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars (5/10)
ΗΧΟΣ – 5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars (5/10)
EXTRAS – 2/10 Stars2/10 Stars (2/10)
FRAGILE4/10 Stars4/10 Stars4/10 Stars4/10 Stars (4/10)


Περιμένω με χαρά απορίες και ερωτήσεις σας γύρω από νέες και παλιότερες κυκλοφορίες στην διεύθυνση gzervopoulos@cine.gr



Το CineDVD είναι μια προσφορά του





 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.