• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Gone Baby Gone (2007)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Χωρίς Ιχνη

Δραματικό Θρίλερ | 114' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πεμ 31 Ιαν 2008
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 09/06/2008
Διανομή: Audio Visual
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: DTS (Digital Theater Sound)
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.07 %
Αξιολόγηση: 6.90/106.90/106.90/106.90/106.90/106.90/106.90/10   (6.90/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Χαμηλή (Συμφωνία ψήφων > 75%)




- Υπότιτλος:

Όλοι θέλουν την αλήθεια… Μέχρι να τη βρουν.

 

- Συντελεστές :

Amy RyanΗθοποιός ....Helene McCreadyAcademy Award Nominee

Casey AffleckΗθοποιός ....Patrick Kenzie 

Michelle MonaghanΗθοποιός ....Angela `Angie` Gennaro 

Morgan FreemanΗθοποιός ....αστυνόμος Jack Doyle 

Ed HarrisΗθοποιός ....ντετέκτιβ Remy Bressant 

Dennis LehaneΣυγγραφέας ....μυθιστόρημα 

Ben AffleckΣκηνοθετης   

Ben AffleckΣεναριογράφος   

Aaron StockardΣεναριογράφος   



 
Αξιολόγηση 8/10 - vasilis_g - Πεμ 07 Φεβ 2013 - 22:25

Ο ηθοποιός Ben Affleck βραβευμένος με Όσκαρ ως σεναριογράφος στην ταινία Good Will Hunting (1997) αποφασίζει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του ως σκηνοθέτης σε μια κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Ντένις Λεχάν. Μέχρι και αυτή τη στιγμή που μιλάμε ο Ben Affleck μόλις μετά από λίγα χρόνια από τη πρώτη του σκηνοθετική δουλειά Gone Baby Gone (2007) και έχοντας σκηνοθετήσει μόλις δύο ταινίες μεγάλου μήκους έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε έναν από τους πιο προσοδοφόρους αμερικανούς σκηνοθέτες του Hollywood. Αν και στο παρελθόν οι δουλειές που έχει επιλέξει σαν ηθοποιός έχουν αφήσει «κακή απόχρωση» στη κινηματογραφική του καριέρα και πολύ κόσμο παγερά αδιάφορο (σίγουρα θα τον θυμάστε στη ταινία Gilgi [2003] στο πλευρό της Jennifer Lopez), στον τομέα της σκηνοθεσίας μοιάζει να έχει διαφορετικό άστρο καθώς και οι τρεις ταινίες του έχουν δημιουργήσει αίσθημα μεγάλης απήχησης στο κοινό με αποκορύφωμα την τελευταία του δουλειά Argo (2012). Αν και δεν θα τις χαρακτηρίζαμε ως «αριστουργήματα» παρόλα αυτά παρουσιάζουν συμπαγή δομή, καλό ρυθμό και εξαιρετικό μοντάζ.


Έτσι και σε αυτή τη δουλειά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της σκηνοθεσίας του Affleck είναι εμφανή. Οι μεγαλύτερες εντυπώσεις δημιουργούνται από τον αριστοτεχνικό χειρισμό της κάμερας που σε συνδυασμό με την μουσική επένδυση μπορεί στοχευμένα να δημιουργεί όλα εκείνα τα συναισθήματα που θέλει ο σκηνοθέτης, το εξαιρετικό μοντάζ και την πολύ καλή ροή της ιστορίας σε στυλ αφήγησης. Αν μη τι άλλο ο Affleck μπορεί να καυχηθεί ότι γνωρίζει άριστα τον κινηματογραφικό λόγο.

Πρόκειται για μια πολύ συμπαγή ταινία με δυνατές ερμηνείες και μια μεταφορά στην κινηματογραφική οθόνη μια συνταρακτικής ιστορίας από τον Ντένις Λεχάν. Μιας ιστορίας που στο τέλος εγείρει πολλά ερωτήματα σχετικά με την αξία της οικογένειας, τη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών και το υποθετικό μέλλον τους στις φτωχικές γειτονιές της Αμερικής όπου οι βασικές ανθρώπινες αξίες στρεβλώνονται συνεχώς από την οικονομική ανέχεια τη βία και τα ναρκωτικά.


από: ο δρόμος του Cinema: http://theroadofthecinema.blogspot.gr/2013/02/gone-baby-gone-2007.html

Το επεξεργάστηκε ο/η vasilis_g συνολικά 2 φορές
 
Legacy - StratosL - Unverified - Κυρ 03 Φεβ 2008 - 08:32
Αρκετα υπερεκτιμημενο...Προσωπικα σκυλοβαρεθηκα το πρωτο ημιωρο αλλα αργοτερα αρχισε να υπαρχει ενδιαφερον, ειδικα οταν αρχισαν οι ανατροπες. Το τελος γενικα αποζημιωνει αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτη η μνεια στην ερμηνεια του Casey Affleck, μετριοτατος
StratosL
 
Legacy - yiannisss - Unverified - Τρί 05 Φεβ 2008 - 22:06
Kalo! Telika, itan kalo..
yiannisss
 
Legacy - Ανδρέας Κόκκινος - Unverified - Κυρ 10 Φεβ 2008 - 12:02
Η ταινια δεν εχει καμια οικονομια σε κανενα σημειο της. Η διαρθρωση της ιστοριας αλλα και ο τροπος που διαδεχονται τα γεγονοτα το ενα το αλλο δεν κερδιζει τον θεατη. Παρολα αυτα μπορει καποιος ανετα να παρακολουθησει την πλοκη αλλα δυστυχως και να την προβλεψει ως ενα σημειο.
Η αντιθεση μου για αυτην την ταινια ειναι το ηθικο διλημμα που προσπαθει να αναδειξει, το οποιο δεν ειναι αλλο απο το κατα ποσο δικαιουται ο καθενας μας να οριζει ποιο ειναι το σωστο και το καλο και να παιρνει τον νομο στα χερια του. Δεν πιστευω οτι για τον Ελληνικο και ευρυτερα για τον Ευρωπαϊκο τροπο σκεψης, λαμβανοντας υποψη της πολιτιστικη διαδρομη τους στο περασμα του χρονου, ενα τετοιο διλλημα μπορει να σταθει. Διαφωνωντας ουσιαστικα με την ελευθερη οπλοκατοχη και την αναληψη της επιβολης του νομου απο ιδιωτη, η διαφορετικα την αναδειξη του εγω ως ισχυροτερου του εμεις, αυτη η ταινια δεν μπορει παρα να μου δημιουργει ενα αρνητικο συναισθημα.

Ανδρέας Κόκκινος
 
Βλέπετε τα πρώτα 4 σχόλια. Πατήστε εδώ για να εμφανιστούν όλα.

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.