• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Stage Fright (1950)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Πονεμένο Ρομάντζο
- Γνωστό και ως:
Ο Δολοφόνος Ερχεται Κάθε Βράδυ

Μυστηρίου | 110' | Κατάλληλο, επιθυμητή γονική συναίνεση
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 12/4/2005
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.03 %
Αξιολόγηση: 8.56/108.56/108.56/108.56/108.56/108.56/108.56/108.56/108.56/10   (8.56/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Χαμηλή (Συμφωνία ψήφων > 75%)




- Υπότιτλος:

Τα χέρια που χειροκρότησαν μπορούν και να σκοτώσουν.

- Gallery:



 

- Συντελεστές :

Jane WymanΗθοποιός ....Eve Gill 

Marlene DietrichΗθοποιός ....Charlotte Inwood 

Michael WildingΗθοποιός ....Wilfred 

Richard ToddΗθοποιός ....Jonathan Cooper 

Alastair SimΗθοποιός ....Gill 

 Selwyn JepsonΣυγγραφέας ....μυθιστόρημα 

Alfred HitchcockΣκηνοθετης   

James BridieΣεναριογράφος   

 Whitfield CookΣεναριογράφος   

Ranald MacDougallΣεναριογράφος   

Alma RevilleΣεναριογράφος   



 
Stage Fright (ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ) (1950) - kprncs - Τετ 29 Νοε 2017 - 11:49
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=703523&page=4]
Stage Fright (ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ) (1950)
ΠΛΟΚΗ: Ο νεαρός Jonathan Cooper (Richard Todd), ερωτευμένος με την μοιραία, παντρεμένη ηθοποιό Charlotte Inwood (Marlene Dietrich), αναγκάζεται να την προστατεύσει, όταν αυτήν του αποκαλύπτει ότι σκότωσε τον άντρα της.
Ο Jonathan είναι τόσο αφελής, που τρέχει σπίτι της να της φέρει ένα καθαρό φόρεμα, γιατί αυτό που φορούσε ήταν γεμάτο αίματα...
Γίνεται όμως αντιληπτός και η αστυνομία ξεχύνεται πίσω του.
Αυτός βρίσκει καταφύγιο στην φιλενάδα του Eve Gill (Jane Wyman) και στο σπίτι του πατέρα της, μποέμ συνταξιούχου κ. Gill (Alastair Sim). Η φουκαριάρα Eve, που νομίζει ότι είναι ψιλοερωτευμένη μαζί του, προσπαθεί να τον ξεμπλέξει παρακολουθώντας την πονηρή και αναίσθητη Charlotte Inwood, αλλά όλο και μπλέκει πιο βαθειά, καθώς μπερδεύει την αστυνομία στις έρευνες της...
Ο μόνο τρόπος είναι να "παγιδεύσουν"την Charlotte Inwood, ώστε αυτή να ομολογήσει το έγκλημα της. Πράγματι, το σκηνικό στήνεται, αλλά η Charlotte αρνείται κάθε ευθεία σχέση με την δολοφονία και μάλιστα κατηγορεί τον Jonathan ως υπεύθυνο για την δολοφονία του άντρα της...
Η μικρή Eve είναι με τον Jonathan, όταν γίνεται η αποκάλυψη και τρομοκρατείται από τις συνέπειες της...
ΚΡΙΤΙΚΗ: Ωραίο θρίλερ του δάσκαλου Hitchcock, με έντονα στοιχεία νουάρ (όπως την απαισιόδοξη κατάσταση των πρωταγωνιστών και την δηλητηριώδη γυναίκα-αράχνη Charlotte Inwood, που χρησιμοποιεί τον ερωτευμένο Jonathan σαν παιχνιδάκι της στα ερωτικά της παραστρατήματα...).
Οι ερμηνείες των κυρίων χαρακτήρων είναι πολύ καλές, με εξέχουσα αυτή της Marlene Dietrich, που επιβεβαιώνει την φήμη της femme-fatale, στυγνής εκμεταλλεύτριας των αντρών -αλλά και της καλής τραγουδίστριας (στην ερμηνεία του περιφημου τραγουδιού του 1945 της Edith Piaf, "La Vie En Rose" ...).
Ο Hitchcock καταφέρνει να αναπτύξει το σενάριο με έξυπνους, κοφτούς διαλόγους με έντονο χιούμορ και να αντιμετωπίσει εύκολα τις ανατροπές που εμφανίζονται στην εξέλιξη του έργου....
Πολύ καλό [ΚώσταςΚΓΠ28112017](8/10)
 
Legacy - Άρης Μαυρέλλης - Unverified - Πεμ 22 Οκτ 2009 - 22:37
Ο Χιτσκοκ κανει εδω ενα θριλερ μυστηριου στην παραδοση της Αγκαθα Κριστι με παραπλανητικη οπτικη που χρησιμοποιει το ευρημα του ψευτικου φλας μπακ απο την αρχη μη υποψιαζοντας τον θεατη για τον ενοχο. Έχει θαυμασιες επιμερους σκηνες, αγγλικο κλιμα, αλλα δεν καταφερνει να ειναι απο τις πιο ξεχωριστες ταινιες του Χιτσκοκ. Παρ’ ολα αυτα καταφερνει να μιλησει για τον μυθοπλαστικο – fake – κοσμο του σινεμα και του θεαματος και να διατηρει το χιουμορ και το μυστηριο σε ολη τη διαρκεια του εργου. Μονο μετα το δυνατο φιναλε ο θεατης θα εχει μια πληρη εικονα των καταστασεων. Πολυ καλες και οι ερμηνειες απο οπου ξεχωριζουμε τους β΄ ρολους (τι φατσες!) τον Άλ. Σιμ και την Μαρλεν Ντιτριχ που αποσπα την προσηλωση του Χιτσκοκ.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8/10
Άρης Μαυρέλλης
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.