• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Κριτική από το Cine.gr


Gangs of New York (2002)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Οι Συμμορίες της Νέας Υόρκης

Ιστορική | 167' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 24 Ιαν 2003
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 16/6/2003
Διανομή: Odeon
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: DTS (Digital Theater Sound)
Γλώσσα: Αγγλικά - Ιρλανδικά - Μανδαρινικά
Δημοτικότητα: 0.13 %
Αξιολόγηση: 7.75/107.75/107.75/107.75/107.75/107.75/107.75/107.75/10   (7.75/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Υπότιτλος:

Η Αμερική γεννήθηκε στους δρόμους.

- Gallery:



 

- Κριτική από το Cine.gr:


Στην κινηματογραφική μας υφήλιο, η οποία όλους μας μαγεύει και όλους μας ενώνει, υπάρχουν οι cine-ultras, οι αμετανόητοι προσκυνητές ταινιών / ηθοποιών / σκηνοθετών – μύθων. Star Wars, LOTR, The Godfather. Leonardo DiCaprio, Mel Gibson και Robert De Niro. Steven Spielberg, Alfred Hitchcock και…Martin Scorsese: (Παυση…αεροπλάνου, για μια γουλιά τσάι και cineχίζω).

ΑΜΑΝ ΠΙΑ! Τρία χρόνια, τρία ανυπόφορα χρόνια ανηλεών καθυστερήσεων για το Gangs of New York, dream project του μικροσκοπικού γίγαντα απο την ιταλική συνοικία του Bronx. Η απίστευτη συγκυρία της 11ης Σεπτέμβρη, οι ατέρμονες ανασφάλειες του τελειομανούς Marty, τα...τσαλίμια του αφεντικού της Miramax, Harvey Weinstein., τα νεύρα μου…τσατάλια! Ο μεγαλύτερος εν ζωή αμερικανός σκηνοθέτης, οι αποτυχημένες δουλειές του τελευταία ( Kundun, Bringing out the Dead). Το τεράστιο εγχείρημα αναβίωσης της Ν. Υορκης του 1860, η Cinecita. Η αναμονή για την πολυπόθητη βράβευση απο την Ακαδημία. Οι οιωνοί ειναι θετικότατοι. Για τη σκηνοθεσία του Marty βέβαια, όχι όμως και για την ταινία! Γιατί αυτό; Τι πήγε στραβά σε αυτόν τον άθλο των 120 εκατ. δολαριων, με cast που...σκοτώνει (Daniel Day-Lewis, Leonardo DiCaprio, Cameron Diaz) και θέμα περισσότερο επίκαιρο ΑΠΟ ΠΟΤΕ;

H προσμονή γεννά προσδοκία και αυτή αμείλικτη κριτική. Τα μαχαίρια βγήκαν απο νωρίς: “E, δεν είναι κι αριστούργημα, πολύ απρόσωπο, αδικαιολόγητα βίαιο, (αλλά ταυτόχρονα και) θρησκομανές (!)”. Φαίνεται πως ένας ζωντανός θρύλος πρέπει να σταυρωθεί πρώτα για να δώσει τα διαπιστευτήρια του ο ασήμαντος διώκτης του. Το να θάψεις τον Adam Sandler είναι απλό δείγμα κριτικού αυτοσεβασμού. Το να ακυρώσεις το καλλιτεχνικό momentum ενός Scorsese όμως είναι μαγκιά, ρε παιδί μου, είναι και πολύ χοντρός τσαμπουκάς, έτσι μεγάλε;

Ποιός θέλει να δει μια τέτοια Ν.Υορκη όπως τη χτίζει ως άλλος Fritz Lang (Metropolis) ο Marty, σε μια εποχή που οι νωπές ακόμη στάχτες των Διδύμων περιγράφουν την τιμωρία της αναλγησίας του καίσαρα της Νέας Ρώμης; Ποιός αμερικανός τολμά να αντικρίσει κατάματα την πληρωμένη απάντηση του στο αριστουργηματικό Bowling For Columbine του Μ.Moore; Ο τελευταίος διατύπωνε το αμείλικτο ερώτημα: “Γιατί αντιμετωπίζουμε τόσες εκρήξεις βίας σ’αυτή τη χώρα;” “Ο Scorsese λοιπόν, διανύει ολόκληρη την θριαμβευτική πορεία απο το Mean Streets εως το Taxi Driver και απο το Goodfellas μεχρι το GONY και απαντά ξεκάθαρα: “ Η Αμερική γεννήθηκε στους δρόμους!” Οι έποικοι εξόντωσαν τους Ινδιάνους και με το αίμα τους βάφτισαν το αμερικανικό όνειρο. Αυτό ήταν όμως μόνο η αρχή. Ο Πόλεμος δεν ήταν μόνο Βόρειοι εναντίον Νοτίων, αλλά Ιρλανδοί εναντίον Ιταλών και όλοι αυτοί εναντίον των Μαύρων!

Ο Scorsese, ως γνήσιος κατιών του θεϊκού στυλίστα της κάμερας Luchino Visconti, αποδίδει εικονοκλαστικά γνήσιους καμβάδες προλεταριακής σύγκρουσης καθώς στη σκιά των γεγονότων οι μετέπειτα Μαφίες αυγάτιζαν στη φωλιά της διεφθαρμένης εξουσίας. Ναι, η ταινία υπερφαλαγγίζεται από τις εμμονοληπτικές αναφορές στο τρίπτυχο βια-ανερμάτιστο των ανθρωπίνων σχέσεων- θρησκεία μα σε ΤΙ αλλάζει αυτό την επιβλητικότητα των εικόνων; Ναι, ο DiCaprio είναι ο πλέον ακατάλληλος για το ρόλο, περισσεύει όμως γι’αυτόν μισο…μάτι, όταν εμφανίζεται ο πελώριος ερμηνευτής που μας τιμά αυτές τις ημέρες με τα υπέροχα λέγια του για την Ελλάδα, ο Daniel Day- The Butcher- Lewis;

Μη γελιέστε, οι συμπατριώτες του δε θα μπορούσαν να βραβεύσουν ποτέ μια τέτοια ταινέα. Δε θα ήθελαν να είχε καν γυριστεί. Εδώ υπάρχει το Chicago, με χαμηλά λιπαρά και χορό μέχρις εσχάτων. Εμ, πόλεμο ετοιμάζουμε, να μην το γιορτάσουμε κιόλας λιγουλάκι; Μολαταύτα, ο Scorsese δε θα γίνεται (πλέον) να μπεί στην άκρη. Του ΧΡΩΣΤΑΝΕ πολλά. Εμείς, απλά…την ευγνωμοσύνη μας...

Βαθμολογία: 8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars8/10 Stars (8/10) (To σημαντικό - μέσα στις ατέλειες του-εμμονοληπτικό παραλήρημα μιας σκηνοθετικής ιδιοφυίας)

Τάκης Γκαρής




“Η Αμερικη γεννηθηκε στους δρομους”…. λεει τωρα το μοττο της ταινιας και μαζι του ξετυλιγεται ενας ολοκληρος μυθος.... Η Miramax, η μικρη αυτη εταιρια, κανει αυτο το μεγαλο ανοιγμα και δινει ενα απο τα μεγαλυτερα στοιχηματα, ο Scorsese μετανιωνει πολλες φορες μεχρι να την μοιραστει με το κοινο και την παιδευει 3 ολοκληρα χρονια (παιδευοντας και εμας μαζι), τα ονοματα μας προϊδεαζουν για μια, αν μη τι αλλο, ακρως ενδιαφερουσα ταινια.

1846. Οι Ιρλανδοι μεταναστες συγκρουονται με τους κατοικους της Νεας Υορκης οι οποιοι αμφισβητουν την παρουσια τους εκει. Μπροστα στα ματια του μικρου του γιου ο ηγετης τους (Liam Neeson) βρισκει το θανατο απο τον αρχηγο των Νεοϋορκεζων Κατινγκ (Daniel Day-Lewis) γνωστος και ως ο Bill the Butcher (Μπιλ ο Χασαπης!). 16 χρονια αργοτερα (και λιγο πριν τον εμφυλιο) ο γιος (Leonardo DiCaprio) εχει μεγαλωσει και θα γυρισει, θα γινει το δεξι χερι του Μπιλ ωστε να επιχειρησει να τον σκοτωσει δημοσια για να εκδικηθει για τον θανατο του.... Γυρω του παλιοι γνωριμοι (συνωνυμοι των αναμνησεων του πατερα του) και μια γυναικα η Jenny (Cameron Diaz) μια κλεφτρα η οποια θα ειναι η γυναικα που θα μπλεχτει στη ζωη του.

Οχι δεν ειναι ο Ταξιτζης. Οχι δεν ειναι ενα ακομη Οργισμενο Ειδωλο, ουτε Τα καλα Παιδια στα Χρονια Της Αθωοτητας του Scorsese. Αυτο ομως δεν παει να πει πως ολες οι ταινιες ενος σκηνοθετη πρεπει να λειτουργουν αναλογως του μυθου που δημιουργειται γυρω απο το ονομα τους η βασισμενο σε ενα ονομα ενος σκηνοθετη αναλογα με την προϊστορια του. Σιγουρα πολλοι θα βρεθουν να προσδωσουν εναν ακυρωτικο χαρακτηρα στην προσπαθεια αυτη (ειδικα λογω της μακρας αναμονης για την ολοκληρωση της), πραγμα που ειχε γινει και με τα Σταυροδρομια της Ψυχης (που προσωπικα μου αρεσε παρα πολυ χωρις να εχω ποτε “θεοποιησει” τον Scorsese).

O Leonardo DiCaprio εχει μεγαλωσει αισθητα (και μαζι μαλλον φευγει το μοντελο του νεαρου αγαπημενου σε Poster για ολα τα μικρα κοριτσακια) και απλα στεκεται στα επιπεδα που προσταζει ο ρολος του. Ο Daniel Day-Lewis επιβαλλεται στον ρολο του. Η ταινια δεν θα ηταν ποτε η ιδια χωρις αυτον (ναι μας κανει να αναρωτιομαστε γιατι δεν τον βλεπουμε πιο συχνα στο πανι αλλα και χαιρομαστε που δεν αναλωνεται σε μικρους ανουσιους ρολους και απλα επιβεβαιωνει τον ρολο των εκπληκτικων ερμηνειων στις σπανιες εμφανισεις του). Για την Cameron Diaz ολοι θα βαλθουν να πουν πως ειναι miscasted για την ταινια... Εγω ομως θα ρωτησω αν μπορει, οποιος εχει δει την ταινια, να φανταστει καποια αλλη ηθοποιο να ειναι στην θεση της, (εγω προσωπικα οχι).

Απο τεχνικης αποψεως, ναι η ταινια εξελισσεται σε αργους ρυθμους. Η φωτογραφια της ειναι σχεδον ανυπαρκτη. Σε αντιβαρο ομως εχουμε πολυ ωραια κουστουμια και σκηνικα (αυτο ηταν μαλλον one way για την ταινια λογω χρονολογικων απαιτησεων). Η μουσικη επενδυση της μαλλον απο τα πιο δυνατα σημεια της. Οχι μην περιμενετε να ακουσετε τους πολυαγαπημενους U2 πριν τους τιτλους τελους (ηταν αλλωστε γνωστο απο την αρχη αυτο). Οι κελτικες μουσικες και η μουσικη επενδυση γενικα παντως θα σας ικανοποιησει στο μεγιστο (η σωστη μουσικη στην σωστη στιγμη, καμια μουσικη εκει που πρεπει επισης).

Εν κατακλειδι. Πολλοι θα την αγαπησουν, αλλοι παλι θα επηρεαστουν απο τις διχασμενες αποψεις και θα την απορριψουν (αφου την εχουν δει ελπιζουμε). Δεν θα λειψει απο τα Oscar 2003 σε καμια περιπτωση (το θεμα ειναι το ποσα και ποια αγαλματακια θα παρει , και οχι αδικα μαλιστα).

Το Κοινο στο οποιο απευθυνεται η ταινια: Ολοι. Μια ταινια η οποια θα σας κανει να ψαξετε και λιγο καποια ιστορικα στοιχεια ωστε να μαθετε τι ακριβως ειχε γινει τοτε (ειναι παραπανω ενδιαφερον απο οσο δειχνει επιδερμικα το σεναριο. Θα την δειτε μονο και μονο επειδη θελετε να εχετε αποψη.

Το Κακο Σχολιο του υπογραφοντα: Ισως το οτι οι αργοι ρυθμοι μπορει να σας κουρασουν λιγο, τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω. (Extra Κακο σχολιο προς τους cine-ργατες μου που με εμποδισαν να γραψω παραπανω εχοντας καλυψει παρα πολλα με τα Cine-Making Of : Gangs of New York, CineSound: Gangs of New York, και Editorial.)

Βαθμολογία: 7,5/10 Stars7,5/10 Stars7,5/10 Stars7,5/10 Stars7,5/10 Stars7,5/10 Stars7,5/10 Stars7,5/10 Stars (7,5/10) (χωρις φοβο και παθος)

Νικος Δουκας




Παρασκευή 20 Απριλίου 2007

Επική τοιχογραφία δυόμισι ωρών συνδυασμένη με ένα τυπικά σκορσεζικό σχήμα πτώσης και αναγέννησης του κεντρικού ήρωα, οι: «Συμμορίες της Νέας Υόρκης» ξεσηκώνουν ένα πραγματικό περιστατικό για να το αναγάγουν σε μύθο για το αίμα που θεμελίωσε τη σύγχρονη Αμερική. Ο Scorsese επαναφέρει το Daniel Day-Lewis σε ένα de facto μεγάλο ρόλο, ανακαλύπτει ενθουσιασμένος το ακατέργαστο μέχρι τότε ταλέντο του Leonardo DiCaprio, αλλά χάνει την πυξίδα του εγχειρήματός του. Και ίσως οι στιγμές μεγαλείου των «Συμμοριών» να είναι περισσότερες από μία, αλλά μένουν οριστικά αιχμάλωτες της σχηματικότητας, αν όχι της ατολμίας.

Βαθμολογία: 6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars (6/10)

Κωνσταντίνος Σαμαράς (Cine Tv)


 
<Χωρίς Τίτλο> - LittleGreenBag - Κυρ 20 Μαϊ 2012 - 17:45
πολύ καλή σκηνοθεσία και φωτογραφία, άψογος Daniel Day Lewis, μουσικάρα, αλλά άκρως κουραστική και αργή ταινία!στοιχεία σεναρίου όπως το στόρι με την Cameron Diaz..περιττά(όπως και η ίδια η Cameron Diaz!).σε ολόκληρη την διάρκεια της ταινίας περιμένεις μια θεαματική μάχη μετά την επανένωση της συμμορίας και τελικά αυτή δεν έρχεται.επιπλέον όλο το σενάριο βασίζεται σε μια εκδίκηση η οποία τελικά εκπληρώθηκε, όμως πέρασε αλλά δεν ακούμπησε! ο DiCaprio καλός. 
 
<Χωρίς Τίτλο> - JohnCine - Παρ 05 Αυγ 2011 - 13:50
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχετε πιάσει την ταινία αυτή από τα μαλλιά.

1) Εξαιρετική Σκηνοθεσία
2) Πολύ καλό Σενάριο
3) Καταπληκτική ερμηνεία από τον Daniel Day Lewis
4) Απρόσμενα καλή ερμηνεία από τον Di Caprio
5) Πολύ καλή φωτογραφία
6) Επιβλητική μουσική που ταιριάζει απόλυτα στην όλη ατμόσφαιρα
7) Υπέροχα σκηνικά και κοστούμια


Στα αρνητικά: Όντως η ταινία ήταν λίγο κουραστική, αλλά ελάχιστα. Όποιος βρει αυτή τη δικαιολογία για την ταινία είναι τουλάχιστον αφελής. Οι χαρακτήρες ήταν καλοί αλλά λίγο ηρωικοί. Σεναριακά ήταν πολύ καλό αλλά σε μερικά σημεία λόγω των flash back κάπου έχανε.
Παρ`όλα αυτά η ταινία είναι τουλάχιστον πολύ καλή. Εκείνοι που έβαλαν πολύ χαμηλές βαθμολογίες ή δεν ξέρουν τίποτα από κινηματογράφο ή βλέπουν κάθε μέρα ταινιάρες.


8.5-9 επειδή θα μπορούσε με λίγη ακόμα προσοχή και προσπάθεια να μιλούσαμε (ίσως) για αριστούργημα.

Γιάννης Κατριτζιδάκης

 
Legacy - Μαριος Καρυδης - Unverified - Κυρ 10 Νοε 2002 - 02:50
Περιμενω με τεραστια αγωνια την προβολη αυτης της ταινιας στην Ελλαδα, οπως αλλωστε και ολοι οι φανατικοι οπαδοι του Marty Scorsese, για να δουμε ενα απο τα ονειρα αυτου του ``θεου`` της μεγαλης οθονης να εκπληρωνει ενα απο τα μεγαλυτερα ονειρα του, αφου θελει να κανει αυτην την ταινια εδω και πανω απο 20 χρονια. Πιστευω (βασικα ελπιζω) ο Leo Di Caprio να φανει ανταξιος, και να δειξει οτι μπορει να ξεχωρισει σαν ηθοποιος σε μια σκορσεζικη ταινια( αλλα αφου λενε οτι αυτοι οι δυο ειναι φιλοι παει να πει οτι κατι βασταει και ο Leo), και φυσικα να κερδισει ο Marty το στοιχειωμενο πια oscar σκηνοθεσιας μια και η ακαδημια τον εχει αδικησει πανω απο μια ``ντουζινα φορες``.Α΄΄ωστε ειναι κοινα αποδεκτο πια οτι ο Marty ειναι ο καλυτερος εν ζωη σκηνοθετης (μην πω ολων των εποχων!) Η ταινια εχει περασει απο μυρια κυματα οπως ολοι ξερουν αλλα ελπιζω να αξιζει τον κοπο, και ειμαι σιγουρος οτι ο Marty θα θριαμβευσει για αλλη μια φορα( και αυτη τη φορα οχι μονο στο μικρο κοινο που προοριζονται οι ταινιες του αλλα παντου μιας και προκειται πια για το μεγαλο οσκαρικο στοιχημα της χρονιας και ειναι η πρωτη ταινια του που παει για να γινει blockbuster απο την εποχη του Cape Fear!``
Μαριος Καρυδης
 
Legacy - Αθανασιος Μητρουλιας - Unverified - Κυρ 26 Ιαν 2003 - 17:12
Ξεκινωντας θα ηθελα να επισημανω οτι δεν ειμαι κριτικος κινηματογραφου παρα μονο ενας απλος κινηματογραφοφιλος.
Μετα απο αναμονη 3 χρονων επιτελους ηρθε η στιγμη να παω στο σινεμα να δω την πολυαναμενομενη ταινια του Μαρτιν Σκορσεζε "ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ".Άξιζε την αναμονη;Πιστευω πως ναι.
Η ταινια ανοιγει με μια μεγαλειωδη σκηνη μαχης.Ιρλανδοι μεταναστες εναντιον "Ντοπιων Αμερικανων" και η περιοχη Πεντε Σημεια της Ν.Υορκης του 1846 βαφεται κοκκινη απο το αιμα.Εκπληκτικο μονταρισμα,μουσικη αναλογη της βιαιοτητας της μαχης και μια αναμετρηση τιτανων.Ο Γουιλιαμ Κατινγκ,αρχηγος των "Ντοπιων" σκοτωνει μπροστα στα ματια του μικρου γιου του (Άμστερνταμ) τον Παπα Βαλον,αρχηγο της ιρλανδικης συμμοριας,"Ψοφια Κουνελια".Ο μικρος λουφαζει στο πληγωμενο στηθος του πατερα του σε μια συγκινητικη στιγμη.
CUT.N.Υορκη,1862.
Ο μικρος εχει παρει τη μορφη του Λεοναρντο ΝτιΚαπριο και φευγει απο το αναμορφωτηριο Hellgate οπου σταλθηκε απο τον Μπιλ τον Χασαπη(το αλλο ονομα του Γουιλιαμ Κατινγκ) επιστρεφοντας στην παλια γειτονια του.Άγνωστοι οι σκοποι του συναντιεται με τον Τζονι,παλιο του φιλο και την Τζενι,την πιο διασημη κλεφτρα-πορνη εκεινη την εποχη.Σκοπος του ειναι να σκοτωσει τον Μπιλ μπροστα στα ματια ολων,οπως μαθαινουμε απο τις επαφες του Αμστερνταμ με τους Κινεζους που μισουν ακομα περισσοτερο τον Μπιλ και τις γκανγκστερικες μεθοδους του.Για το λογο αυτο,γινεται το δεξι χερι του Μπιλ και κερδιζει τη συμπαθεια του ιδιαιτερα μετα την αποσιωπηση δολοφονικης αποπειρας εναντιον του .Ο Μπιλ πλεον τον βλεπει σαν γιο του.Η αγαπη και ο φθονος για μια γυναικα θα αλλαξει τα παντα.Ο Τζονι,τον οποιο απερριψε η Τζενι για τον Αμστερνταμ,αποκαλυπτει την πραγματικη ταυτοτητα του Άμστερνταμ στον Μπιλ.Ο Μπιλ σε μια δυνατη σκηνη στην Κινεζικη Πογαδα τον παγιδευει,τον δερνει και του αφηνει ενα τρομερο σημαδι στο μαγουλο με πυρακτωμενο σιδερο.Ο Άμστερνταμ συνερχεται και ξανα-ιδρυει την συμμορια των "Ψοφιων Κουνελιων" η οποια ειχε διαλυθει μετα το θανατο του πατερα του. Την ιδια εποχη στην Ν.Υορκη ξεσπουν οι ταραχες της Επιστρατευσης οι οποιες μετατρεπουν την πολη σε ηφαιστειο.Η πολη βραζει σε δυο επιπεδα:Εξαγριωμενοι πολιτες εναντιον Αμερικανικου Στρατου,"Ψοφια Κουνελια" εναντιον "Ντοπιων".Μετα απο τοτε η πολη δεν θα ειναι ποτε η ιδια.Νοσταλγικο το τελος της ταινιας με την οψη των Διδυμων Πυργων και το ακουσμα του μελωδικου τραγουδιου των U2.
Δεν εχω λογια να περιγραψω την ταινια .Δεν μπορω να την καταταξω σε ενα ειδος και αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο(επικη κοινωνικοπολιτικη περιπετεια εποχης με δραματικοερωτικα στοιχεια,η συντομοτερη περιγραφη που μπορω να δωσω).Η αναπαρασταση της εποχης ειναι εκθαμπωτικη οπως και η προσπαθεια που δοθηκε απο ολους τους συντελεστες.
Οι ηθοποιοι οπως παντα δινουν τον καλυτερο εαυτο τους σε ταινια του Σκορσεζε.Ο Ντανιελ Ντεϊ-Λιουις στοιχειωνει την ταινια.Μας προσφερει εναν κακο που η παρουσια του και μονο σε κανει να ανατριχιαζεις.Επιπλεον,ο Λεοναρντο ΝτιΚαπριο εγκαταλειπει την περσονα του καλου παιδιου και ειναι ιδανικος με τις μεταπτωσεις που προσφερει για τον ρολο του Άμστερνταμ παρα τις αντιδρασεις πολλων.Η Καμερον Ντιαζ στεκεται σε αξιοπρεπη επιπεδα και αποτελει το αντιβαρο του Άμστερνταμ.Ο Λιαμ Νισον σε μια συντομη εμφανιση αφηνει το στιγμα του στην οθονη ενω και οι υπολοιποι χαρακτηρες σε ιντριγκαρουν.
Ο Μαρτιν Σκορσεζε σκηνοθετει με μαεστρια την ταινια-ονειρο ζωης του προσεχοντας καθε καρε.Ειλικρινα,ειχε να φτασει σε τετοια επιπεδα απο την εποχη των "Καλων Παιδιων".Στην ταινια εμφανιζονται ολοι οι κωδικες που προϋπηρχαν σε ολες τις αλλες του ταινιες εμπλουτιζομενοι με το χρονιο προβλημα της μεταναστευσης και θετοντας το ερωτημα ποιος πρεπει να θεωρειται Αμερικανος.
Κλεινοντας, ελπιζω η ταινια και ιδιαιτερα ο Μαρτιν Σκορσεζε να δικαιωθουν στην επερχομενη τελετη των βραβειων Οscar.Υπαρχει τοσο αγαπη και κοπος δοσμενος σε αυτη την ταινια που ξεχειλιζει σε καθε πλανο.God bless New York!!!
Αθανασιος Μητρουλιας
 
Βλέπετε τα πρώτα 4 σχόλια. Πατήστε εδώ για να εμφανιστούν όλα.

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.