• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


After Hours (1985)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Μετά τα Μεσάνυχτα

Μαύρη Κωμωδία | 97' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 2001
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.05 %
Αξιολόγηση: 8.02/108.02/108.02/108.02/108.02/108.02/108.02/108.02/108.02/10   (8.02/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Χαμηλή (Συμφωνία ψήφων > 75%)




- Υπότιτλος:

Όταν είναι περασμένα μεσάνυχτα στη Νέα Υόρκη, δεν χρειάζεται να αναζητείς την αγάπη, το γέλιο και τους μπελάδες. Θα σε βρουν αυτά!


- Συντελεστές :

Griffin DunneΗθοποιός ....Paul Hackett 

Rosanna ArquetteΗθοποιός ....Marcy Franklin 

Teri GarrΗθοποιός ....Julie 

John HeardΗθοποιός ....Thomas `Tom` Schorr 

Linda FiorentinoΗθοποιός ....Kiki Bridges 

Martin ScorseseΣκηνοθετης   

 Joseph MinionΣεναριογράφος   



 
After Hours (1985) - kprncs - Πεμ 22 Σεπ 2016 - 22:57
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=2081]
After Hours (1985)
ΠΛΟΚΗ: Ο νεαρός Paul Hackett (Griffin Dunne) γνωρίζει την Marcy (Rosanna Arquette) σε μία καφετέρια και αυτή τον προσκαλεί να την επισκεφτεί το βράδυ στο σπίτι της φίλης της.
Φτάνοντας εκεί μετα τα μεσάνυχτα, αφού έχει χάσει τα λεφτά του και δεν μπορεί ούτε να πληρώσει το ταξί, ανακαλύπτει ότι η Marcy είναι αλλόκοτη και "φρικαρισμένος" φεύγει προσπαθώντας να γυρίσει σπίτι του.
Σταματάει λόγω της βροχής σε ένα μπάρ, και ο καλόκαρδος μπάρμαν θα του δανείσει λεφτά για το τρένο, αφού όμως πρώτα πάει σπίτι του να τσεκάρει τον ...συναγερμό. Σαν εγγύηση ότι θα ξαναγυρίσει αφήνει τα κλειδιά του.
Στο σπίτι του μπάρμαν τον παίρνουν για κλέφτη και αρχίζουν να τον κυνηγούν και βρίσκει -με τα πολλά- καταφύγιο στο σπίτι μιας σερβiτόρας, η οποία έχει περιτριγυρίσει το κρεβάτι της με..ποντικοπαγίδες.
Τέλος πάντων, αφου στο ενδιάμεσο πεθαίνει η Marcy, βρίσκει τα κλειδιά του και ξεκινάει για το σπίτi του, τον κυνηγούν ανηλεώς (θεωρώντας τον κλέφτη), τον... βαλσαμώνει μία τρελαμένη γιαγιά, τον αρπάζουν κάτι κλέφτες θεωρώντας τον ..έργο τέχνης και τον φορτώνουν σε ένα φορτηγό...!
ΚΡΙΤΙΚΗ: Εντελώς σουρεαλιστικό έργο του μεγάλου Martin Scorcese.
Πιο πολύ μία μελέτη του, θα έλεγα, πάνω στην ανθρώπινη ατυχία, παρά ένα δομημένο έργο, με την κλασική έννοια.
Ο ηρωας μας Paul βιώνει παρανοικές καταστάσεις με συνεχή γκαντεμιά σε ότι προσπαθεί να κάνει.
Ισως, απαισιόδοξα, να ήθελε ο Scorsese να δείξει την τρέλα που κυριαρχεί στην υπέροχη πόλη της Νέας Υόρκης, με τους ανθρώπους να βρίσκονται "αλλού" ή να είναι απολύτως σαλεμένοι και στον δικό τους κόσμο, μακριά από τις συμβατικότητες του αστικού καθωσπρεπισμού.
Ισως, πάλι, αισιόδοξα, να ήθελε να δείξει ότι παρόλη την παράνοια που μας κυκλωνει, το σύμπαν συνωμοτει για να ξαναγυρίσουμε στην σταθερή μας καθημερινότητα....
Ενδιαφέρον έργο, αλλά κατα την γνώμη μου υποδεέστερο κάθε άλλης δουλειάς του μεγάλου σκηνοθέτη. Οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν εξαιρετικές, αυτή δε του πρωταγωνιστή Griffin Dunne ήταν σωστά ζυγισμένη για το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα του έργου.
[ΚώσταςΚΓΠ22092016](7/10)
 
<Χωρίς Τίτλο> - herculis - Σάβ 27 Αυγ 2011 - 18:12
Αυτη η ταινία είναι ενα μικρό διαμάντι. Παρότι η εξέλιξη της ταινίας διαδραματίζεται μέσα σε ένα βράδυ δεν κουράζει καθόλου. Τρομεροί διάλογοι με χιούμορ και σκηνοθεσία μαεστρική απο τον μεγάλο Σκορσέζε. Όποιος και όποια δεν έχουν δει την ταινία αυτή  τους την προτείνω αναμφισβήτητα. 10/10
 
Legacy - k_potaris - Unverified - Πεμ 12 Μαϊ 2005 - 13:36
Ονειρικο,σουρεαλιστικο και ταυτοχρονα γηινο,φευγατο και συγχρονως "της πιατσας",light και συναμα σπαραχτικο,τρυφερο αλλα και τρομακτικο..Με 20 χρονια στην πλατη του,αλλα επικαιρο οσο ποτε ισως.Ο Μαρτιν Σκορσεζε σε φουλ φορμα δημιουργει την πιο κρυμμενη,"μικρη" ταινια του και μας γεμιζει την ψυχη.
k_potaris
 
Legacy - giannis smoilis - Unverified - Πεμ 16 Οκτ 2008 - 14:56
afti i tainia tou megalou marty lanthasmena kat eme katigoriopoieitai sto eidos tis kwmwdias,estw kai tis mavris kwmwdias. prokeitai gia mia kafkiki alligoria skoteini mexri to medouli, enan iparksiako efialti pou se katapeinei kai se plakwnei opws oi pio apaisiodokses skepseis. iparxoun asteia kai i skinothetiki forma einai epitides kwmiki san amina apenanti sto skotadi pou apopneei o vathiteros provlimatismos tis istorias. mias istorias pou leitourgei san paravoli gia tin mataiotita kai to paralogo tis iparksis, toso ipokofa tromaktikis pou se anatrixiazei. o kafka kai o albert camus tha itan perifanoi gi afto to monadiko kommati kinimatografikis texnis pou iponoei polla perissotera ap osa leei. sto apelpismeno proswpo tou irwa pou tha kanei ta panta gia na girisei spiti kai na glitwsei ap ta paraloga tis pio periergis nixtas tis zwis tou kathreftizetai olos o panikos tou anapodrastou pou sinodevei tin anthrwpini moira. san allos jozeph k.(xaraktiristiki anafora sti diki tou kafka i skini me ton periergo portieri tou club) einai enoxos mono kai mono epeidi iparxei,i epithimia tou na epistrepsei stin adiafori kai galinia( san tin xristianiki "aiwnia zwi" ) kathimerinotita tou einai kwmiki se ena simpan xwris theo, noima kai dikaiosini. s corseze s aftin tin cult askisi ifous tou paradidei ena spanio deigma prwsopikou, filosofikou kinimatografou pou eksorismou einai katadikasmeno na paravlepetai otan anaferontai ta pio diasima kai "prosvasima" aristourgimata tou,alla gia osous exoun tin dinatotita na "doun" touti edw einai mia spoudaia oso kai "enoxlitiki" tainia. to eirwniko "happy end" den tha xarisei kamia anakoufisi s osous exoun katalavei pou to paei o daimonios marty. moni parigoria mesa s afton ton efialti pou apokaloume "iparksi", to gelio, iponoei sofa metatrepontas tin tromaktiki touti alligoria(pou mou thimise entona to cinema toy roman polanski kai idiaitera ton "enoiko") se kwmwdia, gi afto einai toso megalos skinothetis.
giannis smoilis
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.