• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Κριτική από το Cine.gr


Savages (2012)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Αγριότητα

Αστυνομική | 130' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πεμ 25 Οκτ 2012
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 7/2/2013
Ημερομηνία κυκλοφορίας BluRay: 7/2/2013
Διανομή: UIP
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Dolby Digital
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.06 %
Αξιολόγηση: 6.00/106.00/106.00/106.00/106.00/106.00/10   (6.00/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Μέση (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 50 και 75%)




- Gallery:



 

- Κριτική από το Cine.gr:


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Αφήνοντας πίσω μας το γεγονός ότι ο Oliver Stone του Γεννημένοι Δολοφόνοι και του Πλατούν είναι ο ίδιος Oliver Stone που σκηνοθέτησε τα Γουόλ Στριτ: Το Χρήμα Ποτέ Δεν Πεθαίνει και Δίδυμοι Πύργοι, στο «Αγριότητα» συνειδητοποιούμε ότι η δυνατή πλευρά του εξαιρετικού σκηνοθέτη έχει επιστρέψει σε αυτό το βίαιο, σεξουαλικό και έντονο δράμα για ένα καρτέλ ναρκωτικών. Πράγματι ο σκηνοθέτης σαφώς και το διασκεδάζει επιστρέφοντας στις ρίζες του, και το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία που, παρά τα (πολλά) ελαττώματα της, θα σας καθηλώσει.

Βασισμένο στο μυθιστόρημα με το ίδιο όνομα από τον Don Winslow το «Αγριότητα» εξιστορεί την ιστορία δύο τύπων που μπλέχτηκαν με την λάθος επιχείρηση. Ο Ben (Aaron Johnson) και ο Chon (Taylor Kitsch) είναι κολλητοί φίλοι και επιδέξιοι καλλιεργητές μαριχουάνας. Ανάμεσά τους, κυριολεκτικά και μεταφορικά, βρίσκεται η Ophelia (Blake Lively). Καθώς η επιχείρησή τους μεγαλώνει, αρχίζει να έρχεται σε σύγκρουση με το καρτέλ ναρκωτικών του Μεξικού, με αποτέλεσμα τα πράγματα να ξεφεύγουν από τον έλεγχο.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που μπορείτε να υπολογίζετε σε μια ταινία του Oliver Stone, είναι το γεγονός ότι δεν πρόκειται ποτέ να βαρεθείτε. Είτε την θεωρείται καλή είτε κακή ταινία υπάρχει πάντα κάτι με το οποίο θα ασχοληθείτε ή μια εικόνα που θα σας μείνει. Αυτό συμβαίνει και με την «Αγριότητα». Νομίζω ότι δεν θα υπάρξει ταινία μέσα στο 2012 για την όποια οι απόψεις θα διίστανται τόσο έντονα όσο η συγκεκριμένη. Συνολικά, κάποιος θα μπορούσε να πει ότι υπάρχει αρκετά κακός διάλογος, αόριστη αφήγηση και “πάνω από τα επιτρεπτά όρια” επεξεργασία στο μοντάζ. Παρόλα αυτά όμως υπάρχουν σοβαρές πτυχές που ανεβάζουν την ταινία. Εάν είστε πρόθυμοι να σκάψετε πέρα από το επιφανειακό κομμάτι θα αντιληφθείτε ότι στο πυρήνα του έργου υπάρχει μια ελκυστική ιστορία εγκλήματος. Οι ερμηνείες σχεδόν όλων των εμπλεκόμενων είναι πειστικές και κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς. Ενώ όπως και στις ταινίες μαφίας του Scorsese ή στα βίαια έργα του Tarantino, η ταινία του Stone είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις οπού η ιστορία δικαιολογεί την «αγριότητα» που απεικονίζεται.

Η καταστροφή του Stone είναι η γραφή του χαρακτήρα της Ophelia ως μια ανιαρή αφηγήτρια της ταινίας, η οποία είναι τόσο κενή όσο και ενοχλητική. Η φωνή της Lively δεν δίνει ζωή στους χαρακτήρες για τους οποίους μιλά, το περιβάλλον ή τις καταστάσεις που περιγράφει, ή ακόμη και το χαρακτήρα που παίζει. Προς έκπληξη όλων όμως η χειρότερη πτυχή της αφήγησης δεν είναι καν ότι έχει διαβαστεί από την Lively. Είναι ότι η αφήγηση εξυπηρετεί μόνο την προώθηση της πλοκής. Η Ophelia μας εισάγει στους χαρακτήρες της ταινίας μέσα από την αφήγηση. Μας μιλάει για τα αχρεία μέλη του καρτέλ του Μεξικού (Salma Hayek και Benicio Del Toro), για το τι αισθάνεται εκείνη και όλοι οι άλλοι. Νομίζω ότι δημιουργική γραφή σημαίνει ότι το σενάριο καταφέρνει να μας δείξει αυτό που λέει και όχι να μας το πει. Το σενάριο των Salerno, Winslow και Stone λέει πολλά αφήνοντας το καστ να μαζέψει τα κομμάτια και να προσπαθήσει να δημιουργήσει κάτι ουσιώδες από τους χαρακτήρες. Ο Del Toro είναι, χωρίς να αποτελεί έκπληξη, το καλύτερο μέρος της ταινίας και αυτό μόνο επειδή κλέβει την παράσταση με τέτοιο ενθουσιασμό και κέφι.

Με μια άνιση αλλά σταδιακή εξέλιξη της ιστορίας, ένα καλό καστ και ένα κατά βάθος ενδιαφέρον θέμα, η ταινία περιμένεις ότι θα διαθέτει, αν μη τι άλλο, μια συναρπαστική κορύφωση και ο Stone προσφέρει ακριβώς αυτό. Το πρόβλημα όμως είναι (και χωρίς να θέλω να κάνω σπόιλερ) ότι η ταινία στο τέλος της, θα σας κάνει να γελάσετε απορώντας για το «τι στο καλό έγινε.» Και αυτό γιατί στην προσπάθεια της να αποδείξει ότι είναι πιο έξυπνη από μια καλοφτιαγμένη b-movie χρησιμοποιεί ένα τέχνασμα το οποίο όμως εκτελείται με τέτοια έλλειψη σοβαρότητας που θα σας κάνει να αισθάνεστε εξαπατημένοι. Ακόμα όμως και έτσι, βασιζόμενοι στη δύναμη της υπόλοιπης ταινίας, είμαστε πρόθυμοι να παραβλέψουμε αυτό το κραυγαλέο ελάττωμα και να εκτιμήσουμε το έργο του Stone για αυτό που είναι. Όπως είπαμε, το έργο δεν είναι μια ακόμα πολιτικά σημαντική ταινία, όπως τα Γεννημένος την 4η Ιουλίου, JFK ή το Νίξον. Είναι, όμως, ένα συναρπαστικό θρίλερ που σας κρατήσει στην άκρη της καρέκλας σας, από έναν πρώτης κατηγορίας σκηνοθέτη που θα ικανοποιήσει την όρεξή σας για μακάβριες απολαύσεις.

Βαθμολογία: 3/5 Stars3/5 Stars3/5 Stars (3/5)

(0 κακή | 1/5 Stars μέτρια | 2/5 Stars2/5 Stars ενδιαφέρουσα | 3/5 Stars3/5 Stars3/5 Stars καλή | 4/5 Stars4/5 Stars4/5 Stars4/5 Stars πολύ καλή | 5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars αριστούργημα)

Γιώργος Δαβίτος




Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Η αγριότητα που διακατέχει το συνολικό πνεύμα της ταινίας είναι… όμορφη! Τι μπορεί να συμβεί όταν δύο έμποροι ναρκωτικών (ένας συναισθηματίας και ένας ψυχρός και άφοβος βαρβατάντρας) που μοιράζονται το ίδιο σπίτι με την ερωμένη τους (ναι, την κοινή τους ερωμένη!) συνειδητοποιούν ότι το αντίπαλον δέος έχει απαγάγει την τελευταία; Ίντριγκες. Ωμές σκηνές (με άποψη και θέα στο “πέλαγο”). Κυνηγητό. Και ότι άλλο μπορεί κάποιος να φανταστεί το οποίο θα του κάνει εντύπωση.

Ο μοναδικός Oliver Stone έρχεται να μας διχάσει με οτιδήποτε πραγματεύεται η συγκεκριμένη ταινία. Πολύ ναρκωτικό, λαθρεμπορία, απαγωγές, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών μέσω (τι άλλο) δολοφονιών από την «καλή» μαφία της Καλιφόρνια, USA. Την αλήθεια μου θα την πω και ας γίνω περίγελος. Μου φάνηκε πως κάτι έχει από Ταραντίνο αυτό το αριστουργηματάκι (και δεν εννοώ τον John Travolta). Θες το κλίμα; Θες οι διάλογοι; Θες ο τρόπος και η τεχνικές που η πρωταγωνίστρια (Blake Lively) -κατά κόρον- χρησιμοποιούσε για να ενσαρκώσει αυτό τον υπέροχο ρόλο; Ακόμη και το όνομά της παραπέμπει στο προαναφερθέν στιλ (λέγε με «O»). Όλο αυτό το κλίμα με τον κόσμο της παρανομίας και της βρωμιάς εξιτάρει το τόσο μη οικείο μυαλό του μέσου θεατή σε τέτοιες καταστάσεις.

Πέραν της πρωταγωνίστριας η οποία ήταν ακουσίως femme-fatale και τίμησε δεόντως το γίγνεσθαι του πονηρού θηλυκού κατεργάρας γυναίκας παύλα αθώας συναισθηματικής ύπαρξης δε μπορούν να περάσουν απαρατήρητες οι ερμηνείες των Taylor Kitsch και Aaron Johnson. Δύο τόσο διαφορετικοί χαρακτήρες με μοναδικότητα ο καθένας και με ξεχωριστό υποκριτικό attitude ξεχωριστό και από τα πιο ξεχωριστά.

Δε θα κρύψω ότι υπήρξαν πολλές φορές που με έκαναν να χάσω το ενδιαφέρον μου για την ταινία αλλά σε αστραπιαίο χρόνο μπορεί να υπήρχαν σκηνές που ανέτρεπαν εξολοκλήρου τα δεδομένα ως προς τη διάθεση μου απέναντι στο κλίμα της ταινίας (τόσο το γενικό όσο και το ειδικό). Ο Oliver Stone έχει έναν μοναδικό τρόπο να σκηνοθετεί και αυτό φαίνεται έντονα από την όχι και τόσο συμβατική αλλά αποδεκτή και ελκτική τεχνική που πραγματοποιεί.

Θα δώσω ένα μεγάλο συν στους Gary Stretch και Karishma Ahluwalia και ένα ακόμη μεγαλύτερο μείον στον John Travolta που όχι απλά δε με εντυπωσίασε αλλά ούτε και αδιάφορος μου πέρασε (κάτι το οποίο θα προτιμούσα εν αντιθέσει με αυτό που πραγματικά συνέβη, τον αποστράφηκα)!

Βαθμολογία: 3/5 Stars3/5 Stars3/5 Stars (3/5)

(0 κακή | 1/5 Stars μέτρια | 2/5 Stars2/5 Stars ενδιαφέρουσα | 3/5 Stars3/5 Stars3/5 Stars καλή | 4/5 Stars4/5 Stars4/5 Stars4/5 Stars πολύ καλή | 5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars αριστούργημα)

Φίλιππος Γαβριηλίδης




Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Η «Αγριότητα» είναι η νέα, πολλά υποσχόμενη, παραγωγή του Oliver Stone, που τάζει στον θεατή δύο ώρες γεμάτες ναρκωτικά, καρτέλ, συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, απαγωγές, προδοσίες, χρήμα, σεξ, αλλά κι ένα μοιρασμένο (νέοι κι ανερχόμενοι πρωταγωνιστές, έναντι παλιών κι ιδιαίτερα ικανών εχθρών) cast ηθοποιών.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Οφείλω να πω ότι η ταινία, αρχικά, μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα (αν όχι, σχεδόν αριστουργηματική), καθώς έτυχε να παρακολουθήσω μόνο το τελευταίο μισάωρό της. Φυσικά βέβαια μ` ένα μισάωρο, και δη το τελευταίο, κριτική δεν γράφεται, οπότε έπρεπε να την δω εξαρχής για να μπορέσω να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη. Δυστυχώς, η αρχική μου εντύπωση διαψεύστηκε και η ταινία μου άφησε μια γεύση αδιάφορη, ακριβώς ό,τι είναι και το ανερχόμενο πρωταγωνιστικό cast, με βασίλισσα της αδιαφορίας τη νεαρή Blake Lively, που έχει και τον ρόλο αφηγητή, και με τους Taylor Kitsch και Aaron Johnson να την ακολουθούν.

Η ταινία ξεκινά παρουσιάζοντάς μας την ιστορία των δύο ανδρών, του Chon (Taylor Kitsch) και του Ben (Aaron Johnson), την θέση της O (Blake Lively) ανάμεσά τους, αλλά και την ιστορία της επιχείρησης που έχουν καταφέρει να στήσουν οι δυο τους. Η Blake Lively από την αρχή της ταινίας γίνεται εκνευριστική, παίζοντάς το μοιραία γυναίκα, τη στιγμή που ο τόνος της φωνής της είναι τόσο, μα τόσο άνευρος. Θα μου πείτε, δικαιολογημένα, τι ήθελα να είναι, αφού η πρωταγωνίστρια είναι εθισμένη από μικρή ηλικία στα ναρκωτικά; Το δέχομαι, αλλά η σκηνική της παρουσία δείχνει έναν υγιή άνθρωπο, οπότε τον τόνο της φωνής δεν δύναμαι να τον αποδώσω σε σκηνοθετική οδηγία, αλλά στην ίδια την ηθοποιό. Το δεύτερο σημείο που λειτουργεί αρνητικά, είναι η υπέρτατη φαντασίωση που ζει η O, η οποία στην πλειοψηφία του ανδρικού κοινού, στο οποίο παρεμπιπτόντως απευθύνεται η ταινία, νομίζω θα φανεί το λιγότερο «υπερβολή». Η O, η οποία χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα στην επιχείρηση, μαστουρώνει και καλοπερνά, αναφέρει στα πρώτα λεπτά της ταινίας ότι οι δυο άντρες τής ανήκουν. Δεν λέω, η κοπέλα είναι πανέμορφη και δικαιολογημένα την θέλουν και οι δύο, αλλά αλήθεια τώρα, αν την θέλανε πραγματικά, σε σημείο να κάνουν όλα όσα θα κάνουν στη συνέχεια γι` αυτήν... θα δεχόντουσαν να τη μοιράζονται αν ήταν πραγματικοί άντρες; Μήπως τσαλακώνουν, λέω εγώ τώρα με το φτωχό μυαλό μου, υπερβολικά την εικόνα του κατακτητή αρσενικού; Κι όλο αυτό το αναφέρω για να δικαιολογήσω την ανεπάρκεια των δύο πρωταγωνιστών που ουσιαστικά είναι ανεπάρκεια χαρακτήρων κι όχι υποκριτικής ικανότητας.

Συνεχίζω με το επόμενο θέμα που απασχολεί την ταινία, αυτό της προδοσίας. Εδώ θα δούμε ότι το ενδιαφέρον του θεατή αναζωπυρώνεται με τα διάφορα ψίχουλα προδοσίας που πετάει ο Stone στην διάρκεια της ταινίας, κεντρίζοντας κατ` αυτόν τον τρόπο το ενδιαφέρον του θεατή να καταλάβει ποιός είναι με ποιόν, ποιός ευθύνεται για τι και ποιό είναι το κίνητρο για όλη την αναστάτωση. Βέβαια, αξίζει ν` αναφέρουμε ότι στο πλαίσιο της προδοσίας συμπεριλαμβάνονται και τα μεγάλα ονόματα της ταινίας, ο Benicio Del Toro, η Salma Hayek κι ο John Travolta, με τον τελευταίο ν` αποτελεί μια αδιάφορη παρουσία στον χώρο. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην ταινία, ναρκωτικά, σεξ, καρτέλ, κ.α. παρουσιάζονται τόσο εξιδανικευμένα, ψεύτικα κι ωμά, αγγίζοντας σε κάποια σημεία τα όρια του αηδιαστικού, που αν μη τι άλλο χάνουν την ουσία τους.

Για να μην γίνομαι, όμως, υπερβολική, όντας μια ταινία του Oliver Stone σίγουρα παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον. Στη θέση της ωραίας Ελένης, θα δούμε την O. στη θέση του Μενελάου και του Αχιλλέα τον Ben και τον Chon, και στη θέση του Έκτορα και του Πάρη, την Βασίλισσα Elena (Salma Hayek) και τον Lado (Benicio Del Toro). Χωρίς να υπάρχει σαφής αναφορά στην τρωικό πόλεμο, επωφελούμαι της αναφοράς στη σαιξπηρική Οφηλία (O), της επιλογής ν` αντιπαραθέσει Καλιφόρνια-Μεξικό και της χρήσης του ονόματος Elena, για ν` αναφερθώ σε μια πιο ταιριαστή τραγωδία. Ωραίο στοιχείο, επίσης, αποτελεί κι η αναζήτηση των «Savages» («Άγριοι»). Ποιοί είναι οι άγριοι στην πραγματικότητα; Είναι οι απάνθρωποι Μεξικανοί (τι κοινότυπο!) που με τη βία αποκτούν αυτό που θέλουν; Μήπως, πάλι, είναι οι πρωτόγονοι φίλοι που μοιράζονται την ίδια γυναίκα; Ίσως στο τέλος να καταφέρει να το ανακαλύψει το κοινό.

Σε γενικές γραμμές, η ταινία προτείνεται στους θαυμαστές του Benicio Del Toro και με μια μικρή επιφύλαξη στους πιστούς ακολούθους του Oliver Stone. Για τους υπόλοιπους που είστε στο μεταίχμιο του να την δείτε ή όχι, θα σας πρότεινα να περιμένετε για το DVD καλύτερα.

Βαθμολογία: 1.5/5 Stars1,5/5 Stars (1.5/5)

(0 κακή | 1/5 Stars μέτρια | 2/5 Stars2/5 Stars ενδιαφέρουσα | 3/5 Stars3/5 Stars3/5 Stars καλή | 4/5 Stars4/5 Stars4/5 Stars4/5 Stars πολύ καλή | 5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars5/5 Stars αριστούργημα)

Μαριλένα Ιωάννου


 
<Χωρίς Τίτλο> - Deleted - Τρί 30 Οκτ 2012 - 23:47
Σκασίλα μας μέγαλη,αν η UIP το βγάλει ή όχι στους κινηματογράφους.Αφού έτσι και άλλιως το είδα πριν από λιγη ώρα στο PC μου(Και μάλιστα σε πολύ καλή ποιότητα για TS)

Πέρα από αυτό,τέτοια κάνουν οι εταιρίες διανομής και μετά "ψάχνονται" γιατί υπάρχει τόση πειρατεία και γιατί ο κόσμος προτιμάει να κατεβάζει.Για μένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ και κατεβάζει ο κόσμος,αφού από την μια δεν τα φέρνουν εγκαίρως και από την άλλη όταν τα βγάζουν σε DVD τα "πετσοκόβουν" (στα περισσότερα που είναι Ελληνικής κατασκευής) κιόλας από aspect ratio 2.35:1 σε 1.78:! δήθεν γιατί έτσι είναι η μήτρα (προφανώς γιατί μάλλον θα είναι φτηνότερη ώστε να κάνουν και πιο εύκολα αρπαχτές) ή και εγώ δεν ξέρω για ποιον άλλο λόγο.

Για να ξέρετε όταν ένα DVD κυκλοφορεί στα videoclub οι εταιρίες το χρεώνουν γύρω στα 50-55Ε όταν την ίδια στιγμή πολύ καλύτερες εκδόσεις κυκλοφορούν στο εξωτερικό ούτε με την μισή τιμή.Και το κορυφαίο θεωρούν τα αμφίδρομα μενού,και την επιλογή chapter extra παρόχες...

Αν διαβάζει αυτά τα σχόλια κάποιος εκπρόσωπος η υπεύθυνος κάποιας εταιρίας,ένα θα του πω: ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΣΕ ΛΟΓΟΥ ΣΑΣ,ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ (επειδή ακούνται φήμες ότι σύντομα βάζει λουκέτο γνωστή εταιρία διανομής DVD)!!!

Αφου δε μας σέβονται αυτοί δε θα τους σεβαστούμε και εμείς.Και μιλάει ένας ΠΡΩΗΝ συλλέκτης ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ DVD,πού λόγω του πετσοκόματος που κάνουν κατεβάζω μόνος video,ήχο και υπότιτλους και τα φτιάχνω μόνος μου.Ενδεικτικά θα αναφέρω κάποια προγράμματα που χρησιμοποιούν οι εταιρίες.Sonic Scenarist & Sony Vegas Studio Pro

Τέρμα με το "offtopic" και ας πω και εγώ την γνώμη μου για την ταινία.Αριστούργημα δεν είναι σίγουρα,αλλά απο εκεί και πέρα για το είδος (γκανγκεστερική περιπέτεια) είναι αξιοπρεπέστατη και βλέπεται πολύ ευχάριστα.Σε αυτό παίζουν ρόλο και οι καλές ερμηνείες,αλλά και το έξυπνο μοντάζ,αλλά και η "νευρική" σκηνοθεσία

.Προσωπικά δεν θα την έβλεπα σε κινηματογράφο διότι έχει να πάω από το 2004 (και να πω και την αλήθεια ΠΟΛΥ δύσκολα θα ξαναπάω για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω) αλλά πιστεύω ότι όποιος πάει να την δει δεν θα κλαίει μετά τα λεφτά του

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 6,5/10
Το επεξεργάστηκε ο/η Deleted συνολικά 3 φορές
 
<Χωρίς Τίτλο> - hannibal - Πεμ 25 Οκτ 2012 - 12:25

H UIP δε δεχτηκε τις προσφορες που εχουν οι multiplex κινηματογραφοι (1+1, μιση τιμη) και γι`αυτο δε θα βγει η ταινια σε αυτους.

 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - christosl - Πεμ 25 Οκτ 2012 - 13:09
den to exo ksanaakousei tetio pragma,gia lipisi einai ayti i etairia.dn katalavainoun oti kako ston eauto tous kanoun an dn vgainei se multiplex mia tainia tou oliver stone!! me kalo cast!! 
 
<Χωρίς Τίτλο> - christosl - Πεμ 25 Οκτ 2012 - 02:17
pote erxete stin ellada i tainia;ypotithete oti tha provalontan apo simera! alla dn tin exei pouthena!!!
 
Βλέπετε τα πρώτα 4 σχόλια. Πατήστε εδώ για να εμφανιστούν όλα.

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.