• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22213
  • Αριθμός συν/τών: 759168
  • Πρόγραμμα 288 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Ensayo de un Crimen (1955)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρούζ
- Γνωστό και ως:
Rehearsal for a Crime
The Criminal Life of Archibaldo de la Cruz

Μαύρη Κωμωδία | 89'
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Ισπανικά
Δημοτικότητα: 0.71 %
Αξιολόγηση: 8.33/108.33/108.33/108.33/108.33/108.33/108.33/108.33/108.33/10   (8.33/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Χαμηλή (Συμφωνία ψήφων > 75%)




 

- Συντελεστές :

Ernesto AlonsoΗθοποιός ....Archibaldo de la Cruz 

MiroslavaΗθοποιός ....Lavinia 

Rita MacedoΗθοποιός ....Patricia Terrazas 

 Ariadna WelterΗθοποιός ....Carlota Cervantes 

 Rodolfo LandaΗθοποιός ....Alejandro Rivas 

 Rodolfo UsigliΣυγγραφέας ....μυθιστόρημα 

Luis BunuelΣκηνοθετης   

Luis BunuelΣεναριογράφος   

 Eduardo UgarteΣεναριογράφος   



 
Ensayo De Un Crimen- a.k.a Rehearsal for a Crime (1955) - kprncs - Παρ 19 Σεπ 2014 - 17:38
ΚΡΙΤΙΚΗ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=706455&page=4]
Ensayo De Un Crimen- a.k.a Rehearsal for a Crime (1955)
Οπως πάντα, ή σχεδον πάντα, με τα έργα του Bunuel είναι δύσκολο κανείς να αποκρυπτογραφήσει το μυαλό του μεγάλου δάσκαλου και να καταλάβει τι ακριβώς θέλει να πεί με το έργα του. 
Ετσι ακόμα μια φορά με το θαυμάσιο "Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρούζ" (1955) ο κεντρικός -μεγαλοαστός- ήρωας Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρούζ (Ernesto Alonso)  είναι "ενοχος πολλαπλών εγκεφαλικών εγκλημάτων" αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει καταφέρει να εκτελέσει κανένα. Αυτό το γεγονός το αναγνωρίζει και ο υπεύθυνος Δικαστής στον οποίο διηγείται την ζωή του παρακαλώντας να.. συλληφθεί ως στυγνός δολοφόνος...
"Ανωμαλία σκέψης της αστικής τάξης" και "ελκυσμός από τις γυναίκες σε βαθμό... δολοφονικό" διαφαίνονται ως τα κύρια χαρακτηριστικά του ήρωα, ο οποίος δυσκολεύεται κάθε φορά να αποκτήσει το αντικείμενο του δολοφονικού του πόθου...Στο τέλος όμως, υπάρχει ένα αισιόδοξο μήνυμα, καθώς απελευθερώνεται από τις δολοφονικές εμμονές του.........
Το βασικό θέμα του έργου, όμως, δηλαδή ο ανεκπλήρωτος πόθος του αστου, είναι κάτι που ο Bunuel το βασάνισε πολύ στην φιλμογραφία του: To 1969 στο La Voie lactee, οι περιπλανώμενοι ήρωες του δεν φτάνουν ποτέ στην εκκλησία στο Σαντιαγο, το 1972 στην "Κρυφή Γοητεία της Μπουρζουαζίας" ένα μεγαλοαστικό γεύμα όλο ανακοινώνεται και ποτέ δεν συμβαίνει και τέλος στο 1977 στο "Σκοτεινό Αντικείμενο του Πόθου" ο ήρωας δεν κρεβατώνει ποτέ την προκλητική καμαριέρα, παρα τις ευκαιρίες που δίνονται...
Αστοι, κληρικοί, στρατιωτικοι ήταν πάντα στο στόχαστρο του μεγάλου σκηνοθέτη, ο οποίος μισούσε την γλυκερή συμπεριφορά τους, τα ψέματα τους και τις δολοπλοκίες τους...
Τα έργα του, όμως, προκαλούν τον θεατή να σκεφτεί. Να βάλει τον εαυτό του στην θέση του ήρωα και να ομολογήσει μέσα του σε πόσα από τα αμαρτήματα του ήρωα έχει υποπέσει ή θα "ήθελε" να υποπέσει...
Με άλλα λόγια ο μεγάλος Bunuel μας αναγκάζει σε κάθε έργο του να κάνουμε μία προσωπική ψυχανάλυση και να αναθεωρήσουμε -ή, να αποβάλλουμε- κάποιες από τις άνομες σκέψεις μας...
Εκπληκτικό, οπως πάντα. Δύσκολο, οπως πάντα. Διδακτικό, οπως πάντα. Δεστε το οπωσδήποτε [Κώστας kprncs ΚΓΠ 19/9/2014] (7/10)

Το επεξεργάστηκε ο/η kprncs συνολικά 2 φορές
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.