• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Κριτική από το Cine.gr


The Gift (2000)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Το Χάρισμα

Μυστηρίου | 112' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 30 Μαρ 2001
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 5/11/2001
Διανομή: Odeon
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Dolby Digital
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.09 %
Αξιολόγηση: 7.51/107.51/107.51/107.51/107.51/107.51/107.51/107.51/10   (7.51/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Μέση (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 50 και 75%)




- Υπότιτλος:

Ο μοναδικός μάρτυρας δεν ήταν καν στον τόπο του εγκλήματος.

 

- Κριτική από το Cine.gr:


Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Η πρώτη ταινία που είδα με την καλύτερη μου φίλη στον κινηματογράφο. Ο λόγος, ότι ήθελε η αδερφή της να την δει σαν τρελή, δεν έβρισκε παρέα και για να πάμε μαζί της ώστε να μην είναι μόνη της, μας έκανε τα έξοδα. Το γεγονός βέβαια ότι δεν πλήρωσα εισιτήριο και παρελκόμενα, χρύσωσε κάπως το χάπι όμως, δεν μπορείς, έστω κι αν δεν πλήττεις θανάσιμα, να μην σκεφτείς κατά την προβολή πως, αυτή την υπόθεση κάπου την έχω ξαναδεί με άλλα πρόσωπα. Και πραγματικά ισχύει, δεν είναι αποκύημα της φαντασίας σου ούτε de jà vu.

Ίσως κάποιοι διαβάζοντας απλά και μόνο την περίληψη του έργου, να κατάλαβαν σε ποια ταινία αναφέρομαι. Αν πάλι όχι, πρόκειται για το Ένοχο Μυστικό. Μπορεί εκεί η πρωταγωνίστρια να μην ήταν μέντιουμ της κακιάς ώρας όμως, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία και η πλοκή, μοιάζουν με αντιγραφή της προαναφερόμενης ιστορίας. Το χειρότερο όλων, δεν είναι η αντιγραφή από μόνη της αλλά, το γεγονός ότι πρόκειται για μια πολλή κακή αντιγραφή, προβλέψιμη σε όλα τα σημεία, χωρίς φαντασία, χωρίς κανένα στοιχείο έκπληξης.

Ο Raimi παίρνει ως κεντρικό άξονα της ιστορίας του μια ξαναχρησιμοποιημένη ιδέα. Αυτό μπορεί να μην ήταν και κακό αν είχε φροντίσει έτσι ώστε, να την αναδιαμορφώσει, θέτοντάς την σε κάποιες νέες βάσεις, αλλάζοντας λίγο την ροή των δεδομένων ή ακόμα, και εισάγοντας στοιχεία τα οποία θα αποπροσανατόλιζαν τον θεατή. Γιατί, ποια είναι η ουσία να παρακολουθείς ένα θρίλερ όπου, ενώ θα έπρεπε να αναζητάς τον δολοφόνο, δεν το κάνεις γιατί ήδη τον ξέρεις από τα πρώτα κιόλας λεπτά, χωρίς καν να έχεις παίξει με τα αποδεικτικά στοιχεία;

Αν κάτι όμως με εκπλήσσει ακόμα περισσότερο είναι η σκηνοθετική αδυναμία του Raimi να διατηρήσει την εξέλιξη της πλοκής σε γρήγορους ρυθμούς και σε υψηλά επίπεδα αγωνίας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όσο κι αν προσπαθεί, δεν μπορεί να δημιουργήσει το ατμοσφαιρικό κλίμα που απαιτούν οι παραγωγές του είδους κατά συνέπεια, το έργο δεν καταφέρνει να γίνει στην ουσία του να γίνει επιβλητικό και τρομακτικό. Αν υπάρχει στην αρχή κάποια σχετική ένταση, στα σημεία κορύφωσης, αντί να παίρνει την ανιούσα, επιλέγει έναν άλλο, πιο κατηφορικό δρόμο.

Αν κάτι είναι παρήγορο αυτό είναι η παρουσία της Cate Blanchett στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Πέραν της καλής της ερμηνείας, το παρουσιαστικό της είναι το ιδανικό για να υποστηρίξει μια τόσο παράξενη προσωπικότητα όσο αυτή της πρωταγωνίστριας. Από κει κι έπειτα βέβαια, ακολουθεί το χάος, με πολύ δημοφιλή ονόματα του Hollywood τα οποία όμως, σε κάνουν να απορείς, όχι γιατί δέχτηκαν να συμμετάσχουν στην ταινία γενικότερα αλλά, γιατί το έκαναν εφόσον βαριόντουσαν.

Θεωρώ πως ο μοναδικός λόγος για να εντυπωσιαστεί κάποιος βλέποντας αυτή την ταινία, είναι να μην έχει δει το Ένοχο Μυστικό. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο, σχεδόν απίθανο, να ισχύει κάποια άλλη πιθανότητα. Αν όμως δεν το έχετε δει κι αποφασίσετε να επιλέξετε ανάμεσα στα δύο για το πιο θα παρακολουθήσετε, νομίζω ότι η επιλογή είναι ξεκάθαρη και δεν σηκώνει δεύτερη σκέψη. Γι`αυτό άλλωστε το ένα το θυμούνται όλοι μέχρι σήμερα ενώ το άλλο, μάλλον δεν το θυμάται ούτε ο ίδιος ο Raimi.

Βαθμολογία: 5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars5/10 Stars (5/10)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου




Η Cate Blanchett ειναι η χαρισματικη γυναικα (μεντιουμ) που θα βρεθει βασικος μαρτυρας σε μια υποθεση δολοφονιας. Τι συμβαινει ομως οταν η βασικη μαρτυρας δεν ηταν καν εκει;

Η ταινια ειναι αρκετα καλη αλλα θα μπορουσε να ειναι και πολυ καλυτερη. Βασικο της μειονεκτημα ειναι η απουσια υποβλητικοτητας , δηλαδη η αδυναμια της πλοκης (σε μερικα σημεια) να σε κρατησει σε ενταση και να τραβηξει το ενδιαφερον του θεατη.

Απο την αλλη πλευρα η σκηνοθεσια ειναι ιδιαιτερα καλη (μερικες σκηνες μαλιστα ειναι πολυ προσεγμενες) αλλα και η ιδια η Kate Blanchett ειναι απολυτα πετυχημενη και εκφραστικη .

Πολυ δυσκολο να βρειτε το δολοφονο , πολλοι οι υποπτοι βλεπετε και ποικιλα τα κινητρα τους . Οσο για το τελος θα το ηθελα πιο εντυπωσιακο . Δεν αναφερομαι στον τροπο που λυνει το γριφο της δολοφονιας ο σκηνοθετης (ειναι αψογος) αλλα τις σκηνες που ακολουθουν (τις τελικες σκηνες)

Συνολικα λοιπον ειναι ενα καλο θριλερ που μπερδευει το θεατη σχετικα με τον πραγματικο δολοφονο αλλα σε μερικα σημεια χανει τη δυναμη του και εκει κουραζει . Σιγουρα θα εχετε δει και καλυτερα θριλερ ...

Βαθμολογία: 7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars7/10 Stars (7/10)

Κωστας Σωτηροπουλος


 
Legacy - N.P. - Unverified - Πεμ 05 Απρ 2001 - 10:30
Ena dynato 8riler me anapantexo telos. Kalogyrismeno me entono saspens, me poly kalh anaparastash twn xarakthrwn mias mikrhs eparxiakhs polhs. H Cate Blanchett einai poly kalh sto rolo ths kai malista se plhrh anti8esh eikonas kai rolou me thn "Elisabet". Ths tairiazei api8ana o rolos ths mantissas/magissas logw tou aerinou ths emfanishs ths.
Ektos apo ta stoixeia agwnias pou exei, einai ena poly kalo astynomiko 8riler, me ekbash prwtotyph.

Einai proorismeno na mhn aresei se osous den pisteyoun sta metafysika fainomena. Apo thn allh mallon 8a aresei stous opadous twn astynomikwn peripeteiwn kai twn 8riller xwris splatter.
N.P.
 
Legacy - klara - Unverified - Κυρ 06 Μαϊ 2001 - 10:51
ena kalo thriller me vasi tin ploki kai tis skines tou..i K.Blancett poli kali par`lo pou den katelikse ti milouse sto ergo..agglika..vlaxoamerikanika..emena afto me xalase..
kata t`alla itan mia xalari tromaktiki taineia me senario katanoito aplo kai xoris polles ateleies kai berdemata.
klara
 
Legacy - ΒΗΣΣΑΡΗΣ-ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ - Unverified - Κυρ 07 Οκτ 2001 - 00:17
ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΡΜΗΝΙΑ ΤΗΣ Keit Blanchett. ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΠΕΦΤΑ ΕΞΩ....... ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΕΠΛΕΚΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΚΑΛΟΓΡΑΜΕΝΟ ΘΡΙΛΕΡ....
ΒΗΣΣΑΡΗΣ-ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.