• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22270
  • Αριθμός συν/τών: 759612
  • Πρόγραμμα 280 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Trafic (1971)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Ο Κος Ιλό στο Χάος της Κυκλοφορίας
- Γνωστό και ως:
Traffic

Κωμωδία | 96' | Κατάλληλο για όλες τις ηλικίες
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Γαλλικά - Ολλανδικά - Αγγλικά
  Δημοτικότητα: 0.01 %
Αξιολόγηση: n/a (<3 ψήφοι)





- Συντελεστές :

Jacques TatiΗθοποιός ....Κος Hulot 

 Maria KimberlyΗθοποιός ....Maria 

 Marcel FravalΗθοποιός ....Marcel 

 Honore BostelΗθοποιός ....ο διευθυντής της Altra 

 Francois MaisongrosseΗθοποιός ....Francois 

Jacques TatiΣκηνοθετης   

Jacques TatiΣεναριογράφος   

Jacques LagrangeΣεναριογράφος   

Bert HaanstraΣεναριογράφος   



 
Trafic (1971) - kprncs - Κυρ 11 Φεβ 2018 - 10:06
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=720994]
Trafic (1971)
ΠΛΟΚΗ: Ο κ. Hulot (Jacques Tati)  σχεδιαστής ενός προτωποριακού, ιδιοφυούς αυτοκινήτου-κάμπερ με δεκάδες γκατζετάκια, ξεκινάει μαζί με τον μηχανικό του και την ψωνισμένη δεσποινίδα Maria (Maria Kimberly) των Δημοσίων Σχέσεων, για να πάνε οδικά στην μεγάλη Εκθεση Αυτοκινήτου στο Αμστερνταμ. Στον  δρόμο προφανώς συμβαίνει η καταστροφή: Το φορτηγό που μεταφέρει το κάμπερ παθαίνει μηχανικές βλάβες, ξεμένει από πετρέλαιο, του σκάει λάστιχο, αναγκάζεται να υποστεί εξονυχιστικό τελεωνειακό έλεγχο στην Ολλανδία, να εμπλακεί σε αυτοκινητιστικά δυστυχηματα και στο τέλος, ναι, να φτάσει στην Έκθεση μετά το τέλος της...
Και ενώ όλοι κλαίνε την μοίρα τους, η τύχη τους χαμογελάει...
ΚΡΙΤΙΚΗ: Γκούφυ, σουρεαλιστική, screwball κωμωδία του μεγάλου Jacques Tati, ο οποίος εισήγαγε και δούλεψε το είδος στη Γαλλία από το τέλος του Πολέμου.
Η ταινία είναι η πρώτη χρωματιστή του Jacques Tati και φωτίζει τις τρέλες της ακόμα καλύτερα. Πέρα από τοευρηματικό μέρος της, η ταινία στηρίζεται περισσότερο στα gags και πολύ λιγότερο στην -συνήθη-ατζαμοσύνη του κ. Hulot (ο οποίος στις ταινίες του Tati κατεδαφίζει το σύμπαν στην διάβα του...).
Αυτό πάντως που μου έκανε τρομερή εντύπωση και για το οποίο η ταινία αξίζει την ιστορικότητα της είναι οι σκηνές στο Ολλανδικό τελεωνείο, όπου κάποιοι βαριεστημένοι Δημόσιοι Υπάλληλοι διαλύουν το κάμπερ για να βεβαιωθούν ότι "είναι-ότι-λέει": Σκηνές που έχουν ξεχαστεί μετά την λειτουργία της -τότε-ΕΟΚ, που απελευθέρωσε την διακίνηση ανθρώπων και αγαθών ως την -τώρα-ΕΕ...
Σπουδαίο κατόρθωμα, που το 1971 φάνταζε επιστημονική φαντασία! Να αναλογιστεί κανείς ότι σε κάποια στιγμή η Maria εξοργισμένη αναφωνεί ότι "...θα έπρεπε η εταιρεία να τους είχε βγάλει τις βίζες.." (για να πάνε από Παρίσι στο Άμστερνταμ...)!!
Ωραία ταινία, πολύ γέλιο (σε κάποιες σκηνές) και ...Ευρωνοσταλγία [ΚώσταςΚΓΠ10022018](8/10)
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.