• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


The Woodsman (2004)


Δραματικό Θρίλερ | 87' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 28 Ιαν 2005
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 4/4/2005
Διανομή: PlayTime
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Dolby Digital
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.05 %
Αξιολόγηση: 7.40/107.40/107.40/107.40/107.40/107.40/107.40/107.40/10   (7.40/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Μέση (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 50 και 75%)




- Υπότιτλος:

Τίποτα δεν μπορεί να ματαιώσει το παρελθόν.

 

- Συντελεστές :

Kevin BaconΗθοποιός ....Walter 

Kyra SedgwickΗθοποιός ....Vicki 

Yasiin BeyΗθοποιός ....αστυνόμος Lucas 

Benjamin BrattΗθοποιός ....Carlos 

EveΗθοποιός ....Mary-Kay 

Steven FechterΣυγγραφέας ....θεατρικό 

Nicole KassellΣκηνοθετης   

Nicole KassellΣεναριογράφος   

Steven FechterΣεναριογράφος   



 
Legacy - Γιάννης - Unverified - Πεμ 17 Φεβ 2005 - 02:17
Νομιζω αγαπητε Μιχαλη δεν πηρες χαμπαρη την ταινια.Θεωρω την κριτικη σου εντελως αστοχη και γραμμενη στο ποδι,σε αντιθεση με τους σεναριογραφους της ταινιας, οι οποιοι αντιμετωπισαν λεπτα ενα πολυ δυσκολο θεμα.
Η δυναμη της ταινιας ειναι φανερα το σεναριο.Ο Γουολτερ δεν ειναι ο καλος ξυλοκοπος.Ειναι ο Κακος Λυκος.Μετα τη καταπληκτικη σκηνη με την... κοκκινοσκουφιτσα ο Κακος Λυκος θα μεταμορφωθει αργοτερα σε ξυλοκοπο.Η μεγαλη δυναμη της ταινιας ειναι η ανθρωπινη προσεγγιση της, χωρις ομως να κατευθυνει σε κανενα σημειο ωστε να νιωσουμε συγκεκριμενα συναισθηματα.Στο τελος δεν ξερουμε αν ο Γουολτερ θα γινει 100% "φυσιολογικος", οπως θα ηθελε.Ξερουμε ομως οτι ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.Η ταινια δεν θελει να δεχτει μια μισανθρωπικη αντιληψη.Εισαι δηλαδη παιδοφιλος.Τελειωσε εισαι Τερας.Εισαι ο Κακος Λυκος και αυτο δεν θα αλλαξει ποτε.
Μια γενναια 100% ανεξαρτητη Αμερικανικη ταινια η οποια με ενθουσιασε για τους λογους που δεν το εκανε το Mystic River που αναφερεις.Η ταινια δεν ακολουθει καποια φορμα(οπως κανει το καλο κατα τ`αλλα φιλμ του Ιστγουντ) και εκτος αυτου ολες οι αρετες της ειναι βουβες, εσωτερικες με αποκορυφωμα την αποδραματοποιημενη, χωρις φανφαρες και υπερβολες ερμηνεια του Μπεικον.

Κατα την γνωμη μου μια απο τις καλυτερες ταινιες της χρονιας!!
Γιάννης
 
Legacy - Νατ - Unverified - Σάβ 05 Αυγ 2006 - 00:17
Με καλυψες πληρως Γιαννη
Νατ
 
Legacy - ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΛΗΣ - Unverified - Σάβ 02 Δεκ 2006 - 06:49
Ο Ξυλοκοπος,(και ουχι the Woodsman, γιατι καποτε θα πρεπει να σταματησουμε να μας σερβιρουν αμεταφραστες ακομα και τις πιο απλες φρασεις) δεν ειναι τιποτα αλλο απο την επωδυνη καταδυση ενος ανθρωπου στο κολαστηριο της ψυχης, εν προκειμενω του κεντρικου ηρωα της ταινιας που υποδυεται με τροπο συγκλονιστικο ο αλλοτε ξεχασμενος απο κοινο και κριτικους Κεβιν Μπεικον. Γνωριζοντας εξαρχης οτι λεξεις οπως παιδεραστης και παιδεραστια δεν υπαρχουν στο περιορισμενο λεξιλογιο των συντηρητικων, και ως επι το πλειστον, γηραιων μελων της αμερικανικης Ακαδημιας Κινηματογραφου ειλικρινα δεν διαβαζα σφραγισμενη με βουλοκερι επιστολη θεωρωντας αρρηκτα συνδεδεμενες τις τυχες του εξαιρετου ηθοποιου με τον σκοτεινο χαρακτηρα που υποδυεται καθοτι απο τη μια μισος, απορριψη, αρνηση και φοβο συναντα διαρκως στο διαβα του ο αρτι αποφυλακισθεις Γουολτερ, η ερωτικη του σχεση με τη Βικυ-Κιρα Σεντζγουικ, μια συναδελφο του στο εργοστασιο ξυλειας μοιαζει με σταγονα στο ωκεανο των αρνησεων που δεχεται συνεχως, ερμηνεια ωριμοτητας απο την νυν κυρια Μπεικον παρεμπιπτοντως, ενω απο την αλλη επιδεικτικη αγνοια ειναι η ετυμηγορια των κριτικων ενωσεων ανα την αμερικανικη επικρατεια για τον Κεβιν Μπεικον και τo ρεσιταλ ηθοποιιας που καταθετει πανω στο πανι. Παντως αναρωτιεμαι εαν το, ενιοτε ενηλικο, παραμυθι της κοκκινοσκουφιτσας εχει αφησει αραγε πιο εφιαλτικο κινηματογραφικο αποτυπωμα απο την σκηνη ανθολογιας στο φιναλε της ταινιας με το Γουολτερ ενδεδυμενο ξανα τον μανδυα του κακου λυκου, με τις αντοχες του να κινουνται κυριολεκτικα πανω σε ενα τεντωμενο σχοινι καθως ο κοινωνικος περιγυρος εχει κανει για πολλοστη φορα το θαυμα του, να επιζητα στο παρκο την συναντηση με την κοκκινοσκουφιτσα των πιο εφιαλτικων του ονειρων, τη Ρομπιν, το θλιμμενο κοριτσι με το κοκκινο παλτο, αφοπλιστικα πειστικη η Χανα Πιλκες στον ομωνυμο ρολο, για να ελθουν αντιμετωποι απο κοινου με αδυσωπητα καλα κρυμμενα μυστικα αλλα και προσωπικους δαιμονες κανοντας τα ορια μεταξυ κολασης και παραδεισου εντελως δυσδιακριτα. Εν κατακλειδι μεσα απο το λικνο του γενικα στασιμου τον τελευταιο καιρο ανεξαρτητου αμερικανικου κινηματογραφου αναδυεται η ταινια της χρονιας, και μια απο τις καλυτερες των τελευταιων χρονων, που υπογραφει η Νικολ Κασελ στο εκπληκτικο σκηνοθετικο της ντεμπουτο, ενα μικρομεγαλο δραμα χαμηλων τονων με εξαιρετικη δουλεια σε ολους τους επιμερους τομεις της παραγωγης, απο το μεστο στην ωριμοτητα του σεναριο δια χειρος Κασελ-Στηβεν Φεχτερ μεχρι τις αφανταστα γενναιοδωρες ερμηνειες του συνολου των ηθοποιων που ενιοτε καθηλωνουν και με τον λιτο και απεριττο ρεαλισμο τους, συνολικα στην κυριολεξια ενα ατοφιο διαμαντακι, μικρο το δεμας αλλα μεγαλο σε συναισθηματα που μπροστα του κολοσσιαιες παραγωγες made in Hollywood για ιπταμενους Κροισους και ψηφιακους Άρχοντες μοιαζουν λιγο-πολυ με παλατια χτισμενα στην αμμο.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 8/10

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΛΗΣ
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.