• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


A Bout de Souffle (1960)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Με Κομμένη την Ανάσα
- Γνωστό και ως:
Breathless

Αστυνομική | 90' | Κατάλληλο, επιθυμητή γονική συναίνεση
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 26/5/2003
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Γαλλικά - Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.21 %
Αξιολόγηση: 7.50/107.50/107.50/107.50/107.50/107.50/107.50/107.50/10   (7.50/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Gallery:



 

- Συντελεστές :

Jean-Paul BelmondoΗθοποιός ....Michel Poiccard/Laszlo Kovacs 

Jean SebergΗθοποιός ....Patricia Franchini 

Daniel BoulangerΗθοποιός ....επιθεωρητής Vital 

Henri-Jacques HuetΗθοποιός ....Antonio Berrutti 

Roger HaninΗθοποιός ....Carl Zubart 

Jean-Luc GodardΣκηνοθετης   

Jean-Luc GodardΣεναριογράφος   

Francois TruffautΣεναριογράφος   



 
A Bout de Souffle (1960) - kprncs - Παρ 18 Ιουλ 2014 - 20:17
Bασικά ένα ερωτικό δράμα ανάμεσα σε ένα απόβρασμα-δολοφόνο και μία Αμερικανίδα που σπουδάζει στο Παρίσι.  Ενας Μπελμοντό που καπνίζει συνεχώς, το παίζει σκληρό αντράκι και κλέβει Αμερικάνικα αυτοκίνητα, που ήταν η τρέλα στο Παρίσι το 1960. 
Στο τέλος η ερωμένη προδίδει την αγάπη της, τεστάροντας τα όρια της στον έρωτα και το μίσος για τον άνθρωπο που λάτρευε. Λίγο ακαταλαβίστικο και ίσως απλοικό, αλλά καλό για να θυμόμαστε το `60 στο λαμπερό Παρίσι [ΚΓΠ kprncs 17/7/2014]
 
<Χωρίς Τίτλο> - kapoios - Τετ 25 Μαϊ 2011 - 14:53
 Μου το πρότειναν πρόσφατα με διθυραμβικά σχόλια...
δεν έχασα την ευκαιρία και το είδα... ΕΥΤΥΧΩΣ!
ένα αριστούργημα, κεραυνός εν αιθρία για την εποχή του...
με το ίσως πιο ευρηματικό μοντάζ που έχω δει ποτέ και με τέτοια κίνηση της κάμερας που μοιάζει με χορευτική κίνηση, δεν σε αφήνει να κοιτάξεις αλλού....
με ατάκες που σπάνε κόκκαλα και με τον πρωταγωνιστή να παραδίδει μαθήματα στυλ (εμπνευσμένου από τον Μπόγκαρτ), σε μαγνητίζει και τα 90 λεπτά του φαίνονται λίγα...
η μουσική του επίσης πολύ ωραία...
το τέλος του απλώς αντάξιο των προσδοκιών που δημιουργεί καθ`όλη τη διαρκειά του...
κομψοτέχνημα...

  9/10...

  anfield 09...
 
Legacy - maria_avlonitou - Unverified - Τρί 25 Μαϊ 2010 - 17:04
Νωρις τη δεκαετια του 60 τα τρομερα παιδια του νεου κυματος ανοιγουν νεα σελιδα για τον γαλλικο κινηματογραφο. Πρωτοπορος ο Γκονταρ καταπιανεται εδω με τα χαρακτηριστικα του αμοραλισμου της γενιας του. Γυρω απο το ειδυλλιο λοιπον δυο νεων ανθρωπων (Μπελμοντο και Σιμπεργκ στα καλυτερα τους νιατα) εκεινος Γαλλος, κομψευομενος και λωποδυτης με διασυνδεσεις στον υποκοσμο, και εκεινη παλι αστικης καταγωγης Αμερικανιδα, που σπουδαζει στο Παρισι με τα λεφτα του μπαμπα, κινουμενη στο χωρο της δημοσιογραφιας.
Ο Michel δε σκοτιζεται για τα καθημερινα, θελει αυτοκινητο το κλεβει, θελει χρηματα ληστευει, αυτα με ευκολια, ανεση και επιδεξιοτητα. Ο φονος του μοτοσυκλετιστη αστυνομικου που τον εντοπισε μετα απο καταδιωξη για υπερβολικη ταχυτητα προκυπτει σαν φυσικη αντιδραση, δεν το επεδιωξε, μα ουτε και του στοιχιζει. Ο ερωτας του για τη φινα Αμερικανιδουλα ειναι ο, τι τον απασχολει, να παρει μονο τη μπαζα που του χρωστανε και να φυγει μαζι της, τιποτα αλλο.
Η Patricia κρατα καποιες αντιστασεις, ταλαντευεται στην αβεβαιοτητα της, απο τη μια η γοητεια του διαφορετικου και του εξωσυμβατικου στον τυχοδιωκτισμο του φιλου της και του συναφιου του και απο την αλλη οι αμφιβολιες της αν το ερωτικο αυτο προτυπο τελικα της ταιριαζει. Όταν αντιλαμβανεται οτι δεν εχει τα κοτσια να μοιραστει μαζι του την παρανομια και τις συνεπειες της αποφασιζει να ξεκοψει, φερνοντας τον εαυτο της μπροστα σε τετελεσμενο γεγονος. Τον καταδιδει στην αστυνομια, δινοντας του το χρονο να διαφυγει.
Εκεινος, αθεραπευτα ερωτικος, αρνειται να αξιοποιησει την ευκαιρια να ξεφυγει, πεφτοντας απο τις σφαιρες των αστυνομικων.
Ο φακος τους αγκαλιαζει στοργικα, αν και οι δυο τους συγκεντρωνουν αντιηρωικα στοιχεια. Αυτος, πορωμενος μα και ερωτευμενος, κυνικος μα και γεματος αγαπη για τη φυση, τη ζωη, την ομορφια. Εκεινη ομορφη, αυταρεσκη και εκλεκτικη, αφηνεται σε μια δροσερη σχεση, φλερταροντας με το περιθωριο, για να ξεπεσει στο ρολο του καταδοτη, οταν θελησει τη ρηξη.
Κινηματογραφικες φιγουρες δυνατες και ελκυστικες για τα χρονια αυτα.
Μ’ ενα τσιγαρο κολλημενο στο στομα, στα προτυπα του Μπογκαρντ, τις παιδιαστικες γκριματσες και τον αισθησιασμο (χωρις ιχνη χυδαιοτητας) ο Μπελμοντο αντιπροσωπευει την αμεριμνησια και την ροπη στην ευκολη ζωη των νεαρων της δεκαετιας του 60.
Η αγοριστικη θηλυκοτητα της Σιμπεργκ κυριολεκτικα αφησε εποχη και ειχε απηχηση στη μοδα της δεκαετιας.
Το υφος της αποστασης και της καταγραφης στη σκηνοθετικη γραμμη μοιαζει να αποδιδει το μορφωμα της ταυτοτητας στις κοινωνικες συντεταγμενες.

maria_avlonitou
 
Legacy - Χρήστος Καλκάνης - Unverified - Πεμ 01 Ιουλ 2010 - 10:52
Μια ταινια οροσημο που ανεδειξε το ταλεντο του Γαλλου σκηνοθετη Ζαν Λικ Γκοταρ. Προκειται για ενα νεονουαρ ντουμπλαρισμενο με την γνωριμη ποιητικη εως και αφηρημενη ματια του Γκονταρ. Ξεχειλιζει απο συναισθηματα αλλα μερικες φορες και απο δραση. Σιγουρα δεν περναει απαρατηρητο!!!
Βαθμολογια: 10/10
Χρήστος Καλκάνης
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.